sekcijsko merjenje še na šestih dodatnih relacijah

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Darjan:
1. Volt ne gre 200 km/h, verjetno tudi 180 ne, kar pa ne spremeni dejstva da si prehiter pa še pizdakaš.
wink-1.gif

2. Smo pred časom že brali o sekcijskem (cestninskem) merjenju v Srbiji. sem bil pred kratkim v BG in sem bil na AC poleg enega zelo hitrega bugara (ki pa se je vmes 2X ustavil za čik in scanje) najhitrejši s tempomatom na 120 (po GPS). Ja jim je ratalo!

Volt gre točno 167 po števcu, oz 160 po GPS.

PS, ni to edini avto, s katerim se vozim
smile-1.gif

Srečen ti!
cool-1.gif


Na eni strani stiskaš za 3€ na 100km, po drugi pa reskiraš kazen okoli jurja - tega pač ne razumem, ampak OK, saj smo na Alterju!
cheer.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Za alter so pač priljubljene balkanske rešitve. Red mora biti, samo nadzirati se ga ne sme, ko sem jaz tam. Ker jaz tako ali tako vem, da je to res neproblematično.
Ali imamo omejitve ali jih nimamo. To je lahko vprašanje. Ne more pa biti dilema, da če omejitve so, če se jih nadzira. Ja, nadzira se jih in se jih mora čim bolj je mogoče pogosto. Včasih bi bili radi podobni skandinavcem. Ali kdo verjame, da so bivše vikinge vzgojili z besedami ali trdo roko?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.003
-8.650
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Na regionalnih pa že zdaj vozim kot po jajcih, ker sploh več ne vem, kje tiči kak radar.
Newsflash. Po omejitvah se vozi zaradi varnosti, ne zaradi radarjev.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
ksz

A ve kdo "na pamet" kolikšna pa je "toleranca" (varnostna razlika) na sekcijskem merjenju? Ne da se mi iti zdaj kopat po zakonih in pravilnikih.
redface-1.gif


edit: našel - 6 km/h
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Za trojane je bil podan cas ki ga ne smes prekoraciti. 3 sekunde pod tremi minutami ali pa preko tri minute. Je vem sedaj na pamet.
Stoparce pa imate bolj ali manj vsi priblizno tocne.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Na regionalnih pa že zdaj vozim kot po jajcih, ker sploh več ne vem, kje tiči kak radar.
Newsflash. Po omejitvah se vozi zaradi varnosti, ne zaradi radarjev.

Ja zato so omejitve enake od časa fičotov in stoenk.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.003
-8.650
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Na regionalnih pa že zdaj vozim kot po jajcih, ker sploh več ne vem, kje tiči kak radar.
Newsflash. Po omejitvah se vozi zaradi varnosti, ne zaradi radarjev.

Ja zato so omejitve enake od časa fičotov in stoenk.
Tvoj reakcijski čas tudi ostaja enak. No v bistvu je še slabši, ker imaš vpaljen tempomat
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.131
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Bogi naši vnuki, ki bodo mislili, da je 200km/h svetlobna hitrost, ker jo ne bodo nikoli doživeli, razen na kakem letalu, kar pa ni to to.

200km/h ni hitrost, ki bi jo lahko človek *varno* obvladoval v odprtem okolju med ostalim prometom. Tehnologija to sicer omogoča, ampak naše zaznavanje in refleksi v kombinaciji s toliko rizičnimi faktorji ne grejo skupaj.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.819
643
113
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Bogi naši vnuki, ki bodo mislili, da je 200km/h svetlobna hitrost, ker jo ne bodo nikoli doživeli, razen na kakem letalu, kar pa ni to to.

200km/h ni hitrost, ki bi jo lahko človek *varno* obvladoval v odprtem okolju med ostalim prometom. Tehnologija to sicer omogoča, ampak naše zaznavanje in refleksi v kombinaciji s toliko rizičnimi faktorji ne grejo skupaj.

Pri nas ne, v Nemčiji pa. Nadnarod:)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Itak, to so bili ze pred 100 leti.
Ob nasi kulturi voznje(glej video dokaze v temi bedaki na cesti), sirini in stevilu pasov na AC, je prevec utopicno pricakovat da se ob no limit na ac ne bi zgodilo vec nesrec.
 
Nazadnje urejeno:

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Tvoj reakcijski čas tudi ostaja enak. No v bistvu je še slabši, ker imaš vpaljen tempomat

IN kaj če ostaja? Saj se skompezira z novimi tehnologijami. Že če vzameš boljše zavore brez kakršnekoli avtomatike zaznavanja nevarnosti, je zaviranje krajše kot nekoč, se avto lahko ustavi bistveno hitreje.

V bistvu bi lahko bila omejitev dinamična glede na to koliko daleč vidiš - ali kako daleč te lahko vidijo ostali - in potreben čas ustavljanja do tiste točke.

Potem imaš še nepričakovano ali nepremišljeno skakanje na cesto iza ovir ne glede na vidljivost, ampak tu omejitev zgolj omili verjetnost nesreče. (torej jo je dobro imet ker je večja verjetnost pešcev na cesti). Ne bo pa to rešilo vsega, ker direkt pod kolo lahko pade tudi kolesar, ki vozi 5km/h in ga prehitevaš s 10km/h.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Kot da na odseku Brezovica-Vrhnika in obratno sploh lahko imaš povprečno več kot 130. Razen mogoče od polnoči do 5h zjutraj. Če gre tekoče okrog 120 je že praznik.

Odsek Logatec - Ravbarkomanda pa tudi ne vem, zakaj je problematičen, da rabi sekcijski radar. Ne dogajajo se ravno pogosto nesreče tam. Če že, kvečjemu kakšen kamion zradira koga na odstavnem.

Glede na to, da v razpisu zahtevajo možnost dinamičnega prilagajanja omejitvam, bodo vsake toliko dali omejitev 80 (razlog si bodo že izmislili) in bo ka-ching!

Heh, Grosuplje - Višnja gora ne bo imel kamere na izvozu Višnja Gora ... lokalni Fittipaldiji bodo še vedno tiščali in bodo pač šli na izvoz VG in potem samo naravnost čez cesto nazaj na uvoz
smile-1.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Kot da na odseku Brezovica-Vrhnika in obratno sploh lahko imaš povprečno več kot 130. Razen mogoče od polnoči do 5h zjutraj. Če gre tekoče okrog 120 je že praznik.

Ne skrbi, glede na izkušnje s Trojan bo po novem šlo nekje med 80 in 110. Boš pa zato bolj varen. Yeeey
cheer.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Na regionalnih pa že zdaj vozim kot po jajcih, ker sploh več ne vem, kje tiči kak radar.
Newsflash. Po omejitvah se vozi zaradi varnosti, ne zaradi radarjev.

Ja zato so omejitve enake od časa fičotov in stoenk.
Tvoj reakcijski čas tudi ostaja enak. No v bistvu je še slabši, ker imaš vpaljen tempomat

Zavorna pot je pa polovična. Pa reakcijski čas je ravno zarad tempomata bistveno krajši.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.003
-8.650
113
Aha, ker ti voziš s tempomatom tako, da ti noga ves čas visi tik nad bremzo
smirk-1.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Verjetno je mišljen radarski tempomat, ki zavira sam in ne čaka na tvojo rekacijo, glede na to, da je govora o sodobnih avtomobilih. No pa tudi brez tempomata zna marsikateri avto danes zavirat sam od sebe, ko je sila.

Se pa tudi brez teh pomagal v Nemčiji vozi 200 in več, seveda ne vedno in povsod, ampak takrat, ko razmere dopuščajo. Po drugi strani pa marsikdaj niti 120 ne gre, ko padeš v gužvo, ampak tako pač je. Če ne drugega, lahko kdaj tudi v gostejšem prometu popolnoma legalno kruzaš 150-160 s preostalim prometom. Je pa res, da je prometna kultura v Sloveniji malo drugačna.
 
Nazadnje urejeno: