Sorodnik je včeraj kupil Seata Mii, letnik (december) 2016, z 999 kubiki in 60 konji. Problem pa je nastal, ko nama ni uspelo nastaviti ure in izbrisati dnevnega števeca kilometrov, ko je napolnil rezervoar.
Z neta sem potegnil kakih 15 verzij navodil, v raznoraznih jezikih in niti v enih ni opisan postopek za tip armaturne plošče, kot je v tem Miiju. Ima namreč na sredini le en velik analogni merilnik (desno nima analognega merilnika vrtljajev in levo ne analognega merilca količine goriva, kot ju imajo v navodilih, ki imajo potem 2 gumba) , ki ima spodaj mali displejček v katerem se lahko izbere prikaz: levo zgoraj temperatura ali ura, na sredini dnevni števec ali skupni števec kilometrov in čisto spodaj grafično količina goriva v rezervoarju.
In sedaj bistvo, za vse nastavitve ima samo en gumb (v prav vseh navodilih je opisano kako nastaviti uro in resetirati dnevni števec z dvema gumboma), ki se lahko pomika samo noter (pritisk) in se ne vrti. V navodilih je sicer omenjeno, da se dnevni števec resetira tako, da se tipko drži 5 sekund, pa to ne drži. Nikjer pa ne piše kako se izbira med prikazom ure/temperature, skupnih/dnevnih kilometrov in predvsem, kako se nastavi uro.
Sem pomislil tudi, da bi šlo preko avtoradia, pa tam ni te opcije.
Torej, ima mogoče kdo kako izkušnjo s takim tipom armaturne plošče in nama lahko pomaga?
Z neta sem potegnil kakih 15 verzij navodil, v raznoraznih jezikih in niti v enih ni opisan postopek za tip armaturne plošče, kot je v tem Miiju. Ima namreč na sredini le en velik analogni merilnik (desno nima analognega merilnika vrtljajev in levo ne analognega merilca količine goriva, kot ju imajo v navodilih, ki imajo potem 2 gumba) , ki ima spodaj mali displejček v katerem se lahko izbere prikaz: levo zgoraj temperatura ali ura, na sredini dnevni števec ali skupni števec kilometrov in čisto spodaj grafično količina goriva v rezervoarju.
In sedaj bistvo, za vse nastavitve ima samo en gumb (v prav vseh navodilih je opisano kako nastaviti uro in resetirati dnevni števec z dvema gumboma), ki se lahko pomika samo noter (pritisk) in se ne vrti. V navodilih je sicer omenjeno, da se dnevni števec resetira tako, da se tipko drži 5 sekund, pa to ne drži. Nikjer pa ne piše kako se izbira med prikazom ure/temperature, skupnih/dnevnih kilometrov in predvsem, kako se nastavi uro.
Sem pomislil tudi, da bi šlo preko avtoradia, pa tam ni te opcije.
Torej, ima mogoče kdo kako izkušnjo s takim tipom armaturne plošče in nama lahko pomaga?