Imam občutek, da si zadevo tolk naštudiral, da si v diagnostiki boljši od marsikaterega mehanika. Začni prodajat svoje storitve. 
A ni to žalostno?Imam občutek, da si zadevo tolk naštudiral, da si v diagnostiki boljši od marsikaterega mehanika. Začni prodajat svoje storitve.![]()
Ne vem kje ti vidiš zrno? Novega senzorja ne kupuj....Tudi slepa kura zrno najde (če je dovolj vztrajna)
Grem danes po novi MAP senzor:
Poglej priponko 102002
To sploh ni ozadje tega.Ko pride pa do nečesa, pa nihče nič ne ve,...
Se posipam s pepelom... Ker sem zasledil, da bi moral actual slediti specified sem sklepal da je senzor hin...Ne vem kje ti vidiš zrno? Novega senzorja ne kupuj....
Tle je tudi stvar zaupanja.... Npr žena je kupila novo Ibizo, ki je konkretno cukala pri pospeševanju (na ravnini) od prvega dne dalje.To sploh ni ozadje tega.
Vprašaj se ali si pripravljen plačat xy ur diagnostike brez rezultata. 99.9% folka je ni.
Torej v tem času, ko bi se jebal z ugotavljanjem napake, raje narediš xy malih servisov in velik servis in maš garantiran denar.
Pri razlagi stranki zakaj si jo opalo za 4 al pa 5 ur dela, da si pogruntal keri senzor je hin pa vso srečo.
Zakaj bi si nekdo po nepotrebnem oteževal življenje?
Tak je to danes. Če pa ne bi folk ***** pa pametoval za vse, bi se pa še kdo loto kakih takih zadev. Tak bo pa vedno majn folka pripravljenih it v to.

Ker lokaln mehanik dela za svoj dnar in od tega je odv njegova prihodnost biznisa.Kako naj potem zaupam enem lokalnem mehaniku, da se spozna na diagnostiko, če še na uradnem servisu nimajo pojma...
...
Čisto razumem. Zato je vsak slab uradni servis, "uradni" za 16 znamk, vsaka ima pa svoje tehnološke rešitve in svoj kup problemov in trikov, kako jih rešiti. Itak je pa najlažje (in največja marža) delat male servise. Vemo pa tudi, da so tisti ki so kaj znali narest, že zdavnaj odprli svoje delavnice, ampak tudi tej strokovnjaki po N letih zaposlijo vajence in krog problema se spet ponovi.To sploh ni ozadje tega.
Vprašaj se ali si pripravljen plačat xy ur diagnostike brez rezultata. 99.9% folka je ni.
Torej v tem času, ko bi se jebal z ugotavljanjem napake, raje narediš xy malih servisov in velik servis in maš garantiran denar.
Pri razlagi stranki zakaj si jo opalo za 4 al pa 5 ur dela, da si pogruntal keri senzor je hin pa vso srečo.
Zakaj bi si nekdo po nepotrebnem oteževal življenje?
Tak je to danes. Če pa ne bi folk ***** pa pametoval za vse, bi se pa še kdo loto kakih takih zadev. Tak bo pa vedno majn folka pripravljenih it v to.
Kar je pod garancijo/jamstvom napak gredo kar lepo na višje instance, če jih golobradi serviser tam ne zna odpravit niti odčitat. So se začeli tudi uradni servisi malo bat za svoj obstoj, pa predvsem imajo en kup tožb možnih, če so preveč površni pri svojem delu.Ker lokaln mehanik dela za svoj dnar in od tega je odv njegova prihodnost biznisa.
na poblaščenem pa dela ob 7-15 in ga boli krščen duš al bo al ne bo. Pogleda napako na računalniku, napake ni, gotovo za njega. Stranke bojo vedno.
