Še komu serje T2

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
Umirite se, brez vojne heehhehe....samo fora je da sem na optiki in pričakujem da dela 24/7.
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Pač morem..

Firbec me ali bo v novem iBON-u abonitetena ocena padla z 2 na najnižjo možno in v katere smeri gredo (se nadaljujejo) kazalci.
 
Nazadnje urejeno:

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
hehe, to tudi mene zanima
smile-1.gif


Jado:
kje je fora, lahko si na optiki ali pa na špagci....vsi pričakujejo, da jim storitve delujejo
smile-1.gif

To je točno tisto, kar sem govoril prej: ne dela mi, mi serje, pričakujem da dela....
to niti zdaleč ni podroben opis težav...
smile-1.gif

S tem da sta te (če se ne moti) nimda in narodnjak povprašala o podatkih in težavah...

mmx: si pršu pol do 14h domov?
smile-1.gif
 

pikec85

Pripravnik
24. jul 2007
840
0
16
38
www.lajsta.si
nekajdnevno klicanje in ponavljanje podorbnosti v nulo je privedlo do tega zelopoznanegamistavka: bomo poskrbeli, to se vam ne bo dogajalo!

po nekaj mesecih se pač navadiš, nato spet pokličeš, ista pesem ...

V trgovini, če se ti sol strese, ti gre prodajalka po novo (ali sam, npr.), ko pa ti internet crkne in nisi računalniški mojster, moraš:
a) počakati delovni dan,
b) poklicati 080 (ali pa 01, ali pa 02)
c) počakati na prostega operaterja
...
..
.

Še vedno pa ni nujno, da bo stvar rešena.

Prodaja tehnologije, ki ni preizkušena in ne deluje 100% pa se mi zdi podobna prodaji "ne čisto celega" avtomobila, napol gnilega jabolka ipd.

Sam moje jutranje mišljenje

ps - pardon vsem, ki sem jih užalil
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
NavadnemuNimdi ali Narodnjaku sporočiš podatke na ZS in ti bo zadevo uredil oz. pomagal, da postopek kateri je potreben za ureditev problema steče s svetlobno hitrostjo
zmaga.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik pikec85 pravi:
nekajdnevno klicanje in ponavljanje podorbnosti v nulo je privedlo do tega zelopoznanegamistavka: bomo poskrbeli, to se vam ne bo dogajalo!

po nekaj mesecih se pač navadiš, nato spet pokličeš, ista pesem ...

V trgovini, če se ti sol strese, ti gre prodajalka po novo (ali sam, npr.), ko pa ti internet crkne in nisi računalniški mojster, moraš:
a) počakati delovni dan,
b) poklicati 080 (ali pa 01, ali pa 02)
c) počakati na prostega operaterja
...
..
.

Še vedno pa ni nujno, da bo stvar rešena.

Prodaja tehnologije, ki ni preizkušena in ne deluje 100% pa se mi zdi podobna prodaji "ne čisto celega" avtomobila, napol gnilega jabolka ipd.

Sam moje jutranje mišljenje

ps - pardon vsem, ki sem jih užalil

V tem slucaju pac menjas operaterja?
smile-1.gif
 

kritik

Pripravnik
3. nov 2008
60
0
6
Kje se ustavljaja (zatika) elektronska pošta, da pride do naročnika čez par ur in ne čez par sekund ?
Možni odgovori:
-slaba oprema
-čitalci slabo vidijo
-šef še ni pregledal pošte
-preveč pošte in se zatika pri prenosu
-in še bi se našlo veliko vzrokov
Kaj mislite bi bilo lahko na stvari?
 

pikec85

Pripravnik
24. jul 2007
840
0
16
38
www.lajsta.si
No, Narodnjak je uštimau in zakon poštimau.

Je pa res, da je pomojem čist neki drugega, če se z njim pogovoriš, kot pa da kličeš v telefonsko center in tam poveš kaj vse ti falči.

Skratka, stvar dela!

lp
pikc
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Citat:
Uporabnik 1107 pravi:
pa sej žvi u demokraciji, tko da lohk komentira kar mu sede
aplauz.gif

Kaka demokracija ? V 21.stoletju lahko ima nekdo od mene, ki je oddaljen 872 metrov optiko 100/100, mi pa gulimo na ADSLu, pa še to smo srečneži. Jaz sem imel pred meseci paket 10/768. Ker je centrala zabasana, mi je začelo izgubljat sinhronizacijo. Nastavili so mi profil, kjer imaš takšno hitrost kot se ti sinhronizira modem . Ker po defaultu se je modem hotel sinhronizirati na 10 Mbitov in ker to ni možno se modem sploh ni postavil. Čez dan je dokaj vredu. Med 8-14 Mbiti, zvečer pa prekinja na vsake pol ure. Sinhronizacija pa nič več kot 3 Mbite. Parica je čisto OK Ko pa kakšno vprašanje postaviš bodisi v pisni oblike (e-mail ali priporočeno pismo), te ne jebejo 5 postov. In kolikokrat je bilo rečeno, da bomo VDSL dobil. 3 lete se že samo odlaša in nč druga. Na koncu, si bom raje postavil omrežje PtP, samo bo to kar velik finančni zalogaj, kar se tiče opreme.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Če govoriš o tem, da zamuja pošta, ki ti jo pošljejo na t-2, je razlog v greylistingu. Sicer učinkovit in zelo poceni način za ustavit spam, ampak prvič ustavi tudi legitimno pošto, ki zato prihaja z zamudo. Poleg tega pa povzroča kopičenje pošte in dodatno delo na ostalih strežnikih, ki se morajo večkrat ukvarjati z čisto legitimno pošto.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Enako pr men v firmi. Zjutri se nekak dela, takle cas pa popoldne pa tema. Strani se odpirajo po 5 min. Pa mi ne bo noben govoru, da je napaka v hisni napeljavi, ker zakaj pa vecinoma zjutraj dela ko sus? Na sreco ne placujem jaz prikljucka, ce ne bi vas ze nekam poslal. Aja pa nihce nicesar ne vlece dol takrat ko se to dogaja. Da ne govorim o telefonu, pol casa sploh zveze ne morem vzpostavit in rajsi vzamem mobitel v roke. Skratka se dobro, da ne nucam na sihtu velik neta sicer se ti lahko zmesa.
 

NavadniNimda

Fizikalc
8. sep 2007
1.070
0
36
Hyde-Park.si
O katerih straneh govoriš?
Preveri lučko LINK na modemu. Če slučajno utripa, ko se 5 minut nalaga neka stran, potem modem išče povezavo s centralo in je to vzrok. V tem primeru je treba takoj prijaviti napako na tehnično podporo:
0590-00-002.