Še komu serje T2

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
Zadnje čase je nenormalno, nonstop PAGE LOAD ERROR....ko dam speedtest je povezava OK.......nič jasno
confused-1.gif


A torrenti ne delajo normalno itd.....
 

pikec85

Pripravnik
24. jul 2007
840
0
16
38
www.lajsta.si
Na dan cca 20x izklopim in vklopim modem (lah poslikam, če bo pomagal) ...

če plačam 20 € na mesc pričakujem, da o delal, vendar ne ... ko pa ne plačaš 15. so ultra hitri za opomin poslat

bemtiš
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Moj mnenje je, da vsak operater lahko serje na polno , to pomen da ma en kup tezav, da prekinja,etc...ampak če se zadeva operaterju sporoci, ter da se napaka pojavlja, jebemu da se da rešit problem v skupnimi močmi, le na prav način se je treba pogovarjat.

Ce se pa samo jamra, potem pa seveda da nič nebo bolje,saj operater verjetno ne čekira uporabnikov ali dela / ne dela.
 

OldSkul

gps navigator
20. jul 2007
1.866
12
38
Se strinjam

Meni dela drugač t2 že od začetka čist normalno. Dosti je tudi važno kakšna je kvaliteta kabla od tebe do centrale.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Moj mnenje je, da vsak operater lahko serje na polno , to pomen da ma en kup tezav, da prekinja,etc...ampak če se zadeva operaterju sporoci, ter da se napaka pojavlja, jebemu da se da rešit problem v skupnimi močmi, le na prav način se je treba pogovarjat.

Ce se pa samo jamra, potem pa seveda da nič nebo bolje,saj operater verjetno ne čekira uporabnikov ali dela / ne dela.

Napake so marsikdaj vezane na lokacijo. V naši občini nekega temeljitega izpada siola recimo še ni bilo. Enkrat v vseh letih od 1998 je urezala strela in nam je skurila nekaj dslamov, vendar smo bili čez dve uri že nazaj.
Po drugi strani pa poslušaš, kako nekaterim zmeraj nekaj drma ... Zmeraj bodo eni, ki jim serje, in eni, ki jim ne. To je isto kot pokritost z GSM signalom.
wink-1.gif


To je pač samo primer, ponudnik ni važen. Važno pa je, da dobiš na mesec delujočo količino, ki jo plačaš.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Jst sm seb lepo potegnu kabel direktno iz omarice pri bajti, do modema. Torej 1 kos, brez vmesnih členov in lahko vsaj rečem da po interni inštalaciji nimam problemov z linijo,tako da če že je težava,potem je definitivno ali na modemu ali pa nekje med centralno in hišo.

Najhuj je pa k vids ljudi k majo iz izolir trakom štukan utp kabel...pol pa jok pa stok zakaj nič ne dela.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Zadnje čase je nenormalno, nonstop PAGE LOAD ERROR....ko dam speedtest je povezava OK.......nič jasno
confused-1.gif


A torrenti ne delajo normalno itd.....
meni dela že ves čas normalno, niti enega izpada oz. težave nisem imel. Ne z internetom in ne s stacionarnim telefonom
cheer.gif
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Napak ali izpadov ne sme biti, v primeru težav je 24 ur na dan na razpolago klicni center. Jaz sem mel včasih siol, potem amis in takoj, ko mi je potekla vezava pri slednjemu sem šel na T-2. Težav nisem imel pri nobenem operaterju, vendar največ za najnižjo ceno ponuja ravno T-2.
zmaga.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Hmm.. Mene tudi mika da bi kej dodal... ampak tokrat ne bom.
priden.gif
 
Nazadnje urejeno:

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Citat:
Uporabnik BureKm pravi:
Moja napoved: Leto 2009 bo leto, ko bo iz slo. trga izginil T-2.



p.s.: Napaditi me začnite, ko bo konec leta 2009
smile-1.gif

BMK za T-2

Jaz od njih ne pričakujem čisto nič. Dost dolgo so nas na*ukaval z nadgradnjo centrale. Mi si bomo sami zrihtali internet. Res da nas bo prišla oprema 2500 €.
 
Nazadnje urejeno:

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik pikec85 pravi:
mah, ta t2 so prow ena jajca! kr neki ,.... en dan dela, drugi dan mogoče, tretji, če je na volji ... tako teden za tednom
wink-1.gif

Osebno se z marsicem ne strinjam s T-2 (od poslovnega modela, do ... ), vedno me pa zbode, ko slisim uporabnika: NC NE DELA, VSE JE ZA EN K... ITD....

Fantje/punce prosim: Ne glede na operaterja, ki je vas ponudnik. Ce je kakrsen koli problem, se to javi na call center, mail whatever. Pri javljanju je informacija: NE DELA MI INTERNET. USTIMAJTE cisto premalo in brezpredmetna. Zadevo je potrebno podrobno opisati, povedati podatke, ki jih operater rabi vedeti. Kot mi (ce se postavim na stran uporabnika), so tudi oni ljudje, vendar delajo po svojih moceh. Verjetno situacija ni povsod super duper, ker je to tudi iluzorno pricakovati. Ce uporabnik napake ne javi, operater le-to tezko ugotovi.

Glede T-2ja se nekaj: ko so se pojavili na trziscu, so pobrali vecino uporabnikov, ki si mislijo, da "znajo" in tiste najbolj tecne uporabnike, ki so navajeni za 1 eur dobiti vse. Ostalo so pa normalni uporabniki. Zaradi narave svojega dela imam pogosto stike z operaterji in nemalokrat je bilo slisati, da so bili prav veseli, ker je par "tatecnih" slo tja. In ne dvomim, da so "tam" ravno tako tecni
smile-1.gif


LP