Citat:
Uporabnik pikec85 pravi:
mah, ta t2 so prow ena jajca! kr neki ,.... en dan dela, drugi dan mogoče, tretji, če je na volji ... tako teden za tednom
Osebno se z marsicem ne strinjam s T-2 (od poslovnega modela, do ... ), vedno me pa zbode, ko slisim uporabnika: NC NE DELA, VSE JE ZA EN K... ITD....
Fantje/punce prosim: Ne glede na operaterja, ki je vas ponudnik. Ce je kakrsen koli problem, se to javi na call center, mail whatever. Pri javljanju je informacija: NE DELA MI INTERNET. USTIMAJTE cisto premalo in brezpredmetna. Zadevo je potrebno podrobno opisati, povedati podatke, ki jih operater rabi vedeti. Kot mi (ce se postavim na stran uporabnika), so tudi oni ljudje, vendar delajo po svojih moceh. Verjetno situacija ni povsod super duper, ker je to tudi iluzorno pricakovati. Ce uporabnik napake ne javi, operater le-to tezko ugotovi.
Glede T-2ja se nekaj: ko so se pojavili na trziscu, so pobrali vecino uporabnikov, ki si mislijo, da "znajo" in tiste najbolj tecne uporabnike, ki so navajeni za 1 eur dobiti vse. Ostalo so pa normalni uporabniki. Zaradi narave svojega dela imam pogosto stike z operaterji in nemalokrat je bilo slisati, da so bili prav veseli, ker je par "tatecnih" slo tja. In ne dvomim, da so "tam" ravno tako tecni
LP