Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.171
673
113
Jaz pa mislim da bi bilo to glede na mentaliteto pri nas precej pogubno. Vsaj tako kažejo prometne statistike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Ne bluzi... Še cca 20let nazaj poglej kolk mopedov je blo na cesti....scooterji vsi odprti pa ni blo nekaj slabše kot zdaj....

Vsaj znebil se bomo 60km/h padalcev z wannabe 25km/h odprtimi motorji na kolesarskih....

Hkrati ti pa ne bo LPP bus dihal za ovratnik na mestni vpadnici kot mamo situacijo sedaj z 45km/h nepremičninami...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Pobuda je sicer smiselna, vseeno pa se vprašam, če so tisti, ki bi se radi vozili s 125 ccm res tako nesposobni, da ne morejo narediti še A kategorije? Je realno, da bi se pojavil večji delež skuterjev, ki ne bi ravno stali na mestu?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.164
-8.273
113
Jaz si zihr nabavim eno 4taktno 125 prdulco za naokoli, če se to kdaj uveljavi.
In ne, niti pod razno ne mislim delati A kategorije(brez veze časovno in denarno). To naj bo za tiste, ki jih zanimajo resnejši motorji in ne le malo večja prdula za po mestu
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Pa res niste v mladosti še A kategorije naredili? Včasih je bilo malo enostavneje in cenejše.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.081
113
Jaz sem bil tik pred začetkom vožnje, pa je blo zunaj mrzlo in sem rekel ne zdaj. To je blo še v času ko je blo 6 al 8 ur al kak že. Poceni v glavnem.
No potem nisem šel tega dalet. Kasneje sem se pa odločil, da ga nočem zaradi varnostnih razlogov. Ker z izpitom za A ziher nebi vozo 300 kubičnega skuterja po mestu.

In ja v tem primeru takoj prodam MP3 in nabavim 125-ko.
 

alabaster

Pripravnik
28. feb 2008
201
20
18
Če bi se pred izdajo takega izpita naredilo specifično CPP predavanje in odpeljalo recimo 5 ur vožnje na motorju/skuterju, je velika možnost, da se spremeni tudi mentaliteta voznikov. Kdor za prevoz uporablja tudi motor ali skuter, drugače opazuje in reagira na promet - je bolj pozoren na motoriste, kolesarje in druge udeležence v prometu.
Izpit A kategorije je vsekakor nuja za močnejše motorje, vendar je strošek pridobitve A kategorije v rangu 1000EUR in vsaj 1 mesec angažiranosti v času, za marsikoga preveč.
Podprimo raziskavo s svojim mnenjem.

https://www.amzs.si/motorevija/v-za...aziskava-vsi-na-motorno-kolo-za-zdravo-okolje

Anketa bo odprta do vključno 12. aprila 2021.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.460
9.154
113
Jaz pa mislim da bi bilo to glede na mentaliteto pri nas precej pogubno. Vsaj tako kažejo prometne statistike.
Sem tudi sam pomislil na to. Vseeno podpiram to, čeprav imam sam A kategorijo.
Dejansko bo tukaj več vrst motoristov.
1 - bedaki, ki bodo šli po zapisu Luka51 in kupili 125ccm, ki se ga bo dalo čimbolj naviti. Za njih me ne skrbi, ker bodo verjetno sposobni preživeti na cesti
2 - vozniki, ki so trenutno na mopedih in bodo prestopili na 125ccm za opravke
3 - vozniki, ki jih zanimajo motorji in bi 125ccm vzeli kot preizkus ali so v redu in potem šli na večjo kubikažo
4 - vozniki, ki so v mladosti že vozili mopede in bi sedaj morda vzeli 125ccm za opravke
5 - vozniki, ki jih bo ta možnost privlekla in bi uporabljali za opravke

V prvih dveh ne vidim večjih težav. S tretjimi se pa že začnejo težave. Vožnja motorja/skuterja je drugačna od avta in verjetno bi bilo smiselno, da se uvede obveznih nekaj ur v avtošoli/tečajih, da se naučijo osnovnih načel vožnje. Ker sicer lahko hitro pride do povečanja smrtnih žrtev in potem seveda all hell breaks in se bo to možnost ukinilo.

Pa res niste v mladosti še A kategorije naredili? Včasih je bilo malo enostavneje in cenejše.

Se še sedaj vsakič zahvaljujem moji ''neumnosti'', da sem šel delat izpit za A takoj pri 16ih, čeprav sploh motorja še nisem imel :). Je pa res, da je bilo še tisto denarja, ki sem ga plačal, ničvredno, ker se nisem naučil popolnoma nič. Je pa štempelj bil v vozniški :).
 
  • Všeč mi je
Reactions: GStar

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
Sem tudi sam pomislil na to. Vseeno podpiram to, čeprav imam sam A kategorijo.
Dejansko bo tukaj več vrst motoristov.
1 - bedaki, ki bodo šli po zapisu Luka51 in kupili 125ccm, ki se ga bo dalo čimbolj naviti. Za njih me ne skrbi, ker bodo verjetno sposobni preživeti na cesti
2 - vozniki, ki so trenutno na mopedih in bodo prestopili na 125ccm za opravke
3 - vozniki, ki jih zanimajo motorji in bi 125ccm vzeli kot preizkus ali so v redu in potem šli na večjo kubikažo
4 - vozniki, ki so v mladosti že vozili mopede in bi sedaj morda vzeli 125ccm za opravke
5 - vozniki, ki jih bo ta možnost privlekla in bi uporabljali za opravke

V prvih dveh ne vidim večjih težav. S tretjimi se pa že začnejo težave. Vožnja motorja/skuterja je drugačna od avta in verjetno bi bilo smiselno, da se uvede obveznih nekaj ur v avtošoli/tečajih, da se naučijo osnovnih načel vožnje. Ker sicer lahko hitro pride do povečanja smrtnih žrtev in potem seveda all hell breaks in se bo to možnost ukinilo.



Se še sedaj vsakič zahvaljujem moji ''neumnosti'', da sem šel delat izpit za A takoj pri 16ih, čeprav sploh motorja še nisem imel :). Je pa res, da je bilo še tisto denarja, ki sem ga plačal, ničvredno, ker se nisem naučil popolnoma nič. Je pa štempelj bil v vozniški :).

je, prakticna voznja bi morala biti obvezna. sej je ena ura dovolj, da komisija vidi a znas al ne znas... pa eno moralno predavanje o voznji z motorjem in to je to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Kamele0N

jest5

Guru
18. avg 2007
25.164
-8.273
113
Morebiti preizkus za tiste, ki so delali samo B. Tisti, ki so nekoč naredili tudi H ali sedaj AM, so brez skrbi odprdeli svoje na mopedih in imajo nekaj izkušenj s tem.
Pa tudi če je obvezen preizkus za vse. Še vedno enostavneje, kot delati A
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Pobuda je sicer smiselna, vseeno pa se vprašam, če so tisti, ki bi se radi vozili s 125 ccm res tako nesposobni, da ne morejo narediti še A kategorije? Je realno, da bi se pojavil večji delež skuterjev, ki ne bi ravno stali na mestu?
Predvsem ciljam na to da bom lahko normalno registriral 50ccm in se normalno prevazal naokol z odprtim motorjem brez da me ogroza bus kamijon etc.... Mislim da sem po 24.000km z scooterjem in z 30+ leti dovolj usposobljen za to...

Pa tu tudi ce zato placam A registracijo....
 
  • Všeč mi je
Reactions: GStar

sad

Guru
24. avg 2007
20.460
9.154
113
Predvsem ciljam na to da bom lahko normalno registriral 50ccm in se normalno prevazal naokol z odprtim motorjem brez da me ogroza bus kamijon etc.... Mislim da sem po 24.000km z scooterjem in z 30+ leti dovolj usposobljen za to...

Pa tu tudi ce zato placam A registracijo....
Ne razumem zakaj bi to delal.
Sploh ne vem, če lahko preregistriraš na A tak skuter. To itak ne bo brezplačno, pa še zmeraj boš ime prdulo, ki nikamor ne gre, namesto da bi se vozil okrog s 125ccm motorjem.
In ja, ne rabiš pisat, kako odprte prdule letijo več kot 125ccm skuterji. Zavore in vse ostalo so tudi boljši, ne? Pa sama ciklistika in občutek pri 80km/h je na teh prdulah tudi fenomenalen.
Kupiš eno 125ccm Hondo ali Yamaho in praktično samo tankaš in enkrat letno narediš servis. Drugo sploh ne veš, da jo imaš. Ne pa, da šraufaš vsak dan, pa gledaš, kje te bo pustila.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Sicer pa od 1. Letnika pa naslednjih 4 let sem letno prevozil kakšnih 10kkm z apn6s.
Pa se potem nekaj kkm letno.
Pri 22 sem si kupil 250ccm viragota in šel delat izpit. Na večino voženj, vključno z izpitno sem se pripeljal z motorjem. Potem pa v dveh letih prevozil 20kkm in zaključil v travi ob cesti.
Skoraj 20 let je že tega.