Isto "neumnost" sem enako sam naredil ...Se še sedaj vsakič zahvaljujem moji ''neumnosti'', da sem šel delat izpit za A takoj pri 16ih, čeprav sploh motorja še nisem imel .
Isto "neumnost" sem enako sam naredil ...Se še sedaj vsakič zahvaljujem moji ''neumnosti'', da sem šel delat izpit za A takoj pri 16ih, čeprav sploh motorja še nisem imel .
Ja res prvi dan se bom ubil z 300 kubično vespo. Ni druge. Čeprav sem do zdaj preživel 8 let vožnje 2x težje krave od mp3-ja z isto mašino. Pa pred tem 20 let voženj z svašta od tomosov in skuterje. Fuknlo me je samo 1x, z BT-jem ko smo na enem makedamu risali kroge.Sem tudi sam pomislil na to. Vseeno podpiram to, čeprav imam sam A kategorijo.
Dejansko bo tukaj več vrst motoristov.
1 - bedaki, ki bodo šli po zapisu Luka51 in kupili 125ccm, ki se ga bo dalo čimbolj naviti. Za njih me ne skrbi, ker bodo verjetno sposobni preživeti na cesti
Sicer je velika večina scooterjev dandanes po kopitu isti grušt/školjka.....samo 50/125ccm motor se spreminja...Ne razumem zakaj bi to delal.
Sploh ne vem, če lahko preregistriraš na A tak skuter. To itak ne bo brezplačno, pa še zmeraj boš ime prdulo, ki nikamor ne gre, namesto da bi se vozil okrog s 125ccm motorjem.
In ja, ne rabiš pisat, kako odprte prdule letijo več kot 125ccm skuterji. Zavore in vse ostalo so tudi boljši, ne? Pa sama ciklistika in občutek pri 80km/h je na teh prdulah tudi fenomenalen.
Kupiš eno 125ccm Hondo ali Yamaho in praktično samo tankaš in enkrat letno narediš servis. Drugo sploh ne veš, da jo imaš. Ne pa, da šraufaš vsak dan, pa gledaš, kje te bo pustila.
Alteraš se nikoli ne ubije, nikoli ne naredi napake, vse zna več kot največji strokovnjaki na svetu.Ja res prvi dan se bom ubil z 300 kubično vespo. Ni druge. Čeprav sem do zdaj preživel 8 let vožnje 2x težje krave od mp3-ja z isto mašino. Pa pred tem 20 let voženj z svašta od tomosov in skuterje. Fuknlo me je samo 1x, z BT-jem ko smo na enem makedamu risali kroge.
Ne delat z teh 125ccm take drame. Vsak opravilno sposoben osebek, ki se je kdaj peljal z 50 ccm bo tak skuter obvladal v 5 minutah. Nobene umetnosti in nevarnosti.
Aja sem mislil da če bom pa tistih par ur z inštruktorjem okoli vozo bom pa Markez postal. Mybad, se opravičujem za zmoto.Alteraš se nikoli ne ubije, nikoli ne naredi napake, vse zna več kot največji strokovnjaki na svetu.
Morda bi alteraši lahko še malo pomislili na druge, ki niso tako popolni. Ali pa se spomnili na tiste, ki so že 1m pod zemljo. Sem prepričan, da je kakšnega poznal ali pa vsaj slišal v širšem krogu znancev.
No, za A sem si jaz tudi sposodil motor, ker se z apnko ni dalo. Najprej testi, čez dve uri pa vožnja. Čez 4 ure sem bil z narejenim izpitom domaeno še kolesa nismo mel smo si ga sposodili da smo tist izpit naredil kje je bil šele motor.
S tebe se pamet kar kadi. Pišeš mi nekaj nazaj, kot da se jaz s tem ne strinjam. In mi polagaš v usta besede, ki so popolnoma nasprotne mojemu prepričanju in ki so jasne iz mojega prvega prispevka v tej temi.Aja sem mislil da če bom pa tistih par ur z inštruktorjem okoli vozo bom pa Markez postal. Mybad, se opravičujem za zmoto.
Očitno ti da par ur teorije več izkušenj kot pa več(10)letna vožnja po cesti. Ja če je Sad tak reko, bo že držalo.
Ker konec koncev vespa z 300 kubiki z končno hitrostjo 120 je res stroj. Ker ko to gas odpreš ne samo da skople, to še svet nazaj obrne.
Btw ti si že vozo kdaj kaki 300 kubičn skuter, da si tak pametn? Kot je map napisal. Vsak, ki je vozo odblokirane 50-ke bi tudi 300-ko brez problema pelal. Kaj šele 125. Če si pa v osnovi štorast ti pa tudi odblokirana 50-ka povroča probleme.
Al si ti edn izmed onih ko je mel vse blokade not v skuteru in so ga z frčoti pa apn-kami prehitevali in te je bolelo?
Sem tudi sam pomislil na to. Vseeno podpiram to, čeprav imam sam A kategorijo.
Dejansko bo tukaj več vrst motoristov.
1 - bedaki, ki bodo šli po zapisu Luka51 in kupili 125ccm, ki se ga bo dalo čimbolj naviti. Za njih me ne skrbi, ker bodo verjetno sposobni preživeti na cesti
2 - vozniki, ki so trenutno na mopedih in bodo prestopili na 125ccm za opravke
3 - vozniki, ki jih zanimajo motorji in bi 125ccm vzeli kot preizkus ali so v redu in potem šli na večjo kubikažo
4 - vozniki, ki so v mladosti že vozili mopede in bi sedaj morda vzeli 125ccm za opravke
5 - vozniki, ki jih bo ta možnost privlekla in bi uporabljali za opravke
V prvih dveh ne vidim večjih težav. S tretjimi se pa že začnejo težave. Vožnja motorja/skuterja je drugačna od avta in verjetno bi bilo smiselno, da se uvede obveznih nekaj ur v avtošoli/tečajih, da se naučijo osnovnih načel vožnje. Ker sicer lahko hitro pride do povečanja smrtnih žrtev in potem seveda all hell breaks in se bo to možnost ukinilo.
To vem ja. Včasih še teče. Od od vremenaS tebe se pamet kar kadi.
Zato ker veš kaj maš....pač če si odgovoren motorist/mopedist....da ti pomeni če ti bremze/luči/žmigavci delajo....Zakaj pa to držiš doma? Motor samo degradira, pa izgubil si vse na njemu. To prodaš in kupiš drugo, ko/če rabiš.