Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

map

Guru
6. jul 2008
6.358
1.095
113
najrajš na babi
Tak položaj je relativno naraven. Vse štima dokler ne začneš puklasto skupi lest. Dokler imaš hrbet raven, pa ni panike. K ravnem hrbtu lahko zelo pripomore dobro zategnjena želva. Podoben položaj mam imam sedaj na skuterju in gre. Ta slika je nekoliko zavajujoča, ampak morda tačke mal naprej pomakneš in je položaj takoj boljši. Za take dolge AC transferje tudi prav pride mustache engine quard. Stegneš noge in je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N

motofrik

Fizikalc
24. dec 2009
2.664
48
48
tam ko se terc po tori rola
Ape hanger je dokaj dvorezen meč. Če pretiravaš z višino, ni dobro. Do višine ramen je čisto v redu, mogoče malenkost nižje. In, kot že omenjeno, če se začneš kriviti v križu(puklasto), ne bo dobro. Dober položaj je tudi noge naprej in nižja balanca, kot je položaj na V-Rod Harleyih. Ampak, spet ni to neka drža za polaganje hitrostnih rekordov. To mislim za svojo sorto motorja. Potovalniki so itak klasa zase. Na RT sem lahko vozil od jutra do večera, pa ni bilo bilečin. Možno pa, da zato, ker sem bil 25 let mlajši... ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in sad

frankwell

Pripravnik
19. avg 2019
78
10
8
Pobuda je sicer smiselna, vseeno pa se vprašam, če so tisti, ki bi se radi vozili s 125 ccm res tako nesposobni, da ne morejo narediti še A kategorije? Je realno, da bi se pojavil večji delež skuterjev, ki ne bi ravno stali na mestu?
Ne gre se da bi bil kdo nesposoben. Samo dodaten strošek je. Mislim da nas je dosti takih ki dejansko ne rabimo izpita ampak bi nam samo prišel prav.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.723
322
83
Kako imajo to urejeno v Evropi:
A1 Motorcycles with a cylinder capacity not exceeding 125 cubic centimetres (7.6 cu in) and a power not exceeding 11 kilowatts (15 hp);

lahko vozijo imetniki B v primeru:

Czech Republic (only motorcycles with automatic transmission),
Greece (with addition of Code 121, thus only Greek licenses),
Italy, Latvia, Malta (after a training of 10 hours),
Slovakia (after two years and only motorcycles with automatic transmission),
Spain (after three years),
Poland (after three years),
Portugal (at least 25 years old or additional licence for mopeds),
Belgium (after two years) are allowed to drive motorcycles not exceeding 125 cubic centimetres (7.6 cu in) within the respective countries. In
Austria (after five years, training of 6 hours),
France (after two years, a training of 7 hours),
Germany (after 5 years, training of 9x1,5 hours)

Luxembourg (after two years, training of 7 hours)

Jaz bi dal za Slovenijo kot imata Španija in Poljska - imetnik B izpita lahko vozi po 3 letih imetništva B kategorije moped z manj kot 125 ccm in manj kot 15 HP brez dodatnih pogojev.
Iz prve roke: v Avstriji uradno 6 ur (dejansko pol manj) + 199 EUR, pa dobiš kodo 111 (125, 11 kW) vpisano. Populana predelava je posledično seveda Runner / Vespa 125 -> 200 ali 300. :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.719
2.535
113
In kakšna je kazen, če te dobijo s tem lističem in recimo 300/25KM?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.723
322
83
In kakšna je kazen, če te dobijo s tem lističem in recimo 300/25KM?
Najprej ti morajo na tehničnem dokazat da je večji cilinder, saj ti 300 kubikov policist na terenu bolj težko dokaže. Meritev z radarjem bolj malo pove, tudi 125 ccm gre čez 100, vsaj Runner. :) Bolj je lahko težava če si udeležen v prometni nesreči, tam se seveda lahko zakomplicira, spet teoretično...
 

bigMIKE

Fizikalc
19. mar 2012
1.158
56
48
Pogoji, da bo lahko oseba z izpitom B kategorije (avto) pridobila še izpit A1 ("vstopno" motorno kolo), so:
  • da ni voznik začetnik,
  • da je uspešno opravila teoretični del vozniškega izpita za kategorijo A1,
  • da je v šoli vožnje opravila praktični del usposabljanja kandidatov za voznike kategorije A1 v trajanju najmanj sedem učnih ur,
  • da je uspešno opravila praktični del vozniškega izpita vozil kategorije A1.
To pomeni 7 ur teorije, izpit "teorije" iz CPP in glavna vožnja z 125 prdulco, če že imaš kategorijo B?
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
2.496
975
113
Ne! 7 prakticnih ur! Teorijo se lahko nadrkas doma in gres direkt pisat, 7 ur voznje je pa treba opraviti.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
10.620
1.563
113
Stvar mora biti uvedena tako, da preveč nerodnih vseeno ne spustiš v promet.
Mislim, da ni slabo, da se kandidata poduči prav praktične stvari okrog vožnje enoslednega vozila, ki zmore cca 100 km / h v realnem prometu. Še zdaleč tega ne bodo obvladali vsi, ki si bodo to lahko privoščili.
Sam imam A že nekaj desetletij. Če bi se sedaj odločil za motor, pa bi se verjetno dal komu malo podučiti.

Edit: popravil, kar je opozoril map. Hvala!
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad

zaseka

Guru
5. dec 2015
2.496
975
113
Pol pa hvalalepa... Praktično je to opravljanje celega izpita, le nekaj praktičnih ur je odrezanih.
Saj vecini nikoli ni prav. Jaz pa takoj naredim teh 7 ur. To imas v treh dneh pokrito, ce si prej malo vozil, ni treba zdravniskega, ni treba komplet teorije,...z enih 400 eur prides cez vs plus 1000eur za neomejeno. Jaz sem za. 125ccm oz ekvivalent elektricnega imam pokritega 90% vozenj prakticno zastonj. P.s. to je edina niša kjer se štrom res izplača.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sad