Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Si spregledal, da se pogovarjamo o motorju, ki že 20 let stoji v garaži?
Sam rabim slabo leto, da si motor prilagodim sebi in mi tudi na kraj pameti ne pade, da bi ga menjaval na letnem nivoju.
Tudi zaradi razlogov, ki si jih opisal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Saj je rekel da bo zamenjal gume....še batke prediha (pa preveri zavorne cevke) ...spuca vplinjač in je to bolj to....

Jaz bi še z iglo šel za protiprašne gumice na vilcah in jih naoljil...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

first1

Fizikalc
19. mar 2018
286
130
43
Jst bi tudi tole takoj podprl, ker še nimam A. In ko je en napisal, da ne razume, če je folk totalno nesposoben, da bi naredil A. Ne, ni nesposoben, zgolj racionalen in jim je škoda dati jurja, če imajo druga prevozna sredstva... Je pa škoda za družbo kot celoto, da se dela gužva in smradi s dizli po mestu, ko bi se marsikdo pripeljal z motorjem, seveda pa ne s 50ccm, ki so prepočasni za normalen medkrajevni promet...

50ko sem res dosti prevozil, 125ko sem vozil na Baliju cel mesec, tam naredil 3k km v dvoje in to je točno to kar potrebujem. Res da sem prvi dan bil totalno presran, ampak to je normalno za praktično vsakega, ki se prvič znajde v tistem kaos prometu... Če ima kej logika ta vlada, potem bo to podprla, kot so podprle že številne EU države. Ne rabimo iskati izgovorov, samo pogledamo kako se obnese zadeva drugod po EU.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
Sem takoj za .
Najboljše se mi zdi Češka varianta ali pa ta , da če si delal izpit za moped ,da dobiš avtomatsko.

Jaz sem celo mladost pregural na mopedu in bi si takoj omislil kaj takšnega.

Nazadnje sem vozil 150 ccm SYM a v Grčiji na otoku Lefkada ,kjer sem opravil hitri test pri šefu izposojevalnice v Vasilikiju , ki je bil drugače komandir Policijske postaje ampak poleti je pač še malo skuterje izposojal.

Omejitev je bila do polovice otoka kjer je bilo pod njegovo komando.
 
  • Haha
Reactions: Pepe

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Saj je rekel da bo zamenjal gume....še batke prediha (pa preveri zavorne cevke) ...spuca vplinjač in je to bolj to....

Jaz bi še z iglo šel za protiprašne gumice na vilcah in jih naoljil...
Še enkrat: motor je v tem času izgubil 3/4 vrednosti.
To glede predihanja, itd. Drži, ampak še zmeraj ima 20 let staro garo, namesto dve leti staro.
Pa ne pozabit na menjavo vseh filtrov, zavorne tekočine, akumulatorja, itd. Morda se veriga zarjavela, amortizerji spustili. Si hitro na 500-1000 EUR stroškov.
Pravi alteraš bi seveda še denar obračal in v tem času zaslužil tri motorje.
Dejansko je sentimentalni motiv edini motiv, ki je smiseln. Je pa fajn, da se motor tudi v tem času vsaj vžge in malo zapelje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Dodaj še vsaj olje v kardanu, če ne še kak zglob kardana in dihtunge. Ampak motor je motor in to ni avto. Ponavadi je motor nekaj bolj osebnega kot avto in ga pač lastniki cartajo, pa božajo, nekateri ga celo imajo da bo nekoč old timer in jih bo preživel. Pač hobi, vsakemu svoje. Recimo če se greš za hobi malo bolj resno ribištvo ali jago ali pa bicikl, si hitro ob par jurjev samo za svoj gušt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in sad

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Ne vidim problema če ima nekdo odnos do stvari...

Problem imajo ljudje ki so bolj "la dolce vita" usmerjeni in se jim *ebe za stvari do trenutka dokler še "delajo".
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Ne vidim problema če ima nekdo odnos do stvari...

Problem imajo ljudje ki so bolj "la dolce vita" usmerjeni in se jim *ebe za stvari do trenutka dokler "delajo".
In isti problem so motorji, ki SAMO stojijo 20 let v garaži.?Po možnosti noter sparkirani vsi usrani s soljo.
Pa govorim iz lastnih izkušenj (ja, ni za posploševati), ker sem šel gledat enega, ki je stal v garaži 7 let. Sin je umrl in so se starši končno odločili ga prodati. Sprednji desni amortizer je spuščal, veriga fertik (komplet zarjavela) itak fuč, gumice nekatere so bile že na koncu, gume itak za proč. Bi ga vzel, ampak za nižjo cen kot so hoteli, saj bi motor zahteval nekje 1000 vložka, brez presenečenj. Se je potem še vsaj 3 mesece prodajal, potem pa nisem več gledal.
Pa še to: imam doma eno vozilo iz sentimentalne vrednosti, ki stoji. Vsajo leto me preseneti z nekim stroškom, ker ga pač vsake toliko na sprehod zapeljem.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Isti problem mam jest dandanes. Vozil čuda motorjev, nazadnje pristal na maxskuterju. Mi ni žal, predvsem zaradi tega, ker se je veliko sim prevozil na zadnjem sedežu. Zadeva prostorna, udobna in ne prehitra da bi te recimo v skušnjavo spravla z otrokom zadaj. Ampak. Poln k imam te konfekcije. Sin je odrastel in se več ne vozi zadaj, babnica se nikoli ni in nikoli ne bo vozila (verjetno). In sem začel pogledovati po nekem manj konfekcijskem vozilu, ki bo za mojo dušo in me bo z primernim vzdrževanjem preživel. Nekako sem prišel do tega da bi naslednji najprimernejši motor HD softail street bob. od 2021 ima Milwaukee Eight 114 mašino z 95 konji, klasični bobber style, minimalističen brez dodatne navlake in kiča. Idealen bike. Dobra osnova, tudi za morebitno personalizacijo, čeprav mi je najbolj všeč takšen kot je. Cena nekje od 16k dalje. Veliko in malo. Če je to to za 20-30 let malo, drugače veliko. Ampak ko ceno primerjaš z nekim japoncem, vidiš da moraš vsaj 13-15k odštet za nek soliden voz. Ah, bomo vidli, malo me korona muči, ker nimaš kam prav it, malo pa hišni šerif. Ampak enkrat bo.

Cute, cute

 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Fajn motorček, jaz sem sicer bolj na potovalnikih.
Drugače pa še glede cene: to za kar ga ti rabiš (tudi jaz), je čisti luksuz in takrat cena niti ni tako pomembna, vprašanje je samo ali ga lahko skeširaš ali ne.
In če ti je fajn in ti nariše nasmeh na lice, potem je vredno tudi tistih skoraj 20 jurjev :). Recimo samo pomisli, koliko so ti bili vredni trenutki vožnje s frocem zadaj. To jaz sedaj na veliko prakticiram in uživam v vsaki sekundi. Tudi, ko je žena zadaj :).
In pa fajn pri motorjih je to, da si jih lahko prilagodiš po svoje. Meni to ponavadi rabi nekje slabo leto. Potem pa imam motor čim dlje se da, ker mi ustreza v popolnoma vsem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map
19. jul 2007
2.756
1.479
113
Kako imajo to urejeno v Evropi:
A1 Motorcycles with a cylinder capacity not exceeding 125 cubic centimetres (7.6 cu in) and a power not exceeding 11 kilowatts (15 hp);

lahko vozijo imetniki B v primeru:

Czech Republic (only motorcycles with automatic transmission),
Greece (with addition of Code 121, thus only Greek licenses),
Italy, Latvia, Malta (after a training of 10 hours),
Slovakia (after two years and only motorcycles with automatic transmission),
Spain (after three years),
Poland (after three years),
Portugal (at least 25 years old or additional licence for mopeds),
Belgium (after two years) are allowed to drive motorcycles not exceeding 125 cubic centimetres (7.6 cu in) within the respective countries. In
Austria (after five years, training of 6 hours),
France (after two years, a training of 7 hours),
Germany (after 5 years, training of 9x1,5 hours)

Luxembourg (after two years, training of 7 hours)

Jaz bi dal za Slovenijo kot imata Španija in Poljska - imetnik B izpita lahko vozi po 3 letih imetništva B kategorije moped z manj kot 125 ccm in manj kot 15 HP brez dodatnih pogojev.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Te zračno hlajene 125 tipa YS125 in CB12F so dejansko neuničljive. Motor za do konc lajfa. Pač izhajo iz različic ki so motorizirale azijo. Je na YT en kup filmčkov ko z temi motorčki prekruzajo cele celine, brez da bi 1x svečko menjali. Dejansko neuničljivo. Bo kak sodobni potovalnik prej dušo spustil kot tele brenclji. Cene pa kot 50 ccm skuter. Dober deal je tole.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Ne vidim pointa v taki prisiljeni drži! Raje kak "caffe racer" al pa belanca od caffe racerja.....tole ti roke odpadejo do Logatca.... Drugače pa lep motor.
2021-street-bob-114-motorcycle-g1.jpg
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
To je tudi odvisno, kaj ti ustreza. Jaz bi verjetno umrl po nekaj 100km, ker ravno pozicija na motorju mi je najbolj pomembna. Nekaterim pa popolnoma ustreza.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.889
263
83
tam ko se terc po tori rola
Ne vidim pointa v taki prisiljeni drži! Raje kak "caffe racer" al pa belanca od caffe racerja.....tole ti roke odpadejo do Logatca.... Drugače pa lep motor.
2021-street-bob-114-motorcycle-g1.jpg
Čisto odvisno... Govorim za svoj motor, VN900Classic. Z originalno balanco me je v križu bolelo po 200-300km v enem šusu. Ko pa sem montiral višjo balanco (kot je na fotki), pa nikoli več. Po vožnji iz Kragujevca domov, ni bilo bolečin, niti mravljincev. Pa ovčja koža pod ritjo, z golim sedežem bi ziher dobil otiščance.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Sam tale na fotki....kako sedi....mora doma delat plank da ma ojačan hrbet....pa trebušnjake da ma 6packe...

Ker si ne predstavljam sedet tako iz Kraguljevca do doma....

Mi odpadejo jajca pa trebuh spredaj....zadaj mi pa grbo vn vrže :D