Šalabajzerji od servisa

pa3cia

Pripravnik
24. sep 2010
155
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
No da obudim temo:

Na moji Nokiji X6 (kupljeni poleti pri simobilu) sta crknila izhod za slušalke in slušalke same (probal vse, nič ne dela) ga končno (ker se mi ni bilo ločiti od njega) nesem na simobil da ga pošljejo na servis v garancijo. Danes ga dobim nazaj, ga prevzamem, na hitro pogledam papirje od teleraya, gor piše da telefon dela. OK. Grem domov in na poti preizkusim izhod in slušalke (zaženem predvajalnik glasbe) in ugotovim da je stanje isto kot je bilo preden sem ga dal na servis. Ko pridem domov preizkusim še slušalke in opa miki tudi te ne delajo (sicer druga okvara), nato začnem gledati papirje od teleraya in kaj piše? Da niso odkrili napake.
stupid-1.gif
Ves razpizden grem nazaj in ga dam ponovno v garancijo. Tlak mi naraste na 200/140, vse teče z mene, tam se pizdim na žensko za pultom, ki sicer ni nič kriva.

Zanima me če lahko od njih zahtevam nov telefon?

Poglej, mislim, da je težava v aparatu za merjenje pritiska. Če ti je pokazalo tako visok pritisk, potem me skrbi zate. Da te namreč takale zadeva tako zelo razkuri.


ON TOPIC:
Verjamem, da servisi niso "oh in sploh" idealni, a nikar takoj ne zvračaj vse na servis.
Naj ti samo za ilustracijo opišem svoj primer: mi je nehal delovat laptop, ni bilo slike. Kličem na servis, pa mi odgovorijo, da bodo menjali neke čipe, da se to dogaja in ... blablabla.
Pa res nesem laptopa v popravilo, tam pa so po dnevu, dveh ugotovili, da z njim ni težav. Njim je delal.
EPILOG: še danes, po daljšem času, mi laptop dela. Zakaj je blo tako, ne vem. Servis ni ugotovil napake, pa tudi odtlej se ni ponovila. Zaračunali mi niso nič.
Če pa je težava izključno v podjetju Teleray, se pa opravičujem. Mogoče so tam sami šalabajzerji ...