Šalabajzerji od servisa

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Na zgornjem linku ni nič novega, mejl za svetovanje pa tudim že imam in spišem moje vprašanje še danes enkrat.

Hvala vseeno za pojasnilo in tvojo izkušnjo.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Saj verjetno ne vse.

Sem prvič prašal koliko časa bo trajalo in so rekli nekaj dni, če je kaj resnejšega narobe pa kak teden dva, kerj jih pošlejo v tujino. Sem prašal kam? Odgovor, Češka.

Ti sicer nisem odgovoril zakaj, ampak samo povem od kod meni ta info. sklepam pa da je ceneje, če vse telefone za npr. srednjo evropo popravljaš na enem mestu, kot da imaš kupe zaposlenih in rezervnih delov po vseh državah.
 

starsky

Pripravnik
9. apr 2009
78
0
6
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če je manj kot 6 mesecev lahko uveljavljaš stvarno napako in lahko:
- odstopiš od pogodbe - ti njim nazaj telefon, oni tebi nazaj denar
- zahtevaš odpravo napake
- zahtevaš zmanjšanje cene (torej povrnitev dela cene)
- še enkaj.. poglej v:

google, uradni list, ZVPot, čelini okoli 37 nekje...

Če je več kot 6 mesecev, tudi lahko, samo je malo težje.
Probaj najt nekoga, ki se na to spozna ali pa dobro preštudiraj zakone (kar ni nujno izi...)

37. c člen ZVPot:
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Sam pri tem je treba pazit, ker se ti zahtevki med seboj izključujejo- ko izkoristiš enega, vsi ostali ugasnejo. Zato ti pa za šalterjem reče takoj, da bo šlo na servis, ker je to za njih najboljša (in verjetno najcenejša) opcija. Marsikdo tega ne ve, pa pač da na servis pod garancijo. Pa verjetno je treba met jeklene živce, da se bodeš z njimi. Za 6 mesečni rok je pa treba gledat 37.b člen ZVPot
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
A to pomeni, da ti lahko izbereš eno od treh ponujenih možnosti? Je kje kakšen haklc, da lahko prodajalec izbere eno od možnosti in te pusti na kahli?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Štirih, ne treh.
wink-1.gif


Ne, pravica izbire je na strani potrošnika.

Pazi, tu gre za prodajalca, ne serviserja! To so ločene zadeve!
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Štirih, ne treh.
wink-1.gif


Ne, pravica izbire je na strani potrošnika.

Pazi, tu gre za prodajalca, ne serviserja! To so ločene zadeve!
Štirih ja, mea coulpa. Če prodajalec na nič ne trzne, ostaja še peta pot, ki pa ni zakonsko določena, pomaga pa včasih, mamujimcigansko.
tongue-1.gif


Za to, kaj lahko prodajalec "določa" sprašujem zato, ker so v BigBangu za nedelujoč sesalec, ki naj bi bil povsem tih a je rohnel kot bager našli sto in en izgovor in interna pravila, da mi ne bi vrnili denarja, dokler nisem uporabil pete poti in sem se dlje in bolj drl, kot un šefe.
 

starsky

Pripravnik
9. apr 2009
78
0
6
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Štirih, ne treh.
wink-1.gif


Ne, pravica izbire je na strani potrošnika.

Pazi, tu gre za prodajalca, ne serviserja! To so ločene zadeve!

Serviser v bistvu tu ne igra nikakršne vloge, razen če serviser ni hkrati tudi prodajalec. Ti moreš eno izmed teh možnosti uporabit pri prodajalcu. S kom ima prodajalec dogovorjen servis tebe nič ne zanima. Edini haklc je, da lahko izbereš samo eno možnost in pri njej vztrajat- vse ostale potem odpadejo. Pa po možnosti čimprej, ko napako odkriješ, PISNO o tem obvestiš prodajalca. Tistih parih stavkov na en a4 list ni problem napisat, vse sam zarad tega, da ne morejo komplicirat, da niso bili obveščeni o zadevi.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Pri meni vse to žal odpade.

Odgovora od UVP-ja še nisem dobil, a saj kot kaže nima smisla čakati. Nesel ga bom na servis upajoč, da zadnjič.
 

B81

22. jul 2007
37.613
10.907
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Ni se treba zdret. Napišeš dopis, da zaradi so ti enako napako že 3. popravljal in ti zato po zakonu (tu vpišeš kateri zakon in člen) pripada nov telefon, enak ali boljši, lahko pa te tudi izplačajo-to se ti odločiš kaj bo. Zraven priloži servisne zapisnike od 3eh servisov in to je to. Se ne rabiš dret na nikogar.

lp

Hmm, kaj pa tole:

Kupil sem gsm v akciji za 180 eur, nov stane v prosti prodaji recimo 350 ali 400 (vivaz).
Zdaj pa je gsm šel na servis v Slovaško, drugič sem ga že poslal zaradi iste napake, zraven poslal dopis, da so prvič naredili le update, kar sem pred pošiljanjem po nasvetu prodajalca naredil že sam in po 10 dneh pravijo, da je šel v Slovaško.
Ok.

Kaj, če se toliko zavleče, da si upravičen do povračila denarja? Katero ceno ti bodo dali, 180 ali 350 eur? Ti danes novega ne moreš za 180 več kupit.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Narekovaje lahko pozabiš...

Če je šlo za "komplicirano" pogodbo, pa ne bi vedel. Vprašaj poznavalca. (ZPS, UVP, odvetnik,...)
 
Nazadnje urejeno:

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Potem si prikrajšan v takem primeru...jebat ga.
Po moje pa ne, odloči se za zamenjavo za drug telefon, ki mora biti ISTI, enak ali boljši. Se motim?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Zakon lepo piše "vrne plačani znesek", torej 180 EUR, ki si jih plačal.

Pomoje da bi moral dobiti vrednost aparata (kolikor je pac takrat bil brez aneksa)... ker ugodnost je dobil zato, ker je podpisal, da bo toliko in toliko mesecev placeval toliksen in toliksen znesek ... Dvomim, da v primeru, da kupis recimo subvencioniran mobilnik za 1 €, da bi moral dobiti potemtakem kot povrnitev kupnine tak znesek
grims-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Toliko se ne spoznam. Verjetno, če si tisto naročnino koristil, ne boš mogel zahtevati povračila tržne vrednosti telefona.
Tudi računovodsko je to nekoliko komplicirano, ker na računu piše 180eur in ne 350 (pa verjetno so cene malo varirale od prodajlca do prodajalca, torej se tukaj postavlja vprašanje koliko je bil v resnici ta telefon takrat vreden).

lp