Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če je manj kot 6 mesecev lahko uveljavljaš stvarno napako in lahko:
- odstopiš od pogodbe - ti njim nazaj telefon, oni tebi nazaj denar
- zahtevaš odpravo napake
- zahtevaš zmanjšanje cene (torej povrnitev dela cene)
- še enkaj.. poglej v:
google, uradni list, ZVPot, čelini okoli 37 nekje...
Če je več kot 6 mesecev, tudi lahko, samo je malo težje.
Probaj najt nekoga, ki se na to spozna ali pa dobro preštudiraj zakone (kar ni nujno izi...)
37. c člen ZVPot:
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Sam pri tem je treba pazit, ker se ti zahtevki med seboj izključujejo- ko izkoristiš enega, vsi ostali ugasnejo. Zato ti pa za šalterjem reče takoj, da bo šlo na servis, ker je to za njih najboljša (in verjetno najcenejša) opcija. Marsikdo tega ne ve, pa pač da na servis pod garancijo. Pa verjetno je treba met jeklene živce, da se bodeš z njimi. Za 6 mesečni rok je pa treba gledat 37.b člen ZVPot