Šalabajzerji od servisa

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Toliko se ne spoznam. Verjetno, če si tisto naročnino koristil, ne boš mogel zahtevati povračila tržne vrednosti telefona.
Tudi računovodsko je to nekoliko komplicirano, ker na računu piše 180eur in ne 350 (pa verjetno so cene malo varirale od prodajlca do prodajalca, torej se tukaj postavlja vprašanje koliko je bil v resnici ta telefon takrat vreden).

lp

Koliko je bil vreden je tako napisal operater, pri katerem si telefon kupil...
Moj je recimo za Simobil vreden 500€ in mi ga je prodal po subvencionirani ceni 130€
Če jaz prekinem naročnino moram Simobilu doplačati razliko do polne cene.
Tako da če mi telefona slučajno ne bodo mogli popravit ali zamenjati za istega ali boljšega. Hočem svojih 500€.
Saj navsezadnje toliko pride telefon brez subvencije. Jaz ne vem kje tu vidite problem ?
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Dvomim da bi ti dali 500€.

Dobil bi kvečjemu 130€ + vsoto, ki bi jo moral plačat operaterju, če bi tisti trnutek prekinil pogodbo.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik majaron pravi:
Dvomim da bi ti dali 500€.

Dobil bi kvečjemu 130€ + vsoto, ki bi jo moral plačat operaterju, če bi tisti trnutek prekinil pogodbo.

Ti lahko kar verjameš da bi dobil svojih 500€ če mi nebi mogli popravit oziroma dati enakega ali boljšega.
Njihov argument velja tudi za njih same ne samo za stranke.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
No da obudim temo:

Na moji Nokiji X6 (kupljeni poleti pri simobilu) sta crknila izhod za slušalke in slušalke same (probal vse, nič ne dela) ga končno (ker se mi ni bilo ločiti od njega) nesem na simobil da ga pošljejo na servis v garancijo. Danes ga dobim nazaj, ga prevzamem, na hitro pogledam papirje od teleraya, gor piše da telefon dela. OK. Grem domov in na poti preizkusim izhod in slušalke (zaženem predvajalnik glasbe) in ugotovim da je stanje isto kot je bilo preden sem ga dal na servis. Ko pridem domov preizkusim še slušalke in opa miki tudi te ne delajo (sicer druga okvara), nato začnem gledati papirje od teleraya in kaj piše? Da niso odkrili napake.
stupid-1.gif
Ves razpizden grem nazaj in ga dam ponovno v garancijo. Tlak mi naraste na 200/140, vse teče z mene, tam se pizdim na žensko za pultom, ki sicer ni nič kriva.

Zanima me če lahko od njih zahtevam nov telefon?
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
šele po 45 dneh... torej v primeru da se telefon pošilja zaradi iste napake na servis, se dnevi ko je na servisu seštevajo in v primeru da mine 45dni, ti izdajo nov telefon... če je napaka vedno druga, se dnevi ko je na servisu ne seštevajo...
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Ja napaka je še kar ista. Se pravi če telefon pošljem 5x nazaj in je recimo za vsako 9 dni tam šele takrat lahko zahtevam nov telefon?
 

newem

Pripravnik
20. nov 2007
279
0
16
Po zakonu ti po 45 dneh pripada enak(nov in brezhiben) oz. boljši telefon.
 
Nazadnje urejeno:

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
No da obudim temo:

Na moji Nokiji X6 (kupljeni poleti pri simobilu) sta crknila izhod za slušalke in slušalke same (probal vse, nič ne dela) ga končno (ker se mi ni bilo ločiti od njega) nesem na simobil da ga pošljejo na servis v garancijo. Danes ga dobim nazaj, ga prevzamem, na hitro pogledam papirje od teleraya, gor piše da telefon dela. OK. Grem domov in na poti preizkusim izhod in slušalke (zaženem predvajalnik glasbe) in ugotovim da je stanje isto kot je bilo preden sem ga dal na servis. Ko pridem domov preizkusim še slušalke in opa miki tudi te ne delajo (sicer druga okvara), nato začnem gledati papirje od teleraya in kaj piše? Da niso odkrili napake.
stupid-1.gif
Ves razpizden grem nazaj in ga dam ponovno v garancijo. Tlak mi naraste na 200/140, vse teče z mene, tam se pizdim na žensko za pultom, ki sicer ni nič kriva.

Zanima me če lahko od njih zahtevam nov telefon?

hysterical-1.gif


moje sožalje

Jaz bi tisti za pultom najprej rekel da vem da ona ni nič kriva ampak :

13.gif

jezen.gif

10.gif

jezen.gif

cry12bpy.gif

10.gif
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
Ja napaka je še kar ista. Se pravi če telefon pošljem 5x nazaj in je recimo za vsako 9 dni tam šele takrat lahko zahtevam nov telefon?

Točno tako.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Še zaključek moje zgodbe, ker vidim da nisem nikoli napisal. Dogajalo se jo podobno kot mihu_zd.

Po 45. dneh sem zahteval nov telefon, in ga po mesecu dni čakanja, prijavi na tržno inšpekcijo in nekaj dretja za pultom tudi dobil. Bilo je pa težko.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik majaron pravi:
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
Ja napaka je še kar ista. Se pravi če telefon pošljem 5x nazaj in je recimo za vsako 9 dni tam šele takrat lahko zahtevam nov telefon?

Točno tako.

Naj se gonijo u [censored]. Konec tedna, ko bom imel čas konec tedna bom naštudiral zakon o varstvu potrošnikov, pol si pa sam naj upajo še enkrat telefon nazaj poslat ne da bi delal, pa bojo dobil po *****.
10.gif
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Hec ja da ne boš naštudiral nič novega.
smile-1.gif


Vztrajaj in pa pazi, ko boš naslednjič nesel telefon na servis eksplicitno navedi, da gre za isto neodpravljeno napako.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik majaron pravi:
Hec ja da ne boš naštudiral nič novega.
smile-1.gif


Vztrajaj in pa pazi, ko boš naslednjič nesel telefon na servis eksplicitno navedi, da gre za isto neodpravljeno napako.

Sej to sem jim tudi sedaj povedal, ko sem nesel telefon drugič tja, da je zaradi istega razloga kot prvič (napaka ni bila odpravljena).
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Lahko med popravljanjem nadomestnega dobiš.
(zakon poglej, ZVPOT ali mogoče kaki o garanciji...)
 

B81

22. jul 2007
37.613
10.907
113
Zdaj pa main question
smile-1.gif


Ko te telefone prodajate, napišete, da so bili na servisu? Mojega sem dobil iz Slovaške nazaj, da zdaj dela, v oglasu tega nimam napisanega, ampak ko dobim kak mail, pa napišem to zadevo in potem več ni odziva. Na servisu mi je rekla, da ima veliko vivazov probleme s tem resetiranjem, tako da moj dela normalno, ampak to tudi napišem in potem se nesojeni kupec ustraši
smile-1.gif


Razmišljam, da sploh ne bi nič omenjal, ampak mi je vseeno nekak se mi zdi, da bi mogo to kupcu povedat.
 

xcape

Pripravnik
14. feb 2009
320
0
16
Se mi zdi, da še nisem zasledil oglasa niti nobenega odgovora po emailu, da bi kdo govoril, da je bil njegov mobilnik na servisu. Vsi so brezhibni in noben še ni bil na servisu. Če greš pa individualno preverjat že kupljen rabljen telefon ti pa povedu na servisu, da je že bil pri njih ta telefonček. Dandanes gre tako ali tako skoraj vsak malo na servis pogledat. Jezn sem samo ko kupiš rabljen telefon pa ti prodajalec zamolči, da je bil v stiku s tekočino (telefon pa kot nov).
 

B81

22. jul 2007
37.613
10.907
113
Torej mi prikrito predlagaš, naj tega ne omenjam?
Malo bo čudno, ker kupljen je bil 15.7., garancija pa bo veljala od konec avgusta, čeprav ni na novo potrjena, bom potem to vse stran dal, te papirje...čeprav se mi to vse zdi enako, kot da mx kilometre previja.
 

xcape

Pripravnik
14. feb 2009
320
0
16
Napišeš datum veljavnosti garancije, če so ti na servisu zamenjali telefon ali pa samo osnovno ploščo je tako ali tako bolje saj dejansko imaš mlajši telefon. Bodočemu kupcu priložiš dokument s katerim izkazuješ do kdaj je mobilnik v garanciji in je stvar rešena. Kupec pa tako ali tako potrebuje samo potrjen garancijski list ali pa račun na katerem je navedena serijska številka.