Šalabajzerji od servisa

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Se mi je pokvarla E71 že tretjič v pol leta. Šalabajzerji na Telereju mi jo vsakič le tolk skp popravijo da drži kak mesec ali dva. Napaka pa ostaja vedno ista. Ugašanje telefona in s sčasoma popolnoma onemogočen vklop.

Zdej me pa zanima, kaj moram narest da bojo poštimal zadeve kot je treba.
Do sedaj sem bil vedno prijazen s teto za šalterjem, ki se mi ne zdi nič kriva ampak a je treba res na nekoka po.pizdit? Se zdret ko jesihar da kaj se grejo in niso sposobni popravt, naj mi med popravilom zrihtajo soliden nadomestni mobitel, da ne bom operaterju že TRETJIČ v pol leta plačeval storitev, katerih ne morem koristit ker mam slabši telefon ko Noe, ki je živali klical za na čoln. Ma naj ga majo 45 dni če rabjo tolko da ga uštimajo, samo nej pol dela vsaj do izteka garancije. (še 10 mescev)

Po tem pa Nokie kot kaže nikoli več. Ne zaradi firme ampak zaradi servisa. Ni to žalostno? Nad telefonom sicer navdušen, a jeban.o mi je, da ga ne znajo/nočjo poštimat kot je treba. Vem da jih popravljajo na češkem, da teta za šalterom ni kriva, ampak jaz se bom dons mogel zdret na nekoga.

A pomaga?
 

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.367
241
63
Pri meni je pomagalo. Sem potem dobil nov telefon in ga v roku enega tedna tudi prodal, ter s tem zaključil z Nokijami.
Pri meni se je izkazalo za velik + to, da so se notri začele nabirati stranke, ki niti niso poznale svojih pravic ob uveljavljanju garancije (nadomestni aparat, max. 45dni, podaljšanje garancije za čas servisa...) in so me potem spraševale kako in kaj. So potem kar na hitro poštimali to, kar sem želel, samo da so se me losali.
Pa da me ne boš narobe razumel, nisem se izživljal nad tetko za pultom in tudi nisem povzdignil glasu, samo bil sem pač bolj zajeban kot ponavadi.
Sicer pa, če 3. zapored prijavljaš enako napako si upravičen do novega aparat kolikor se spomnim. Lahko pa, da šele takrat ko so tudi v 3. neuspešni s servisom. Nisem povsem prepričan.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Ni se treba zdret. Napišeš dopis, da zaradi so ti enako napako že 3. popravljal in ti zato po zakonu (tu vpišeš kateri zakon in člen) pripada nov telefon, enak ali boljši, lahko pa te tudi izplačajo-to se ti odločiš kaj bo. Zraven priloži servisne zapisnike od 3eh servisov in to je to. Se ne rabiš dret na nikogar.

lp
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Hvala obema za nasvet.

Me pa zanima nekaj kar se teh servisnih poročil tiče. Vedno se dobil le poročilo od Telereya, nikoli pa poročila ki bi prišlo skupaj s telefonom nazaj iz češke. Torej sploh nevem kaj če sploh kaj so popravljali in za kakšno napako oz. napako na katerem delu hardwear-a sploh gre.

Nesem telefon jutri, danes moram najt stare papirje
smile-1.gif
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
...so ti enako napako že 3. popravljal in ti zato po zakonu (tu vpišeš kateri zakon in člen) pripada nov telefon, enak ali boljši, lahko pa te tudi izplačajo-to se ti odločiš kaj bo...

Če ma kdo kak bookmark do pravega člena
cheer.gif
+5
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.483
119
63
40
Malo tu,malo tam :)
37. člen

Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.

38. člen

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.

Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.

39. člen

Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
@Breyton to ni to. Hvala vseeno.

Bom sam malo pogledal zdajle, prej ni bilo časa.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Našel tole. Členi od 15.b do 21.

A tu ni nikjer nič o vračilu kupnine ali novem izdelku, če ga n-krat neuspešno popravljajo zaradi iste napake. Morda kdo ve kako je sedaj s tem?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Če je manj kot 6 mesecev lahko uveljavljaš stvarno napako in lahko:
- odstopiš od pogodbe - ti njim nazaj telefon, oni tebi nazaj denar
- zahtevaš odpravo napake
- zahtevaš zmanjšanje cene (torej povrnitev dela cene)
- še enkaj.. poglej v:

google, uradni list, ZVPot, čelini okoli 37 nekje...

Če je več kot 6 mesecev, tudi lahko, samo je malo težje.
Probaj najt nekoga, ki se na to spozna ali pa dobro preštudiraj zakone (kar ni nujno izi...)
 
Nazadnje urejeno:

tsunami

Majstr
6. jun 2008
1.492
308
83
Citat:
Uporabnik majaron pravi:
Se mi je pokvarla E71 že tretjič v pol leta. Šalabajzerji na Telereju mi jo vsakič le tolk skp popravijo da drži kak mesec ali dva. Napaka pa ostaja vedno ista. Ugašanje telefona in s sčasoma popolnoma onemogočen vklop.

Sam imam eno navadno Nokio za "backup", pa se mi je pojavila podobna težava. Sedaj jo imam že nekaj dni prižgano brez SIM kartice in ni nobenih težav. Imel sem jo namen nesti na servis, a sedaj mi ni več nič jasno. Na elektroniko se preveč ne spoznam, vendar vtis je kot, da se s to SIM kartico "ne zastopi" najbolje, mogoč je tudi da SIM kartica ob vstavitvi ni najbolje sedla v ležišču. Bom treba stvar še malce potestirati preden se odločim za servis.
Glede na omenjeno ti predlagam, da ko se ti telefon naslednjič ugasne, odstraniš SIM kartico in ga poizkušaš vklopiti brez nje (če to še nisi poizkusil), oziroma da telefon poizkusiš z drugo SIM-ko (npr. daš gsm komu od svojih za par dni) .
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Probaj najt nekoga, ki se na to spozna ali pa dobro preštudiraj zakone (kar ni nujno izi...)

Raje koga vprašaj, ker je lahko še kje kakšen zakon, za katerega ne veš in te lahko spodnese. Recimo kakšen ZOR al pa kakšen podoben hec.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
@tsunami sem sam sumil podobno, ko se mi je prvič pojavil ta problem. Vstavil sem kartico drugega operaterja in kak dan je delalo vredu, potem pa vse po starem. Ugašanje in nemogoč vklop. Tako da to ni rešilo težav.

Je pa čudno to, da je bilo opaziti kratkotrajno izboljšanje.

Kakorkoli že, ravnokar sem ugotovil, da je bil na servisu že trikrat in ga v prihodnjih dneh nosim ČETRTIČ zaradi iste napake. Prvič so ga le povrnili na tovarniške nastavitve
stupid-1.gif
, dvakrat pa je potem bil poslan na popravilo na češko. Kaj so tam popravili/menjali pa nič ne piše.

Verjetno se jim je valjal po mizi, peljali so ga na sladoled in poslali nazaj
smile-1.gif
 

tsunami

Majstr
6. jun 2008
1.492
308
83
No, jaz pa sem nazaj vstavil sim v tisti gsm, tokrat sem poskrbel, da lepo sede. Bomo vidli kaj bo.
Sicer pa meni se je telefon najprej začel ugašati, na koncu pa se ni hotel niti vklopiti in ni reagiral na priklop polnilca. Po odstranitvi kartice, pa je čudežno oživel in začel delati tako kot treba.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Probaj najt nekoga, ki se na to spozna ali pa dobro preštudiraj zakone (kar ni nujno izi...)

Raje koga vprašaj, ker je lahko še kje kakšen zakon, za katerega ne veš in te lahko spodnese. Recimo kakšen ZOR al pa kakšen podoben hec.
Saj to sem jaz rekel
wink-1.gif
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.703
772
113
Je pa še ena varianta, če se to res dogaja ! Pokvariš ga dokončno tako, da njim pomaga le še zamenjava !

Gre za ekstrem, sam sem ga naredil samo 1 x ko se je tel. res stalno enako pokvaril oni so ga pa 4 x popravili in mi je bilo jasno, da po koncu garancije bo konec mobiča, če kaj ne nardim !

Namig : kaki VF vžigalci za plin z iskro naredijo čudež !!!!
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Ne, namerno uničevat ga ne mislim.

Bom danes poslal mejl na UVP, da vidim če majo oni kakega asa v rokavu zame.
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Kolikor sem seznanjen z zakonom (20. člen), pri tebi še zmeraj teče 45 dnevni rok za odpravo napake - saj napaka očitno ni bila odpravljena! Upravičen si tudi do povračila škode za čas, ko aparata nisi mogel uporabljati - razen če so ti omogočilo uporabo nadomestnega aparata.

Pred leti sem sam imel podoben primer z aparatom Ericsson, kjer sem zahteval nov aparat, saj po treh "porpavilih" napaka ni bila odpravljena. Po enem ostrem (a vljudnem) dopisu na sedež podjetja (na servisu so bili namreč skrajno nesramni) - so se držali zakona v celoti: ob drugem in tretjem popravilu sem dobil nadomestni aparat za čas popravila, po 45 dneh sem zahteval nov aparat in ga tudi dobil, skupaj z novim garancijskim listom.

Zato Ericssona od takrat nisem povohal več. Še danes, ko je Sony "zraven" imam slab občutek. (Zagotovo se je do danes spremenilo pri zastopniku in servisu, ampak slaba izkušnja...)
rolleyes-1.gif
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.058
413
83
Če prav razumem: ker gre za ponavljajočo se isto napako, se dnevi popravila seštevajo. Torej ga nosim na servis toliko časa, da ga uspešno popravijo ali pa da presežem teh 45 dni in zahtevam nov telefon.

Od koga pa ga zahtevam oz. na koga naslovim dopis. Na operaterja, kjer je bil telefon kupljen, na Teleray ali na Nokio?
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Da, dokler zaradi neodprave ISTE napake ne mine 45 dni.

Dopis sem takrat naslovil na uradnega zastopnika. V tvojem primeru ga nasloviš (predvidevam) na Teleray in napiši kam si ga dal na servis, kjer napake niso odpravili.