Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Saab je bil vedno in upam, da bo še naprej, avto za ljudi, ki so malo drugače gledali na avtomobilizrm in na življenje na splošno.
Entuzijasti pa tako ali tako pravijo , da je bil "ta pravi" zadnji Saab, 900.
Res pa je zadnjih cca 10 let kriza. 3.0 dizel 100k pa pogreb, 2.2 - dizel požrešen, ampak 2.3 T je pa, pravijo OK. Prožen, močen, skromen, pa da vidimo
Citat: Uporabnik unfuckable pravi:
Hja...tale "baje, da niso vrhunec kvalitete" je dejansko za lase privlečeno, vsaj po mojih izkušnjah in tudi izkušnjah bližnje Saab skupnosti.
Eden najlepših avtomobilov tega desetletja in Saabov rešilna bilka (da je preživel kolikor je) je bil vsaj do facelifta milo rečeno povprečne kakovosti. Top model (Aero) pri tem ni nobena izjema.
Avto je res drugačen in nudi nekaj več, a ta "nekaj več" žal že dolgo ne vključuje več kakovosti.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.