Če ti kaj pomaga konkretna izkušnja s podobnim (A8, 4,2, l.96):
Avto je za peljat bomba (avtomatski menjalnik, tale S ima ročnega). Od serijskih zadev rad crkne mehanizem za brisalc(nasploh se taki deli dobivajo od rabljenih, ki se prodajajo po delih). Jaz sem imel predelanega na plin. Tale pravi poraba od 9 do 15l, jaz sem ga na plin komot na 15-16 spravil, benz tja do 15. Poraba 9 pa mogoče relacija Lj-Muenchen, avtocesta, 130kmh, drugače pa pozabi. Realno če imaš kolikor toliko težko nogo računaj na 14-15l - osemvaljnik...
Karoserija je alu - ne rjavi, motor je baje neuničljiv, avtomatski menjalniki so občutljivi - jaz s svojim nisem imel težav. Me je pa zezala elektronika (bolj je problem da ti ga živ bog ne zna popraviti, čeprav gre za malenkost). Pa vedeti moraš da ga v taki starosti daje staranje materiala... npr. meni je šla cev hladilnega sistema (preperelo)...
Skratka če si malce adrenalinca potem je to kul avto - riziko okvare je pač večji. Za peljat težko najdeš kaj bolj udobnega in komfortnega. Pospeški so blazni, quattro in teža naredita svoje - ceste se drži kot klop, asr mi je uspelo vklopiti vsega skupaj 2x na mokrem.
Aja, bejbe boš bolj impresioniral s Suzuki Swiftom GTI
. Tam se zaradi majhnosti vse bolj občuti in sliši, pa občutek pospeškov je večji - v tako velikem avtu kjer je izolacija zvoka zakon se pelješ 160km/h pri 3k rpm, pa misliš da je motor ugasnjen, tako da s tega vidika ni impresije (kar je za mene sicer odlika).