S8 97 letnik

lovelove

lovelove
23. jul 2007
2.788
0
36
116
zravn komšije
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
ti si rajši uvedi kako 316i novi model, malo plastike gor zmeči, kaki ror zadaj , neke vlke felne, pa bo dovolj za vsaj do 23 let
cheer.gif

Je tu treba še kaj dodati?
uf-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
In kaj, če sem tudi jaz rom ?
Potem si pa na pravi poti.
A bi ti rad grdo in staro punco dobil? Al zakaj kupuješ tako grd in star avto?
 
Nazadnje urejeno:

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.066
844
113
V sloveniji se se dolgo nebomo znebili sindroma "nemskega avta". Nasi strici so vcasih delali v Nemciji na bauštele in si dol pripepalali kakega audija. Seveda se je to zakoreninlo v nase mozgane, da pa so ti avti najboljsi na svetu. To se se dobro vidi pri ciganih, ki vsak nemski avto kujejo v zvezde (v to grupo bi lahko pripisal 80% "slovencev") in kupujejo stare TDIije.
smile-1.gif

PS. mali Slovenec je vedno bil hlapec in vedno bo. Ce bojo onstran meje (severne) rekli, da je drek uzitn, ga bomo pac zrli.

ON:
Avto je meni znotraj totaln podn (vsi leseni avti so). Ne morem pa zanikat, da ni udoben in da ni makina. Ce bi vzdrzevanje bilo "poceni" in nebi mel tega gravž lesa s temi grdimi tipkami bi ga mel.
 
Nazadnje urejeno:

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.256
335
83
Če ti kaj pomaga konkretna izkušnja s podobnim (A8, 4,2, l.96):
Avto je za peljat bomba (avtomatski menjalnik, tale S ima ročnega). Od serijskih zadev rad crkne mehanizem za brisalc(nasploh se taki deli dobivajo od rabljenih, ki se prodajajo po delih). Jaz sem imel predelanega na plin. Tale pravi poraba od 9 do 15l, jaz sem ga na plin komot na 15-16 spravil, benz tja do 15. Poraba 9 pa mogoče relacija Lj-Muenchen, avtocesta, 130kmh, drugače pa pozabi. Realno če imaš kolikor toliko težko nogo računaj na 14-15l - osemvaljnik...
Karoserija je alu - ne rjavi, motor je baje neuničljiv, avtomatski menjalniki so občutljivi - jaz s svojim nisem imel težav. Me je pa zezala elektronika (bolj je problem da ti ga živ bog ne zna popraviti, čeprav gre za malenkost). Pa vedeti moraš da ga v taki starosti daje staranje materiala... npr. meni je šla cev hladilnega sistema (preperelo)...
Skratka če si malce adrenalinca potem je to kul avto - riziko okvare je pač večji. Za peljat težko najdeš kaj bolj udobnega in komfortnega. Pospeški so blazni, quattro in teža naredita svoje - ceste se drži kot klop, asr mi je uspelo vklopiti vsega skupaj 2x na mokrem.
Aja, bejbe boš bolj impresioniral s Suzuki Swiftom GTI
cool-1.gif
. Tam se zaradi majhnosti vse bolj občuti in sliši, pa občutek pospeškov je večji - v tako velikem avtu kjer je izolacija zvoka zakon se pelješ 160km/h pri 3k rpm, pa misliš da je motor ugasnjen, tako da s tega vidika ni impresije (kar je za mene sicer odlika).
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
12 let stara krava je še vedno 12 let stara krava, pa makar audi s8.

Stric ga ima, črnega, avto zna res zagrmeti, užitek ga je poslušati, samo ko kaj crkne je tudi užitek. Njemu je avtomatski menjalnik šel, je mel srečo da je rabljenega dobil, kljub vsemu ga je glava bolela ker ga je vseeno z menjavo drago stalo. Sicer pa je precej udobna krača. Kaj vem, zaradi starosti ga nebi kupil, benti naj avto dela zame, ne jaz zanj.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.256
335
83
Recimo da če ni res smole z okvarami potem boš v 3. letih (če je notri plinski pogon) prišel na isto kot bi si kupil kako novo kračo nižjega razreda (ala hyundai poni ipd.). Samo po ceni boš manj izgubil kot z novim.
Če se mene splača je računica pod naslednjimi predpostavkami:
1. če poznaš poreklo - najbolje od firme ki ga je redno vzdrževala, kilometri so sekundarni
2. če imaš nekoga ki ga zna popravit - ve kaj so to osemvaljniki - teh je malo
3. če imaš dobrega dobavitelja rabljenih rezervnih delov
4. če imaš notri plinsko instalacijo
Če česa od tega nimaš imho pozabi.