Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
evo mal offa da si ga pomeriva...
zdej pa se lahko vrneva na temo in lahko komentiras moja trditev - da imajo regularni prevozniki v najcenejsih razredih kart enako gnile pogoje kot nizkocenovni + v najnizjih razredih ti ne priznavajo frequent flyer milj
Glede na tvojo zbirko FF kartic je dejstvo da vsaj sluzbeno ne letis v najnizjih razredih (za ostale - ne govorimo o ekonomskem ali poslovnem razredu). Sicer pa saj ti je poznano 3x v letu povratna LJU - LAX v B razredu pa je senator tvoj (FF ze po prvi rundi)
No dejva zdej zdej na to temo kej povedat... pa ne pozabi zapet zdrge, zdej sva si jih ze izmerila.
Kul
Po mojih izkusnjah, ce letis z najnizjimi razredi si praviloma na isti ceni, kot ce bi sel z eno srednjo Low-cost varianto (op.a.: ne poznam - vec - Adrie Airways)... S tem, da je naceloma razlika med S oz. U in B ali Q booking clasi (pogojno tudi Y) v economyju od 30 EUR naprej (vsaj pri mojih omiljenih - Continental, Turkish in Malev)...
In sorry, ce nisi ziher se ti vedno splaca dati malo razlike, ali pa kupiti zavarovanje pri Low Costih. Pri normalnih operatejih imas vsaj opcijo izbire, za cancellation ti pa sicer racunajo, ampak ti ga v 90+% booking razredov tudi nekaj/vsega vrnejo, ne pa tako kot si pri Easyju recimo nategnjen na dolgo in siroko.
Sem pa absolutno mnenja, da se po neki tocki (status.press) NE SPLACA vec, niti privat, se posebaj pa ne ce gres na malo daljso pot, leteti z Low-Costi. Vse posebne ponudbe, pa upgrade, loungi...