V mailu imajo napisano, da je treba obvestiti o novem računu vse ki ti nakazujejo sredstva. Kako pa je če so trajniki,ki se ti trgajo...je treba tudi obvestiti?
Thx
Thx
Saj vsebinsko je to en in isti račun. Denar, ki je gor, ostane. Gre zgolj za spremembo računa. Tudi kartica je čisto druga stvar.A se z menjavo racuna dobi tudi novo kartico?
Čisto v info: na Revolut supportu so sicer prijazni, ampak niso imeli enega praktičnega predloga. Pomagalo je odstranjevanje in ponovno dodajanje kartice v Apple Pay. Očitno težava po updateu na iOS 14.0.1Ima še kdo prbleme z Revolutom v Apple Payu? Kar naenkrat (OK, sumim, da se je pokrilo z iOS 14) mi na telefnu/uri ne dela (zavrača transakcije, na Revolutu prvijo,d a je communicostion error). Fizična kartica na istih POS terminalih dela OK.
Bom sicer probal odstranit in nazaj dodat v Apple Pay, ampak vseeno: če je kdo imel in rešil (ali slišal za rešitev), z besedo na dan.
namesto starega vpišeš nov IBAN.Mogoče je že bilo omenjeno, pa ne najdem: kako si zdaj nakažeš denar denar na Revolut iz svoje spletne banke, ko je spremenjen IBAN?
Prej sem imel med hitrimi plačili shranjeno UPN z izpolnjenimi podatki (IBAN, SWIFT, referenca, naslov, država,...) in namen neko 'mojo' cifro.
Gor sem si nakazoval po 200/300 EUR in čez 2-3 dni so bila na Revolutu.
Kaj naj zdaj izpolnim, namesto tega:
Poglej priponko 36766
Hvala