KZS
No uglavnem ko je zunaj temno, tam po 21 uri se ponavadi če ni prometa, ne uporablja sirene razen če je gužva pač vklopiš. Po zakonu BI MORALI imeti oboje 24h/dan, samo je brezveze pa tudi nam gredo včasih sirene že na živce. Itak komu pa paše tista galama 30 minut nad glavo?
Samo iz napisanega se je pa danes reševalec norca delal, če med ljudmi ni uporabljal sirene. Sicer pa drugič se pogleda katero vozilo je to bilo pa napišete email na to reševalno, no problem. Problem je danes v tem da se razni privatniki brez kakršnegakoli potrebnega znanja furajo z lučkami in sirenami, za brezveze sploh se nebi smeli. Samo kateri policaj bo pa ustavil rešilca na nujni vožnji???
Maribor - slovenj gradec - koliko kilometrov je to? Ponavadi je 20km --> 10 minut. Približno.
Aja glede prometne na nujni vožnji je pa takole - iz prakse da nebo spet milijon brezveznih komentarjev in vprašanj - ČE imaš možnost, MORAŠ dati prednost. ČE NEMOREŠ pač NI TREBA! Se pravi recimo če je cesta dvopasovnica, pa se ti rešilec zabije v rit si ti kriv, ker se nisi umaknil na drugi pas, če je bil prazen, če pa zaseden in se nisi mogel umakniti, je kriv rešilec. Če se ti na RAVNI CESTI z dobro preglednostjo, ne umakneš recimo na avtobusno postajo ali nekam drugam kjer je pot urejena ali parking ali karkoli takega, pa se rešilec zabije v tebe, si ti kriv. Če je pa cesta ravna in ni nobene avtobusne vmes recimo, je rešilec kriv. Upam da sem dobro razložil, nevem sploh kako naj napišem
Skratka če imaš možnost in se ne umakneš, si kriv. Če pa možnosti nimaš, je kriv rešilec.
Če voziš v rdečo si itak avtomatsko kriv - rešilec mislim.
Pa vsa vozila so enakopravna, gasilci rešilci in policaji, nima nihče večje prednosti, kvečjem se ljudje policajem še najmanj umikajo. Imajo najslabše sirene, luči da sploh ne omenjam
LP