Renaultova percepcija Slovenije

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Za cliota 1.4 16v (nov model) pride pri pooblaščenemu servisu redni servis 114 €.
Za laguno 1.6 16v pride 158€.

In servis je vsakih 15kkm, ane?
smile-1.gif


Pri bavarcu je na 30kkm. Kaj je ceneje?
smile-1.gif


Če imaš novega od leta 2007 dalje, pa so tako ali tako te skrbi odveč, ker so servisi brezplačni (BSI).

PS: pa nesmisleno je primerjat Renaulta z BMWjem. Dejstvo pa je, da je vzdrževanja prej kot dražje od vzdrževanje renaulta.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
veš kaj.

že davno tega je bilo vzdrževanje s klase cene od clia.

in verjetno ej s klaso ceneje servisirat od bavarca 5.

sam je treba s klaso kupit. pa poleg teh rednih servisov, k so pocen, je treba met tut za kak izredn, k je pa skor tak strosek k cel clio. pa da ne pozabim registracijo.

in dalec najcenej je servisirat raketo. kupis, izstrelis, narrdis mio km brez servisa, sam nazaj jo tezko prpeljes.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Za cliota 1.4 16v (nov model) pride pri pooblaščenemu servisu redni servis 114 €.
Za laguno 1.6 16v pride 158€.

In servis je vsakih 15kkm, ane?
smile-1.gif


Pri bavarcu je na 30kkm. Kaj je ceneje?
smile-1.gif


Če imaš novega od leta 2007 dalje, pa so tako ali tako te skrbi odveč, ker so servisi brezplačni (BSI).

PS: pa nesmisleno je primerjat Renaulta z BMWjem. Dejstvo pa je, da je vzdrževanja prej kot dražje od vzdrževanje renaulta.

No na forumu ljubiteljev bavarcev sem prebral že da je vzdrževaneje 540i ceneje kot clia. 'Argumenti' pa so bili še bolj mimo kot tvoji...
grin1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Za cliota 1.4 16v (nov model) pride pri pooblaščenemu servisu redni servis 114 €.
Za laguno 1.6 16v pride 158€.

In servis je vsakih 15kkm, ane?
smile-1.gif


Pri bavarcu je na 30kkm. Kaj je ceneje?
smile-1.gif


Če imaš novega od leta 2007 dalje, pa so tako ali tako te skrbi odveč, ker so servisi brezplačni (BSI).

PS: pa nesmisleno je primerjat Renaulta z BMWjem. Dejstvo pa je, da je vzdrževanja prej kot dražje od vzdrževanje renaulta.

Renault ima že zelo dolgo časa servisne intervale na 30kkm. Pravzaprav je bil med prvimi, ki so s tem začeli.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
In seveda vsi varčni Slovenci vriskajo od veselja, da lahko servisirajo enkrat na dve leti, na 30.000 km. Potem se pa čudijo zakaj jim crkujejo turbine pri Renaultih in zakaj bo mašino verjetno razneslo še pred 200.000 km.
Vsaj olje se menja na 15.000 km. VW ima to fino narejeno. Lahko izbiraš klasični ali podaljšani interval (30.000), v tem drugem primeru ti prodajo dosti dražje long life olje. Sam se raje pri avtih odločam za servis na 15.000 km.

Aja, že prejšnja BMW trojka je tudi imela servise na 30.000 km. Torej Renault ni ravno bog ve kaj novega izumil.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
In seveda vsi varčni Slovenci vriskajo od veselja, da lahko servisirajo enkrat na dve leti, na 30.000 km. Potem se pa čudijo zakaj jim crkujejo turbine pri Renaultih in zakaj bo mašino verjetno razneslo še pred 200.000 km.
Vsaj olje se menja na 15.000 km. VW ima to fino narejeno. Lahko izbiraš klasični ali podaljšani interval (30.000), v tem drugem primeru ti prodajo dosti dražje long life olje. Sam se raje pri avtih odločam za servis na 15.000 km.

Aja, že prejšnja BMW trojka je tudi imela servise na 30.000 km. Torej Renault ni ravno bog ve kaj novega izumil.

Pri meni jasno piše servisni interval 30000km ALI enkrat letno. Sicer pa, vsakomur svoje, meni se ne da več kregat okrog tega. Mogoče pa dizlom res bolj škodi tak servisni interval. Bencinarja še nisem videl, da bi kar tako zružil. Pa nihče ne trdi da je renault kaj novega izumil. Bil pa je med prvimi z daljšimi intervali. Eni pa so prepričani, da je bmw bog i batina, renault pa ima pol krajše intervale.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ej, oba imam, v redu? Renaulta in BMW.
Na kraj pameti mi ne pride, da bi olje menjal na 30.000 km. Isto olje maže in hladi tudi turbino, ki ni bogvekaj niti pri Renaultovih, niti BMW dizlih.
Najhujši so pa tisti, ki dizla drajsajo po mestih, na kratkih relacijah. Ni šans da kupim kdaj tak avto, po možnosti z milijavžnt kratkih voženj, stalnim drkanjem sklopke pred semaforji in menjavami olja na 30.000 km.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tudi to piše v navodilih, da je v težjih pogojih delovanja obvezna pogostejša menjava olja. To drlinkanje po mestu vsekakor je. Sicer pa z dizli nimam nobenih izkušenj. Bencinarji pa s servisom na 30kkm nimajo težav. Avto, ki dela več kot 30kkm letno se ponavadi ne drlinka po mestu, ampak je bolj relacijsko usmerjen, to je pa najbolj ugoden režim delovanja.

Mene resno zanima koliko ljudi sploh prebere navodila in tam napisane nasvete? Vem, da je bilo veliko lastnikov renaultov prepričanih, da je servisni interval 30kkm in pika, čeprav je v navodilih precej čejev napisanih. Tudi ta, da je treba po max 1 letu menjati olje.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ne vem, koliko jih bere navodila. Pri nas je folk itak usekan na magičnih 100.000 km in avte menja po tekočem traku. Seveda se potem kaj veliko ne sekirajo za redno servisiranje ker do 100.000 km zdrži čisto vsak.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
bmw e46 kolko vem nima fiksno na 30k km servis, ampak ti sam skrajšuje interval glede na način vožnje
confused-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tudi kombiji imajo 50kkm interval, pa vseeno kar nakleplejo tistih 400, 500kkm. Da se ponavadi ne vozijo v "lahkem" režimu je pa tudi jasno.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Na hitro bi lahko pršparal par 10€... Menjava gumic 5€, zadnje gumice 8,x€? Ka je tolk težko čepke dat dol, staro gumico dol, pa novo gumico gor?...

Zakaj zadaj ne mokri? Si povprašal, kaj je bil vzrok? Ponavadi se pri posodi za vodo rado stakne iz posode cevka, ki mokri zadnji konec. Cevko vtakneš nazaj, pa zaračunajo 30€
jezen.gif


Možno je pa tud, da sem pri obeh mim vžgal...
grin1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Na hitro bi lahko pršparal par 10€... Menjava gumic 5€, zadnje gumice 8,x€? Ka je tolk težko čepke dat dol, staro gumico dol, pa novo gumico gor?...

Zakaj zadaj ne mokri? Si povprašal, kaj je bil vzrok? Ponavadi se pri posodi za vodo rado stakne iz posode cevka, ki mokri zadnji konec. Cevko vtakneš nazaj, pa zaračunajo 30€
jezen.gif


Možno je pa tud, da sem pri obeh mim vžgal...
grin1.gif


OK pubeci pozabo napisat ,da je službeni avto in itaq dobim keš nazaj, ne vidim razloga zakaj bi se matral pa še računovodja pol glumi če mu daš posebaj račune za metlice itd....
stupid-1.gif


Za mokrenje pa se je neka svinjarija nabrala v cevi
rolleyes-1.gif


Razlog zakaj nisem sam pogledal pa poglej malo višje
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
In seveda vsi varčni Slovenci vriskajo od veselja, da lahko servisirajo enkrat na dve leti, na 30.000 km. Potem se pa čudijo zakaj jim crkujejo turbine pri Renaultih in zakaj bo mašino verjetno razneslo še pred 200.000 km.
Vsaj olje se menja na 15.000 km. VW ima to fino narejeno. Lahko izbiraš klasični ali podaljšani interval (30.000), v tem drugem primeru ti prodajo dosti dražje long life olje. Sam se raje pri avtih odločam za servis na 15.000 km.

Aja, že prejšnja BMW trojka je tudi imela servise na 30.000 km. Torej Renault ni ravno bog ve kaj novega izumil.






Staromoden si ko moj foter.
smirk-1.gif
On tudi menja olje na 10Tkm.
Motorji so se razvili, imajo boljse materijale zato manjse tolerance med deli, boljse zgorevanje, boljse filtre,boljsa so olja, goriva z manj zvepla in posledicno daljsi servisni intervali.Obstajajo ze filtri ki se vgradijo v avte da se olje da menjat se 2x kasneje.
Kamioni so tudi vcasih menjavali olja na 15T km, sedaj menjajo na 120T km ali pa se kasneje, vendar kamionski motorji so stopnicko visje v razvoju kot motorji osebni vozil zato je ta razlika se bolj ocitna.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
No če pogledamo je bila včasih vsebnost žvepla v D-2 dizlu 1000ppm danes pa je Eurodizel 10ppm in tu je razlika zakaj olje vzdrži dosti več