Renault Zoe

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
No evo danes sem bil slučajno
smile-1.gif
promotor Zoe-ta na strateškem forumu na Bledu.....

Moram povedat da bom od danes naprej začel bolje spremljat EV/Hybrid del (sub)foruma
zmaga.gif


Avtoček je totalna zmaga za kar je namenjen........kot drugo vozilo v familiji za v službo in nazaj....če živiš v mestu.....ali na relativni oddaljenosti od njega.....sploh ta zadnji 2016 model z 300km dosegom.......je že kar suverena zadeva če se naprimer voziš iz Kranja v Ljubljano v službo...ga komot polniš doma!

Imeli smo 2.....2015 letnik in tega zadnjega z močnejšo baterijo....

Sam sem zadužil švohnejšega.....recimo "porabo" na relaciji Lj-Bled je bila 19 kWh/100km...ob prevzemu sem imel polnega z rangom 136km......na bled sem prišel z 66km preostale baterije.....na Bledu in njegovi okolici imaš dejansko kar nekaj polnilnic......in je recimo ENOdnevni izlet Lj-Kranjska gora dejansko čist izvedljiv ČE si ga uzameš tako da spiješ umesne kave na primernih počivališčih...recimo BS Voklo.....BS OMV Radovljica......dejansko 30min filanja bi ga zadost revitaliziralo da prideš bp nazaj do Lj

Je bil pa moj 2015 žal ravno že produkcijski tako da je zezalo polnjenje na polnilnici......če je bil "segret" je nekaj ven metalo....tko da me je nazaj v Lj pripeljal dejansko dizelski Talisman
smile-1.gif


2016 je bil BP......bil je tudi malo bolje opremljen (usnje)....in pa dejansko ma "uplift" manj Jogurt PVC plastike (tok tok)......kot 2015 model...drugače sta notri ista...

Kot zanimivost....2016 z močnejšo 43kW baterijo je imel ob prihodu na Bled rang enak kot sem ga imel jaz ob prevzemu 22kW napolnjenega v Ljubljani......preostanek po tem je bil 126km...ne vem pa v kakšnem stanju je bil pa ob prevzemu....

SKratka......v ne tako oddaljeni preteklosti......se ne bojim več EV vozila.....ČEPRAV sem zjutraj že delal scenarije v glavi kakšen roadtrip bo to sploh....bomo sploh prišli do Bleda....brez da bomo bledi
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Aia...AC sem zaradi skepticizma odpeljal z 90-100km/h.......kar me je na cilju ocenilo z 77/100 (pač una statistika v menuju)
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Dejansko mi je postalo jasno zakaj se je na začetku teme toliko omenjalo "da je EV nasplošno" tako primeren za Slovenijo...

Ker sem pač dobil priložnost in po spletu okoliščin ostal brez EPP materiala
bonk.gif
sem se spravil brat skoraj celo tmo o ZOE, ki je zelo informativna btw...

In ja že sedaj EV vozila z stopnjo razvitosti na kateri so z malo čaranja pokrijejo 3/4 potreb povprečnega slovenca...

Tko da če se bodo EV vozila razvijala naprej z enakim tempom ne vidim nekega problema za masovno uporabo čez cca 10let
zmaga.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Problem niso EV vozila, problem so baterije, zaradi katerih so EV vozil tako draga, da niso več ekonomsko upravičena. Vsaj kar se tiče nakupa novega vozila. Rabljene ampere/volti pa so danes že celo bolj ekonomični od kakšnih dizlov. Za določene posameznike seveda.

Baje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Problem Zoe-a (oz. Renaut e-vozil na splošno) je princip najema baterij (vsaj leto nazaj, ko sem nazadnje računal), ki ga s cenovno politiko nekako ''vsiljujejo'' oz. recimo malo blažje promovirajo.
Praktično te pride na koncu dražje kot bencinar. Potem moraš pa tehtat ali ti plusi EV-ja odtehtajo minuse...
In kaj meniš, kako se boš čez nekaj let znebil EV-ja brez baterij
wink-1.gif
?
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Najem že nekaj časa ni več obvezen! Cenijo pa hudo visoko te baterije, tako da se najem vseeno splača za tja do 7 let.
Po tujini sodeč naj prodaja nebi bila problem.... Bomo videli kako bo pri nas čez par let.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Jaz sem računal, da bi se mi najem splačal, oz bi ob trenutni kilometraži prišel na pozitivno nulo. Ampak je Zoe pač tako grd avto, da ga res človek ne more kupiti
smile-1.gif


Problem najema je omejitev v številu letnih km, to pa je bedarija na kvadrat.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Problem najema je omejitev v številu letnih km, to pa je bedarija na kvadrat.
Kakšna bedarija? Zadaj je jasna kalkulacija, isto kot imaš npr. pri operativnem lizingu omejitev letnega št. kilometrov. Ki jih seveda lahko poljubno zvišaš, ampak s tem gre tudi strošek gor. Isto pri baterijah pri Zoe-ju.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Zato ja, ker se potem zviša strošek, pol pa je težje vnaprej planirati vse stroške. oz se zakomplicira.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zato ja, ker se potem zviša strošek, pol pa je težje vnaprej planirati vse stroške. oz se zakomplicira.
Ne razumem. Veš letno kilometrino, bam imaš točen FIKSEN letni strošek.
Če ne veš, imaš pa problem ja. Ali pač ne: vzameš manj in tvegaš, ter dodatne km zasoljeno plačuješ ali pa vzameš več in tvegaš, da ti kaj ''ostane''. Tough luck, oni bodo v vsakem primeru zaslužili, saj niso dobrodelne ustanove.
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ti veš vsako leto vnaprej koliko boš delal kilometrov?

Saj večina približno več, pač kuča poso, samo se z majhnimi opravili kar nabere, računaj 5km vsak dan več, pa je na letni ravni lepo za doplačat.

Pač komplicirano se mi zdi. Drugo je operativni najem, kjer se pa res točno ve in tudi lažje se službene avte prerazporeja.

glede na ampero itak ni problemov z baterijami če je pošteno narejeno in bi komot dali pač neomejene km, pa naj v drobnem tisku zapišejo da ponudba ne velja za taksije, uber voznike, ipd.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Okvirno vem.
Verjamem pa tudi, da se ti zavedaš, da oni NISO dobrodelna ustanova in da več km kot narediš, več šans je, da bo prišlo do stroškov za njih. Se strinjaš? Ali bi rad pač najem 20 EUR mesečno in neomejeno km, pa še garancijo, pa vsak mesec kupone za brezplačno elektriko.
Drugače pa lahko baterijo pri Renaultu tudi kupiš in se ne obremenjuješ več s km. Aja, spet predrago...
uf-1.gif


Vsaj približno realen je vseeno treba bit.
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Jaz osebno vidim TRENUTNO uporabnost EVja še vedno kot drugo vozilo pri hiši.... Kuæa-poso-kava-shopping....stem dejstvom pa predvidene kilometre lepo predvidis....ker so lepo v rangu 15kkm/Y vsi....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja zakaj pa imaš "prvi avto"? zato da greš enkrat letno na hrvačko?

mtl, zato pa sem rekel najem ob trenutni kilometraži, kak pridem malo ven iz tega, pa že ni več tako ekonomična zadeva. pa ljudem se pomoje to zdi kompliciranje in brezvezno preračunavanje, že itak nimajo kaj preveč radi EV.
Komplicirajo se zadeve okoli EV, namesto da bi bilo vse lažje. Že okoli javnih polnilnic je prava štala, namesto da bi šli v neko poenotenje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Problem najema je omejitev v številu letnih km, to pa je bedarija na kvadrat.

Za 120€ nimaš omejitve kilometrov......

Prosim za vir, ker v majhnem tekstu imajo napisano da je vsak dodaten km 0,05 €, enako imajo napisano da če ne izkoristiš vseh zakupljenih km da ti vrnejo 0,05 za km.