Jaz samo povem, kakšne info sem dobil.. Sem jo kar nekaj časa masiral glede vseh vprašanj.
Rekla je, da če pride novejša baterija ven, ti to vgradijo notr. Zato se pa tudi plačuje mesečni najem baterije. Stem imaš garanijo, da ti bo baterija skos delala.
Za razliko od recimo Ampere/Volta, kjer baterija zdrži ( glede na izkušnje uporabnikov tujih forumov in testov) nekje okoli 160k km, pol se pa počasi zmanjša zmogljivost baterije.. Zdej, če imaš tak avto samo res za po mestu ti je, recimo, 20km dost.. Deklarirana je 80, realna je nekje okoli 60 (?), pol pa sam še 20. Nakup nove baterije (menjava) je, logično, pretiran strošek.
Zato jo imaš pa pri renoju v najemu in tu odpišeš skrb glede zmogljivosti.
Da ne bi vgradili zmogljivejše? Jaz pa mislim, da jo. Stare nehajo proizvajati, ko pride novejša ven.. Kakšno ti bodo pa dali notr ? Isto kot sedaj ? Če je nimajo več
. Si upam trdit, da boš, recimo, čez 5 let (ko/če) ti pade zmogljivost pod 75%, dobil novo, boljšo baterijo, ki bo imela večjo zmogljivost...
Jaz sem malo razmišljal o menjavi; sedaj plačuje celotni strošek (mesečni) za avto okoli 350€ (torej leasing + nafta). Nafte je min. 200€. Dnevna kilometraža je okoli 80km, včasih do 100..
Pa se mi bolj ne splača. Vsaj ne še. Brez najema bi se, tko pa...
Edino če vkalkuliraš se servise. Pol je pa že tehnica bolj na strani elektrike. Čeprou, če majo res take servise, kot ste govorl, me prou mika, da grem nazaj k uni ženski, pa jo malo povprašam po zdravju glede zavajanju strank. Pa prnesš svoj olje, pa vitrex, pa vse ostalo. Pa nej se jebe*o... da bom dal min 100€ za servis; tle pr dizlašu dam 60€; če vkalkuliraš še moj olje, je okol 85€..