Renault Zoe

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Ja meni je rekla da ko pride nova baterija, da ti jo menjajo brezplacno. Pa ko ti pade zmogljivost pod 75%..

Kaj točno to pomeni,da "ko pride nova baterija,ti jo menjajo brezplačno"?
Ta prodajalka po mojem ve o čem govori,podobno kot prodajalci na Malgaju očitno še vedno ne vedo,da je Zoe 100% električar,ne pa hibrid (kot ga oni še vedno oglašujejo na avto.net-u)...
2447342-Breznaslovarthz45.jpg
 

Priponke

  • 2447342-Breznaslovarthz45.jpg
    2447342-Breznaslovarthz45.jpg
    37,1 KB · Ogledi: 250

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zakaj pa bi uporabniki dali 5000 eur za baterijo, ki ni in ne bo njihova?
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Ne vem kakšne ideje ima Renault, ampak karkoli si bodo izmislili, bo moralo biti finančno v njihovo korist, tako da ne pričakujte čudežev...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Tole z najemom baterije meni ne diši, ker potem nisi nič naredil. Itak ga kupiš kot drugi avto pri hiši, kar pomeni da ga vozi žena za na šiht plus opravki ( deca, trgivina itd). In tu se v povprečju potroši tank goriva mesečno. Vsaj pri nas je tako ( torej 50 eur).

Da pride zadeva 22 jurjev tuto kompleto ( torej baterija zraven) dol še subvencija, bi sam kot naslednji drugi avto pri hiši, definitivno nabavil tako stvarco.

Dejanska vrednost takega avta je 10 jurjev + baterija...tu pa bi lahko dali na izbiro domet...tak ko je zdaj (120 km) 3 jurje zraven; 200 km dometa. (realnega seveda) 5 jurjev; 300 km za 7 jurjev...potem pa izbiraj. Ko bo tako bojo šli kot vroče žemljice.


Kar se oblike tiče...Včeraj sem videl Nissan Note...se mi zdi da je Zoe delan na njegovi platformi?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Jaz samo povem, kakšne info sem dobil.. Sem jo kar nekaj časa masiral glede vseh vprašanj.
Rekla je, da če pride novejša baterija ven, ti to vgradijo notr. Zato se pa tudi plačuje mesečni najem baterije. Stem imaš garanijo, da ti bo baterija skos delala.

Za razliko od recimo Ampere/Volta, kjer baterija zdrži ( glede na izkušnje uporabnikov tujih forumov in testov) nekje okoli 160k km, pol se pa počasi zmanjša zmogljivost baterije.. Zdej, če imaš tak avto samo res za po mestu ti je, recimo, 20km dost.. Deklarirana je 80, realna je nekje okoli 60 (?), pol pa sam še 20. Nakup nove baterije (menjava) je, logično, pretiran strošek.
Zato jo imaš pa pri renoju v najemu in tu odpišeš skrb glede zmogljivosti.

Da ne bi vgradili zmogljivejše? Jaz pa mislim, da jo. Stare nehajo proizvajati, ko pride novejša ven.. Kakšno ti bodo pa dali notr ? Isto kot sedaj ? Če je nimajo več
tongue-1.gif
. Si upam trdit, da boš, recimo, čez 5 let (ko/če) ti pade zmogljivost pod 75%, dobil novo, boljšo baterijo, ki bo imela večjo zmogljivost...


Jaz sem malo razmišljal o menjavi; sedaj plačuje celotni strošek (mesečni) za avto okoli 350€ (torej leasing + nafta). Nafte je min. 200€. Dnevna kilometraža je okoli 80km, včasih do 100..
Pa se mi bolj ne splača. Vsaj ne še. Brez najema bi se, tko pa...
Edino če vkalkuliraš se servise. Pol je pa že tehnica bolj na strani elektrike. Čeprou, če majo res take servise, kot ste govorl, me prou mika, da grem nazaj k uni ženski, pa jo malo povprašam po zdravju glede zavajanju strank. Pa prnesš svoj olje, pa vitrex, pa vse ostalo. Pa nej se jebe*o... da bom dal min 100€ za servis; tle pr dizlašu dam 60€; če vkalkuliraš še moj olje, je okol 85€..
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik ovca pravi:


Za razliko od recimo Ampere/Volta, kjer baterija zdrži ( glede na izkušnje uporabnikov tujih forumov in testov) nekje okoli 160k km, pol se pa počasi zmanjša zmogljivost baterije..

@Andy in 3,2,1
ne-ne-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Ti ali pa prodajalka sta zamešala IN in pa ALI pogoj.

Če ti baterija crkne oz. pada kapaciteta pod določen nivo (75% nove) ti zamenjajo baterijo z novo, ta pa je dejansko najnovejša ki obstaja za tvoj model vozila. Ni nujno da to pomeni da boš čez 5 let dobil baterijo takrat novega modela (če bo še enak), bo pa dobil baterijo ki je recimo iz novejše sarže kot tvoja in bo imela mogoče boljše specifike.

Da bi menjali kar povprek baterije pa pozabi, baterijo se menja ko crkne in zato plačuješ tudi najem.
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Žal je realnost še malo slabša. Nikjer ne piše da dobiš novo če kapaciteta pade... zagotavljajo le da boš imel tako nad 75%.
In tudi če pride novejša jo menjajo šele po izteku pogodbe, ko seveda lahko podpišeš novo pogodbo za novo ceno.

-----
Prednosti najema baterije
Vaš prodajalec RENAULT:
Z najemom baterije ste brez skrbi. Ko kapaciteta baterije pade pod 75 % izhodiščne polnilne zmogljivost, vam jo Renault
pooblaščeni serviser Z.E. zamenja brezplačno.
V primeru da se na trgu pojavi nova, zmogljivejša baterija, vašo baterijo zamenjamo (po izteku najemnega obdobja,
sklenete novo najemno pogodbo za novo boljšo baterijo).
--------
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik ovca pravi:


Za razliko od recimo Ampere/Volta, kjer baterija zdrži ( glede na izkušnje uporabnikov tujih forumov in testov) nekje okoli 160k km, pol se pa počasi zmanjša zmogljivost baterije..

@Andy in 3,2,1
ne-ne-1.gif

Za tole bi pa prosil kaksen vir, ker trenutno ima folk narejenih ze stotisoce milj in so se vedno na originalni bateriji.

Moji viri:
Volt z 300.000 miljami

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
http://gm-volt.com/forum/showt...of-Test-Results
Citat:

Vehicle #1078
Vehicle #3491
Vehicle #3929
Vehicle #4313

Idaho National Laboratory's long-term battery pack testing of four 2013 Chevy Volts has reached end-of-test with the results linked in .pdf format above.

At quick glance, seems the worst performer was VIN #3491 which experienced @10% loss of Measured
Average Energy Capacity (kWh) dropping from a baseline of 16.7 kWh down to 15.0 kWh after 137,741 miles while the best performing, VIN #1078, only lost @8% (16.6 kWh baseline down to 15.2 kWh after logging 121,434 miles)


AtO0Cne.jpg


http://api.viglink.com/api/cli...-chevrolet-volt

Other useful testing result info is posted over at this .gov site for the 2013 Volts showing the average Operating cost of the Gen1 Volt is @14cents per mile...

Oz. na kratko - testirali s 4 Volte. Največjo izgubo bruto kapacitete je imel Volt s 137,741 miljami, to je 10% bruto kapacitete. Izguba neto kapacitete, to je uporabne kapacitete je le dobrih 110Wh.

Najmanj izgube bruto kapacitete, to je 8%, je imel Volt s 121,434 miljami.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik ovca pravi:

Dnevna kilometraža je okoli 80km, včasih do 100..

Tule bi imel ti trenutno problem z Zoem. Sploh če bi polnil preko domače vtičnice. Ker polnilnik polni z 14 A in ti ga do naslednjega dne sploh ne bi napolnilo do konca.
Ko sem jaz testnega vrnil in dal polnit je pokazal napolnjenost baterije 56%, predvideni čas polnjenja 16 ur. S tem da je bilo prevoženih cca. 50 km.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Izpis na ekranu je bil tak.

Verjetno, če bi vedeli kapaciteto, baterije bi se dalo hitro preračunat, koliko časa se bo polnil če je moč polnjenja 3 kW.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
No lej, sej zato pa imam tak kotiček v forumu. Jaz sem citiral besede ženske, pri kateri sem se zanimal.. Don`t kill the messenger
cool-1.gif


@Andy; 300.000 milj je bilo vse skupaj; 100.000 pa na baterijo. To je ravno okoli 160k km. Zdele bi ga blo fajn povprašat, kakšno je kej stanje baterije
smile-1.gif


Iskal sem pod · battery lifetime in opel ampera · ; vsi omenjajo magičnih 160k km.
Je pa vrjetno odvisno, kako polniš baterijo, ter, ali vse km narediš na baterijo.
Jaz bi več ali manj filal na šihtu na 3 faze.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Magicnih 160.000km je garancija, ki jo ima baterija, zato dobivas ven to stevilko.

Poglej si tekst v citatu, ki sem ga navedel. V nacionalnem institutu v Idahu se testirali 4 Volte in najslabsi je po skoraj 140.000 miljah izgubil 10% bruto kapacitete, neto pa le 110Wh.

Drugace pa za tistega s 300.000 miljam - ce bos prebral clanek, ki sem ga linkal, v njem tudi pise o stanju njegove baterije.
 
Nazadnje urejeno:

Baho

Zelenc'
12. okt 2010
17
1
3
Mogoče je mislila z brezplačno menjavo, da ti same storitve menjave ne zaračunajo, baterijo pa (5k €)?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Da ne bi vgradili zmogljivejše? Jaz pa mislim, da jo. Stare nehajo proizvajati, ko pride novejša ven.. Kakšno ti bodo pa dali notr ? Isto kot sedaj ? Če je nimajo več
tongue-1.gif
. Si upam trdit, da boš, recimo, čez 5 let (ko/če) ti pade zmogljivost pod 75%, dobil novo, boljšo baterijo, ki bo imela večjo zmogljivost...

Mislim da malo mešaš stvari...prvič: baterijo ti bodo (z novejšo,verjetno zmogljivejšo) zamenjali samo v primeru,da bi bilo z obstoječo kaj narobe in ne kar tako,samo zato ker bi npr.na trg prišla zmogljivejša (in če je prodajalka to trdila,naj pokaže kje to piše?)...drugič:čez 5 let zmogljivost baterije sigurno ne bo padla pod 75%,razen če bi delal res ekstremne neumnosti,recimo avto čisto prazen pustil 2 tedna na 40 stopinj,da bi degradiral baterijo,kot se je dogajalo pri prvih Leafih v ZDA.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
Pa dobro, kaj vam ni jasno. Baterijo najemaš, torej mora biti vedno takšna da je okej, ali je to nova li stara ali zelena ali črna. Ni tvoj problem, mora imet predpisano kapaciteto in ti plačaš najem. NAJEM. Ni tvoja in nič ne kupiš.