Renault R5 e-tech Electric 2025

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.502
472
83
Ljubljana
Vprašanje za poznavalce baterij električnih vozil. Kupil sem si električno petko. ima 52 kw baterijo. https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_nickel_manganese_cobalt_oxides

Pa me zanima par vprašanj glede polnjena

1.) Avto vozim večinoma v službo in domov to je cca 100 km dnevno. V službi imam možnost polnjenja na 11 kw polnilnici in doma imam 3 fazno na 7 kw wallbox možnost.
Večinoma polnim v službi. do sedaj nisem še šel pod 70% napetosti. ker enostavno ni bilo priložnosti še (imam 1200 km šele).
Proizvajalec priporoča da vozim baterijo med 20% in 80%. Nisem strokovnjak za baterije in razumem da preveč polna baterija in vroče ter preprazna baterija in mraz ne gre skupaj. Zanima me, kaj in kdaj se bo poznalo na bateriji če jo polnim na 100% in navzdol. Zanima me dolgoročna predikcija, degradacija proti 80% itd...

2.) Mi lahko kdo odgovori na prvo vprašanje kot da sem 6 let star, da bom lažje razumel. :)

3.) Polnjenje na javnih polnilnicah, npr Petrol barje hitro polnjenje. Nikoli še nisem priklopil na te hitre polnilnice. In bi bil rad pripravljen Imam na telefonu oneCharge aplikacijo ampak ne vem kako jo uporabljati. Predvidevam da skeniraš polnilnico, potem priklopiš, kako pa plačam, če nisem dal nobenih podatkov v samo aplikacijo? Ima kdo kako izkušnjo?

Hvala

IMG_5615.jpg
 

Priponke

  • IMG_5617.jpg
    IMG_5617.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 41
  • IMG_5618.jpg
    IMG_5618.jpg
    870,7 KB · Ogledi: 44

mtl

Guru
19. jul 2007
10.964
636
113
Kras
www.mtl.si
Seveda, EV s 107kW moči je izvenserijsko vozilo.
Je pa prašiček težek 1.7 tone. In prvi dež je bil kar zanimiv po zelo razgibani cesti (res konkretni klanci) in to ob dejstvu, da ima gor popolnoma normalne gume (ne eko različice) priznanega proizvajalca.
Je pa res, da sem jaz navajen vozit bistveno lažja vozila, tako da imam malo ''pokvarjen'' občutek za to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.894
7.310
113
EV s 107 kW ne bo požiral gum, edino če bo voznik res pretiraval.

Sem imel volta in ioniqa, pred teslo, pa ni bilo težav z obrabo pnevmatike, zdržale še pa še...pri tesli pa je pač obraba kot je, ker je normalna za takšen avto. Sem pa imel že obrabo 1mm na 1000km, ker je pač bila optika zjebana, kot je lahko pri vsakem avtu...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.660
4.479
113
Sam imam obrabo 3mm na 5k km, ICE 1800kg, 4x4 in 140 konjev z mojim profilom vožnje. EVji občutno bolj (slišno, občutek) trgajo gume kar sem testiral. Če bi vozil samo po AC pa niti mm nebi šlo v istem intervalu. Tako da vsak zase ve kako vozi in koliko ima obrabe, samo z EVjem imaš zagotovo večjo obrabo na istem tipu vožnje z isto gumo.

On topic: NMC baterija ki naj bi jo imel renault 5, je tip baterije ki ima precej linearno krivuljo napetosti in spada med tipe baterij ki ne rabijo "top/bottom-up-ov". Tako da priporočeno je da se je ne polni na max in ne prazni na min (za razliko od LPF kjer je priporočljivo da se to dela).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vprasaj