Slab sprejem radia je velikokrat posledica nepravilne vezave na antenski izhod avta in kitajskega nerazumevanja problema. Večina EU vozila danes uporablja aktivne antene (to je regionalno zelo odvisno, EU je dobro pokrita z FM signalom zato se uporablja skrite antene ki pa imajo zelo slab sprejem kar se delno rešuje z ojačevalci), tisti štrcelj za antenski izhod je pasivni signal, na anteno je potrebno spravit pa še napajanje. Na klasičnem din konektorju za avoradie je antena PWR vhod/izhod (modra žica), ki pri "pasivnih" antenah ponavadi požene "motorček za podalšanje" antene, pri novjših vozilih pa je to dejansko linija za ojačevalec antene. Kitajci povečini tega nimajo aktivnega in posledično antena nima ojačanja in deluje za en k..! Tako da najprej je potrebno preverit če dejansko antena dobi napajanje, če ne se mora uporabit drugačno vezavo (skratka ni več plug'n'play).
Glede VAG grupe vem da je problem že v tem da imajo nek ločen standard za antenske ojačevalce in rabiš še poseben adapter, tudi drugi avtoradiji ne delajo če nimaš tega.
Pri DAB+ se splača kupit zunanjo enoto (USB DAB+ sprejemnik) z lastno anteno, četudi ima avto svojo DAB anteno. Ker tu so standardi še bolj čudni in po vsej verjetnosti sprejem ne bo optimalen.
Druga klasična težava pri teh androidih je wifi sevanje. Povečini wifi uporablja notranjo anteno (dejansko samo "zalitek" na vezju) in ker radijska antena v ohišju pride na vezje spet brez zaščite (ni več coaxa) wifi oddajanje dela interferenco na FM delu (pa tudi obratno). Če ima radio opcijo zunanje wifi antene potem se ta problem reši, če pa nima je pa boljše imeti wifi izkjučen ko sprejemaš radio (se da nastaviti tudi z raznimi "taskerji" da te preklope delajo samodjeno).