Laguna III 2.0 dCi 150KM FAP. Zaenkrat BP (knock, knock), samo interval 30.000km pa boš težko dosegel. Mašina ima OCS (Oil Control System), tako da pri dokaj pogostih kratkih relacijah oziroma ko se filter trdih delcev ne uspe regenerirati lahko pride do takojšnje napotitve na redni servis oz. menjavo olja zaradi poslabšane kakovosti olja (prižge se rumena lučka za servis) - olje pa, kot so ti že napisali, ni poceni, mora pač ustrezati določenim normam za motorje s filtrom trdih delcev. Skratka, tile FAPi oz. DPFji so po moje res viška, razen morda sistem, ki deluje na principu aditiva (tega Renault nima). Imajo pa podobne in še hujše težave glede uporabe teh filtrov tudi druge znamke (npr. Mazda). Zato je smiselno pri izbiri upoštevati, kakšen režim vožnje imaš v povprečju - veliko relacij, AC ali precej mestne vožnje. Poraba je takšna, kot so ti že napisali. Jaz imam avtomatika, mestna vožnja nad 10l (nimam težke noge), AC pa do 8.