Renault 1.9 dCi Vs. 1.5 dCi 2004

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.555
1.157
113
Če bi lahko izbirali med naslednjima renaultovima mašinama 1.9 in 1.5 dizel, okoli letnika 2004, katerega je bolj smotrno izbrati in zakaj?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni te to spraševal. Leta 2004 so bili dCi samo 82 konjski, proti koncu (če ne 2005) pa 100. 1.9 dCi je bil 120 konjski, 6 prestav, 1.5 je bil takrat samo z 5 prestavami...
Če je govora o Meganu, potem raje 1.9
 

map

Guru
6. jul 2008
7.860
1.963
113
najrajš na babi
Vem dobro kaj je vprašal.

Načeloma je 1.9 zanesljivejši med nezanesljivimi. Moje mnenje, če si želi skoraj 10 let starga renoja, je bencinar boljša izbira. Dizli nimajo nekega renomeja pri tej znamki, glede na letnik pa gre najverjetneje za že precej zmatrano vozilo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tvoj odgovor je bil off. Spraševal je po dizlih. Drugače se pa strinjam s tabo...
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
morem se strinjat z map-om
tale letnik 1.5 dci-ja kupi samo če reeeees poznaš avto od prvegna dneva, ko je zapustil salon in če jih nima kaj preveč čez 100k km.
če ga ne poznaš in če je nad 150k km je srečolov. šobe in pumpa sta drga igra. crkujeta pa dooooooooooosti bolj pogosto kot bi si človek želel.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
1.5dci - črpalka in potem šobe (popravilo cca 1300€)
1.9 dci - zariba na glavni gredi (popravilo cca 1000€)

V vsakem primeru ostaneš na cesti, če se kaj takega zgodi.
Poraba je razlike pol litra

Vožnja je veliko boljša/lažja z 1.9

Tako da se sam odločiš.
Morda pri 1.9 lahko preveriš ojnične ležaje in se morda rešiš, da ne zariba.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.860
1.963
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Beri moj zadnji post...
evil.gif
samo odgovor na zastavljeno vprašanje pa to ni...

Maš prav, moj prvi post je bil mišljen kot hec, samo smeškota sem pozabil prilimat.

Med renojevimi dizli je najboljši bencinar
evil.gif
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.555
1.157
113
Fantje hvala za odgovore... Vem da ste se nekateri zadržal, ampak zato so forumi, da človek debatira...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.412
2.477
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
1.5dci - črpalka in potem šobe (popravilo cca 1300€)
1.9 dci - zariba na glavni gredi (popravilo cca 1000€)

V vsakem primeru ostaneš na cesti, če se kaj takega zgodi.
Poraba je razlike pol litra

Vožnja je veliko boljša/lažja z 1.9

Tako da se sam odločiš.
Morda pri 1.9 lahko preveriš ojnične ležaje in se morda rešiš, da ne zariba.

avto se kupuje zato da se vozi in ne da bi bil nonstop pri mehanikarju. ali pa da še sam postanem mehanikar zaradi nakupa avta. A e še kdo opazil veliko črnega dima za DCi ji?
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Pri 1.5 dci je priporočljivo, da se ne voziš z preveč praznim rezervoarjem (pod 1/4) in pa seveda vedno tankat nafto
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Jaz ga za TDI-ji opazim. Za dCiji ga nisem toliko videl. Ga pa za Tdci-ji konstantno. Pa čipani BMW-ji (brez DPF-ja) znajo tudi lepo noč naredit.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ko sem sam kupoval tak avto, sem po netu in za šankom slišal govorice, da pod 2006 naj ne kupujem.
potem sem res vzel 2006, 1.5dci, 6 prestav.
Edini poseg na mašini je bil, preventivna menjava ojničnih ležajev. Strošek cca 350€. Po posegu se je pa vidlo, da je bila menjava kar upravičena, ker so bili ležaji že zelo bogi.

Men je teh dobrih 100 konjičkov in 1.5litrov čist dovolj. Sem pa res bolj umirjen voznik. Avto čist lepo potegne v vsak klanec tudi, če je malo bolj naložen. Relacije in mešano pije 5.3 ali manj, ko sem imel samo mestno vožnjo pa je šlo do 5.6.

 
Nazadnje urejeno:

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
To je tudi meni eden svetoval (1,5 dci 2006 85 km) menjavo ojničnih ležajev. V čem je fora?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.272
3.910
113
Fora je v tem da jih menjaš preden odletijo in naredijo še več škode. Kot jermen. Menjaš ga tik preden se vtrga, ne prej.
evil.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
za 2 jurja škode;) (tako mi je bilo rečeno)
nisem ravno doma v mehankarskih vodah, ampak če si laično predstavljam kaj se zgodi ko ojnica oz kakšna gred zablokira...;)
 

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
Tole bom pa tudi jaz malo povprašal, ker se je že 200.000 km odvrtelo. Raje 300 kot 2000 ojrotov.
 

bose

Pripravnik
23. sep 2009
294
14
18
daleč,daleč,daleč proč
Imel 1,5 dci letnik 2003. Servisi delani na vsakih 20.000 km (da bi motor dlje zdržal). Kupil sem ga od očeta (s 100.000 km - zelo ohranjen). 1 leto sta se dva fanta vozila v Nemčijo in nazaj. Pri 125.000 je v Nemčiji zaropotalo. Motor je dobesedno zmlelo - 3 luknje na bloku motorja, zvilo je tudi zgornji del motorja (ventile), tako, da smo ga lahko domov privlekli na prikolici. Sem pa pogosto slišal, da imajo Renoji ležaje na ojnici brez utorov, ki jih rado obrrne in potem se zgodi - glej sliko.

Odkupil ga je lokalni mehanik, ki je menjal motor in ga ima zdaj za lastno uporabo.
1559152-motor.jpg
 

Priponke

  • 1559152-motor.jpg
    1559152-motor.jpg
    146 KB · Ogledi: 478