Občasno se dogaja, da v prostem teku obrati padejo na cca. 750 rpm, sploh ko je motor še neogret. Pogosteje pa se dogaja, da motor v prostem teku nemirno teče (tudi pri ogretem motorju), pri čemer se obrati ne spreminjajo - vsaj ne, da bi se opazilo na digitalnem obratomeru ali občutilo.
Večkrat se tudi zgodi zjutraj, ko je motor neogret, da motor prvih nekaj 10 metrov cuka, če peljem po parkirišču z nižjimi obrati.
Tester ne pokaže nič in tudi takrat, ko je bil avto na servisu, je delal bp.
V katero smer naj raziskujem? Na misel mi pridejo motorček prostega teka, senzor temperature motorja, morda kakšna cinšpula, ki še ni povsem crknila. Loputo je očistil lokalni mehanik (z nekim sprejem), pa se mi zdi, da je bilo nekaj dni bolje, zdaj pa je spet enako kot prej. Svečke so bile menjane pri 60k km, avto pa ima zdaj 88k km.
Razmišljam v pravo smer, ali pa bi lahko bilo še kaj? Na uradni servis ga ne bi vozil, ker se mi zdi, da nimajo pojma kaj bi naredili, če tester ne pokaže nič. Oziroma bi menjali po vrsti vse, dokler ne bi našli krivca. BTW, pozna kdo kakšnega dobrega popoldanca za Renaulte v Lj ali okolici v smeri Dolenjske?
Večkrat se tudi zgodi zjutraj, ko je motor neogret, da motor prvih nekaj 10 metrov cuka, če peljem po parkirišču z nižjimi obrati.
Tester ne pokaže nič in tudi takrat, ko je bil avto na servisu, je delal bp.
V katero smer naj raziskujem? Na misel mi pridejo motorček prostega teka, senzor temperature motorja, morda kakšna cinšpula, ki še ni povsem crknila. Loputo je očistil lokalni mehanik (z nekim sprejem), pa se mi zdi, da je bilo nekaj dni bolje, zdaj pa je spet enako kot prej. Svečke so bile menjane pri 60k km, avto pa ima zdaj 88k km.
Razmišljam v pravo smer, ali pa bi lahko bilo še kaj? Na uradni servis ga ne bi vozil, ker se mi zdi, da nimajo pojma kaj bi naredili, če tester ne pokaže nič. Oziroma bi menjali po vrsti vse, dokler ne bi našli krivca. BTW, pozna kdo kakšnega dobrega popoldanca za Renaulte v Lj ali okolici v smeri Dolenjske?