Razlika v VW med 170KM in 140KM TDI motorji?

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Ja, sem malo oziroma fejst zaj.... gledal sem 140 KM 4MOTION-a... kar prinese na teži in posledično na vseh karakteristikah...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
KSZ: Kje je tu ekologija, če ima CR višjo porabo kot PD? Isto je bilo ob prehodu iz prve generacije na PD. PD je imela višja porabo.
confused-1.gif

Če hočete tišino si pa bencinca kupte, traktor ima, da je glasen. Se da vsaj kakšnega soseda s katerim se ne razumeš najbolje, zjutraj zbudit.
evil.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Joj joj mtl....je razlika med ekonomično in okolju prijazno kripo.

DPF in razni filtri poberejo moč in tako dvignejo porabo, je pa res da tud tehnologija ni optimalno zato.

Je pa vsaj kulturna...ne vem kaj je folku k kup tak traktor kot je VW dizl....groza, takrat pa tudi jaz glasujem za takojšno smrt dizlu....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Joj joj mtl....je razlika med ekonomično in okolju prijazno kripo.

DPF in razni filtri poberejo moč in tako dvignejo porabo, je pa res da tud tehnologija ni optimalno zato.
Kakšna? Zakaj mora ''ekološki'' avto več porabiti? A je to ekološko?
grims-1.gif

Recimo zame je ekologija npr. Bluemotion vozila pri VW-ju. Bolj ekološko sprejemljiva in MANJ PORABIJO.
DPF recimo doprinese 1 deci višjo porabo pri Passatu. Ajde recimo da je to sprejemljivo. Pri menjavi generacij pa gre vseeno za malce višjo razliko. In še vedno ne razumem zakaj je to ekološko, če pokuri več?
confused-1.gif
(retorično vprašanje, razumem da je izpuh čistejši, itd.)

Citat:
ne vem kaj je folku k kup tak traktor kot je VW dizl....
Treba šparat
evil.gif
.

BTW: A si že kaj šob in turbin menjal na tvoji kantici
grims-1.gif
. Evo ti en razlog.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sej ni treba da porabi več, je pa sprejemljivo če. Znanstveniki so postali lobi, religija, samo da CO2 podatek štima pa je avto zakon, dober primer sta Prius in RX400H.

Ford ma tudi nekej konkurenčnega Bluemotion but I dont give a f***, če uspejo stem da nategnejo folk na ceu črt spet pa nej.

Šparat....hm... Na veliko se je tle pisal o porabi olja pri RX8, zdaj pa en FOLKSwagn požre več veliko dražjega olja kot RX8....dvoličnost večinskih lastnikov pač.

Ma ne samo zamaški za ušesa tud mašina je meni osebno neuporabna jebeš tisto sekundo in pljunek navora, k vsacga kmeta na rit vrže. Če ciljaš na focusa je pa tko, da glede diz nima 1.8 TDCi nima nikakšnih problemov, ker redno berem nemške forume, lastnik mondea pa nisem, kjer naj bi bil problem bolj pogost. Na uvoženem Focusu sem zamenjal 1 ležaj iz 79 na 173kkm, ostalo pa samo zelo ugodni servisi, saj napram kolk drugi notr zmečejo. Pri focusih mamo probleme z zimskimi štarti in še nekaj drugih težav, ostalo pa nekako ni pravilo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.512
2.420
113
Pomurje
In seveda se spet najde pamaten "znalac" ki v temo vplete Priusa in RX400h itd.

Kje ti naj dokažem, da je ekonomičnejši, čistejši in boljši od golfa? Rabiš dokaz?

Lp
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.512
2.420
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik OldSkul pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
S 170KM so kar problemi. Tako sem bral po D forumih.

Že rajši 140CR, takoj opaziš, da ne sediš v traktorju.

Lp

kakšni problemi?

ga mamo doma, edini opažen problem je velika poraba olja...

Poraba olja pa res ni problem
hysterical-1.gif
ni čudno da ste vsi zadovoljni s svojimi ljudskimi vozi, če vam poraba olja ne predstavlja problema.

Pa DPF ni neka tehnike, ker se stalno maši oz. zahteva take pogoje čiščenja, ki jih pri nas težko zagotoviš.

Lp
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
čeprav je 170 konjski v octavii rs res fina zadeva, sploh v kombinaciji z dsg,
evil.gif
 

RedBaron

Zelenc'
6. jun 2008
19
0
1
140 TDI je dovolj za passata, avto kar dobro "potegne", tako da prehitevanja niso problem - nikakor ni podhranjen.

Malo nerodno je, ker ima 103 kw in pri zavarovanju padeš v rang nad 100kw, zato te zavarovanje 170KM ne pride nič dražje.
Tako da če si pripravljen plačat razliko v nabavni ceni, pomoje ni napačno vzeti 170 konjskega.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Teh 103 kW je res napačno. Drgač pa 140 KM potegne zelo dobro, vsaj pri moji Jetti je precej pogosto kopalo pod kolesi.
 

RedBaron

Zelenc'
6. jun 2008
19
0
1
Verjamem, da je kopalo! Passat 4 motion (2.0TDI 140), potegne dobro kljub svojim cca 1600 kg, koplje pa ne.

V AM so napisali, da v golfu teh 140KM deluje precej bolj športno, kot v passatu (pač teža dela svoje).

So pa pri VW-ju nadgradili SW motorja (so poslali vabilo za obisk servisa) in od nadgadnje gre avto nekoliko bolje, pa tudi pod 2000 rpm ima zdaj več moči.