Nakup novega avtomobila čez 2-3 mesece

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.811
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Ksz
Ne mores primerjat jtd in 1.9 tdi ker je slednji traktor, sodi na smetisce zgodovine. Saj ne recem, za svoj cas odlicen motor, ampak ne sodi v danasnji cas. Jtd se pelje dosti lepse, vlece bolj enakomerno in je tisji. Tdi pa ropota ko traktor, dobro vlece samo ko je v igri turbo luknja in pri 2600 obratih se vso veselje konca

Se strinjam, problem je edino da v italijanu je JTD edina svetla točka, in overall pač tu zgubi, žal
crazy1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Pri Cromi se na 3000km zapaca EGR ventil...

Sem imel isti problem na saab-u 9-5 z istim motorjem (Z19DTH). Nonstop zapacan EGR in 2x tudi DPF filter. Problem je bila cev intercoolerja. Od menjave cevi je zdaj ca. 70k km in je ok.
Hvala za namig! A cev je bila počena? Bomo preverili.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
nigel, a si jo res kupil z 18kkm. ker naštel si lepo število napak na praktično novem vozilu. po letih in kilometrih.

pa ne pljuvam, ampak sprašujem. vedno večkrat namreč slišim, da so novejša vozila vedno večji šrot, ne glede na znamko. da elektronika dela svoje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Že to je zanimivo da nekdo prodaja avto z 18kkm. In takih crome je bilo v preteklosti precej. Ali mutijo s km, ali pa je več na servisu kot na cesti.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Ja, cev je vlekla "fauš luft". Koliko je bila počena pa ne vem. Meni so jo menjali v garanciji, drugače pa mislim da stane ca. 70 EUR (vsaj za saaba, fiat ima verjetno bolj prizemljene cene, čeprav gre za enake dele).
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik softi pravi:
nigel, a si jo res kupil z 18kkm. ker naštel si lepo število napak na praktično novem vozilu. po letih in kilometrih.

pa ne pljuvam, ampak sprašujem. vedno večkrat namreč slišim, da so novejša vozila vedno večji šrot, ne glede na znamko. da elektronika dela svoje.

Ja, kupil sem pri AvtoTriglavu konec septembra 2010. Croma je bila takrat že na poti iz proizvodnje (končali so februarja 2011), pa so Italijani porinili svoja službena (testna, salonska?)vozila zastopnikom na Vzhod. Takrat je imal AvtoTriglav res veliko izbiro Crom s kilometri od 10.000 do 60.000. Pri mojem je prva registracija februar 2008 - ampak glede na izgled (in vonj v kabini) ter glede na kasnejši pregled pri mehaniku so kilometri realni. Po nekaj dneh sem ugotovil, da ne delajo park-senzorji, pa so pri AT brez pripomb zamenjali ECU senzorjev v prtljažniku.
Saj so z avtom prodali tusi tisto NSA "garancijo" oz. zavarovanje - ampak je bilo vse tako leseno, da LMM nisem mogel uveljavljati, čeprav bi bil upravičen.
Glede napak pa - tukaj gre po mojem mnenju pač za smolo. So me brezvezni stroški jezili, a je, kar je. Še vedno je bolje, kot je bilo pri Mondeu 2004, katerega sem si lastil prej. EGR je standard pri teh motorjih (tudi pri 120KM) in niti ni tako drag, LMM se lahko zgodi pri vsakem dizlu (itak je Boshev), ostalo pa... Z DPF nimam težav (tok, tok), pri mojih kilometrih ima dovolj priložnosti za čiščenje.

Ne glede na vse, sem z avtom zadovoljen. 150KM, 6 prestav - moči res zadosti. Tudi žena rada vozi Cromo. Prej se je v Mondea usedla bolj ali manj samo takrat, ko drugače ni šlo - pravi da je Croma mehkejša in prijetnejša za vozit kot Mondeo in ima prav.

PS: ključ in postavitev ključavnice je tudi nekaj posebnega - po Saab-ovsko. Od začetka nekoliko nenavadna, sedaj se čudim, zakaj imajo ostale znamke ključ pravzaprav pod volanom.
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Že to je zanimivo da nekdo prodaja avto z 18kkm. In takih crome je bilo v preteklosti precej. Ali mutijo s km, ali pa je več na servisu kot na cesti.

Vzrokov je lahko več. Znanec v Avstriji vedno ko menja, kupi manj kot leto dni star avto z manj kot 20.000 km. Lahko kdo ne more odplačevati leasinga, mu avto enostavno ni všeč...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Tudi možno
wink-1.gif

Ko kupujem avto pač iščem kompromis med potrebami, možnostmi in ponudbo. Takrat je bila rezulat Croma. Nič ne bi imel proti novemu nemškem überwagnu (ali Lexusuzu, recimo) - ampak...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ok, letnik 08 pove mal svojega. pač je avto bil dve leti..v nekem mode..vozil malo, kdo ve kako. to ima neke posledice. zdej mal bolj jasno.

drugače pa ja..glede na ostale, ki ga imajo in jih poznam, super avto, zanesljiv, zadovoljni. tko da tvoj zna met 'posledice' zarad slabih dveh let. zdej k si ga urihtal pa upam, nekak skor evrjamem da bo tko k pri drugih.

malo km ni vedno plus pri avtu. sploh če ga dobi v roke en k dela km.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Moja teorija je, da se avtov z malo km znebijo lastniki, ki niso zadovoljni z nimi. Imajo probleme že od vsega začetka.
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Glede na odgovore, ki si jih dobil in prebiranje raznih avtoforumov ugotavljam, da bom jaz raje v svojega JTD-ja vložil še nekaj € (velik servis pri 320.000, zamenjava vzmetenja in prednje ploščice. S tem bom presegel tudi 400.000 km. Torej pri mojih kilomertih sta to dobri dve leti. Če boš pa ti kaj kupil se pa prosim javi sem gor. Raje bi se namreč učil na tujih napakah
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:

PS: ključ in postavitev ključavnice je tudi nekaj posebnega - po Saab-ovsko. Od začetka nekoliko nenavadna, sedaj se čudim, zakaj imajo ostale znamke ključ pravzaprav pod volanom.

Na standardnem mestu so pa verjetno samo rajse od ključa? Jaz imam zdaj pri drugem avtu (VW) podrajsano ročno. Ker vedno hočem ključ tja vtaknit kot ga ima saab. aja, a pri cromi se menjalnik zaklepa?