Razglabljanja

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Ce se lahko malo "vmesam"
smile-1.gif

To je tudi mene zanimalo zakaj jemljes tako visoko ceno elektrike za 100 km? OK, zdaj si povedal, da to jemljes ceno cez 5 let, ampak, zakaj pa potem jemljes danasnjo ceno bencina/dizla? Mocno dvomim, da bo cena bencina cez 5 let "samo" 1,5 EUR. Prej 2, ali pa se vec. Tako da bi za bencin/dizel na 100km moral tudi napisat vsaj 9-10 EUR. Ce gledam moj avto, si lahko samo zelim, da bi danes dal "samo" 9 EUR za 100km
wink-1.gif

Sem napisal skrajne vrednosti (3EUR/100km)za elektriko gor,
za bencin/dizel/plin pa dol
pa še vedno je vožnja na elektriko 2 krat cenejša

za varčen dizel(hibrid) 3l/100km za 2EUR/liter
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Flash pravi:

100.000 elektricnih avtov v CELOTNI Sloveniji nebo se vsaj 15 let, ce ne 20... Do takrat pa verjamem, da bodo baterije ze toliko izboljsane, da bodo taksni avti, kateri imajo danes domet 100 ali 150 km, imeli takrat vsaj 3 do 4x daljsega...
Danes, pa tako kot ti je ze Andy rekel, elektricni avto ni za vsakega. Kaj bo cez 10 let, bomo vidli...
wink-1.gif

Po moji oceni bo čez 5 let v Sloveniji vozilo 10.000 električnih avtov,
vseh registriranih sedaj je nekaj čez 1 milijon torej 1%
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.892
1.344
113
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Ce se lahko malo "vmesam"
smile-1.gif

To je tudi mene zanimalo zakaj jemljes tako visoko ceno elektrike za 100 km? OK, zdaj si povedal, da to jemljes ceno cez 5 let, ampak, zakaj pa potem jemljes danasnjo ceno bencina/dizla? Mocno dvomim, da bo cena bencina cez 5 let "samo" 1,5 EUR. Prej 2, ali pa se vec. Tako da bi za bencin/dizel na 100km moral tudi napisat vsaj 9-10 EUR. Ce gledam moj avto, si lahko samo zelim, da bi danes dal "samo" 9 EUR za 100km
wink-1.gif


@Davidoff
Se pravi po tvoje te skrbi, da bo drugo leto DNEVNIH migrantov v LJ, kateri bodo imeli elektricni avto in bodo vsi hoteli polnit naenkrat 100.000?? To je se prvo aprilska sala, ne?
100.000 elektricnih avtov v CELOTNI Sloveniji nebo se vsaj 15 let, ce ne 20... Do takrat pa verjamem, da bodo baterije ze toliko izboljsane, da bodo taksni avti, kateri imajo danes domet 100 ali 150 km, imeli takrat vsaj 3 do 4x daljsega...
Danes, pa tako kot ti je ze Andy rekel, elektricni avto ni za vsakega. Kaj bo cez 10 let, bomo vidli...
wink-1.gif

Kapaciteta je lahko tudi 10.000 km, kaj mi to pomaga, če se bo polnil en dan.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.698
800
113
Davidof, so/smo določeni ljudje, ki imajo pri hiši dva avta (jih ni malo), imajo možnost polnjenja na domači vtičnici, z enim avtom se vozi samo v službo in nazaj in se točno ve koliko km se rabi. In zakaj bi bil problem vsak dan poleg parkiranja še priključiti polnilec?

Tvoje izjave so naravnost smešne, vsak dan spiš 8h, v teh 8 urah se ti bo VSAK električni avto napolnil za 120 km dosega, če ne delaš vsak dan 120 km, ti bo kapaciteta ostajala in torej boš za vikend lahko mirne volje skuril celotno kapaciteto in jo potem spet v 5 dneh postopno nadoknadil. 120 km na dan pomeni 42.000 km letno, to je številka ki močno odstopa od povprečja, in takemu bo pač težko imeti električni avto, to je dejstvo.

Zdaj pa zaključimo že to brezvezno debato, EV trenutno ni za vsakogar. Št. ciljnih kupcev za "pravo" ceno pa ni tako zanemarljivo kot to hočeš na vsak način dokazat.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.892
1.344
113
Kdo bo naredil infrastrukturo za polnjenje?

Kateri avto na baterije ima doseg 120 km?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.815
1.952
113
najrajš na babi
Hm, zanimiva debata. realnost pri nas Slovenceljnih pa malo drugačna.

Glede na naš standard vsem tem električnim zadevam slabo kaže. Zakaj. En p.f...n Czero 30k. Pa kdo si bo to kupu za v službo, za nekaj kilometrov. Za par evrov kupi flexerja, poraba dobr litr. če more kdaj k dohtarju na hitr skučit, pa je kakšnih 30km stran, je že vprašanje, če se bo lahko vrnil. Pa kak ata pozabil klimo vgasnt na ustavljenem vozilu in ko se bo vrnil bo baterija prazna. Šlep služba pa nekajurno polnenje Take igračke bi recimo mogle stat okoli 10k (se pravi cena boljše opremljenega sparka ali upa). Družinska el. limuzina, utopija za naslednjih 20 let. Dokler ne bo 500+ dometa, pa cca. pol ure za nafilanje bo v SLO eksotika. Pa cena recimo 15-20K kot en golf ali megane. Potem bo to bolj množično ratalo prej pa ne. Mogoče v kaki razviti Nemčiji ali Skandinaviji, pri nas bomo pa to težko dočakal za našega življenja. Če bo gorivo predrago bodo prej prišli v poštev kakšni hitri vlaki ali kej podobnega za potovanje. V SLO bo najmanj 20 let to še vedno eksotika za kakšnega bogataša kot 7. ali 17. avto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Imaš doma kakšno 230V Schuko vtičnico? Ja? To je infrastruktura.

Odgovor na tvoje drugo vprašanje:

Nissan_LEAF_EPA_LABEL.jpg


Doseg po EPA = 73 milj, to je 116km.

In mislim, da s Citroen C-Zero tudi narediš nekaj takega brez problema.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Hm, zanimiva debata. realnost pri nas Slovenceljnih pa malo drugačna.

Glede na naš standard vsem tem električnim zadevam slabo kaže. Zakaj. En p.f...n Czero 30k. Pa kdo si bo to kupu za v službo, za nekaj kilometrov. Za par evrov kupi flexerja, poraba dobr litr. če more kdaj k dohtarju na hitr skučit, pa je kakšnih 30km stran, je že vprašanje, če se bo lahko vrnil. Pa kak ata pozabil klimo vgasnt na ustavljenem vozilu in ko se bo vrnil bo baterija prazna. Šlep služba pa nekajurno polnenje Take igračke bi recimo mogle stat okoli 10k (se pravi cena boljše opremljenega sparka ali upa). Družinska el. limuzina, utopija za naslednjih 20 let. Dokler ne bo 500+ dometa, pa cca. pol ure za nafilanje bo v SLO eksotika. Pa cena recimo 15-20K kot en golf ali megane. Potem bo to bolj množično ratalo prej pa ne. Mogoče v kaki razviti Nemčiji ali Skandinaviji, pri nas bomo pa to težko dočakal za našega življenja. Če bo gorivo predrago bodo prej prišli v poštev kakšni hitri vlaki ali kej podobnega za potovanje. V SLO bo najmanj 20 let to še vedno eksotika za kakšnega bogataša kot 7. ali 17. avto.

C-Zera si lansko jesen dobil za 16.000 EUR z odšteto subvencijo. Z ostalim pa pač pretiravaš.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.892
1.344
113
Imam. In kaj potem? To ni infrastruktura. Infrastruktura je tisto, ko bom lahko hitro napolnil avto na terenu pa še to takrat, ko Franca ne bo pred mano imel še 4 ure do polnega.

A to je doseg z vsemi igračkami? Radio, klima itd.? Koliko časa ga pa moram polniti.

Jaz razumem to navdušenje nad baterijami, kar pa vi (ljubitelji baterij), je to, da je vse skupaj še zelo zelo daleč normalne uporabe. Bojim se, da tako daleč, da bodo vmes izumili nekaj povsem novega, kar se bo razvilo s svetlobno hitrostjo, tako kot mobilni telefoni, ko si jih že prej omenjal.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.815
1.952
113
najrajš na babi
Ma te teoretični dosegi so eno mlatenje prazne slame. Tega tamalga citroenčka ko ma dosega tam enih 90 km garantirano spraznim v 30 km. Ko mi avto na +36 stoji na parkplacu ima da klima dela na polno, ne pa da bom nek doseg šparal. Če skočim v gostilno po čike, pa še en špricer zvrnem na hitro, mi poleti in pozimi avto pred gostilno laufa, ker se ga pač ne splača ugasnt za minuto ali dve. Če se mi mudi, ga bom mal prtisnu ne pa eko cincal zaradi dosega. V takih pogojih je doseg takega avta pač samo ene 30 km in nič več. Sej je tud z vozilom na fosilna goriva tako, da v takih pogojih več požre, s temi pa ravno tako.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Teoretični dosek pri Leaf-u je 160km - to so Nissanove navedbe. Kar sem prilepil je test ameriške EPA, ki je rigorozen in še na koncu odštejejo 10%, tako da to je realen doseg. Če pa ne verjameš, pa lahko vprašaš edinega lastnika Nissan Leaf-a, ki ga je uvozil iz Nizozemske in vsak dan dela vožnjo od Celja do Ljubljane in nazaj po avtocesti in še naokoli in je v enem letu z njim naredil preko 50.000km.

Tukaj je pa fotka, ko sva oba polnila skupaj v CityParku:
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.815
1.952
113
najrajš na babi
To je že malo bolje ja, ampak tisti malčki pa res adijo.

Je pa to še ena rekla kazala zadeva. Če imaš avto v garaži, priklopljen na štrom, polnonapolnjen in še avtomatsko gretje pred odhodom. Jes mam avto pred blokom. Sploh nimam možnosti polniti, ampak en teoretičen primer. Napolnjen avto pred blokom čez noč na -20, pa ni prikloplen na štrom Že samo ogrevanje baterije čez noč nekaj pobere.dokler se avto predhodno ogreje in odtali ali ročno pred vožnjo, je to cca 10 min laufanja grelca, spet minus na bateriji. Potem nekaj pospeševanj in zaviranj po mestu, dokler prideš na AC, pa ventillacija in gretje na ful. Je že vprašanje če boš do LJ prišel, posebej če se boš mal hitrej peljal.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Imam. In kaj potem? To ni infrastruktura. Infrastruktura je tisto, ko bom lahko hitro napolnil avto na terenu pa še to takrat, ko Franca ne bo pred mano imel še 4 ure do polnega.

A to je doseg z vsemi igračkami? Radio, klima itd.? Koliko časa ga pa moram polniti.

Jaz razumem to navdušenje nad baterijami, kar pa vi (ljubitelji baterij), je to, da je vse skupaj še zelo zelo daleč normalne uporabe. Bojim se, da tako daleč, da bodo vmes izumili nekaj povsem novega, kar se bo razvilo s svetlobno hitrostjo, tako kot mobilni telefoni, ko si jih že prej omenjal.

Med spanjem imaš časa 8 ur, v službi imaš časa 8 ur. Vsakih 8 ur polnjenja ti da 120km dosega. Če oboje kombiniraš, imaš v dnevu za 240km dosega.

Pri Zoe se bo ta polnilni čas skrajšal še za 1/3, ker lahko polni iz vseh treh faz hkrati.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.815
1.952
113
najrajš na babi
Če se bojo v naslednjih letih vsaj za standard vtičnice zmenl, bo to že velik napredek k popularizaciji el. vozil. Sicer sem fan le teh, da ne bo pomote, kot tudi ostalih tehničnih novotarij, ampak realnost bo še dolgo samo za zanesenjake. S temi vtičnicami ga serjejo na polno. Kupiš avto za 40k, pol morš pa še ene 3 kable dokupt, pa vsak po 500 EUR. Adijo pamet.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.892
1.344
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Imam. In kaj potem? To ni infrastruktura. Infrastruktura je tisto, ko bom lahko hitro napolnil avto na terenu pa še to takrat, ko Franca ne bo pred mano imel še 4 ure do polnega.

A to je doseg z vsemi igračkami? Radio, klima itd.? Koliko časa ga pa moram polniti.

Jaz razumem to navdušenje nad baterijami, kar pa vi (ljubitelji baterij), je to, da je vse skupaj še zelo zelo daleč normalne uporabe. Bojim se, da tako daleč, da bodo vmes izumili nekaj povsem novega, kar se bo razvilo s svetlobno hitrostjo, tako kot mobilni telefoni, ko si jih že prej omenjal.

Med spanjem imaš časa 8 ur, v službi imaš časa 8 ur. Vsakih 8 ur polnjenja ti da 120km dosega. Če oboje kombiniraš, imaš v dnevu za 240km dosega.

Pri Zoe se bo ta polnilni čas skrajšal še za 1/3, ker lahko polni iz vseh treh faz hkrati.

Doma ne morem polniti, prav tako ne gre v službi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Standard je že določen. V Evropi bo Mennekes - to je do trifazni, max. 44kW. Za kaj več bo DC polnjenje.

V Avstriji je tako, da če postaneš naročnik EV polnjenja, dobiš polnilni kabel brezplačno. Načeloma pa polnilni kabel iz Schuko vtičnice že dobiš pri avtu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Imam. In kaj potem? To ni infrastruktura. Infrastruktura je tisto, ko bom lahko hitro napolnil avto na terenu pa še to takrat, ko Franca ne bo pred mano imel še 4 ure do polnega.

A to je doseg z vsemi igračkami? Radio, klima itd.? Koliko časa ga pa moram polniti.

Jaz razumem to navdušenje nad baterijami, kar pa vi (ljubitelji baterij), je to, da je vse skupaj še zelo zelo daleč normalne uporabe. Bojim se, da tako daleč, da bodo vmes izumili nekaj povsem novega, kar se bo razvilo s svetlobno hitrostjo, tako kot mobilni telefoni, ko si jih že prej omenjal.

Med spanjem imaš časa 8 ur, v službi imaš časa 8 ur. Vsakih 8 ur polnjenja ti da 120km dosega. Če oboje kombiniraš, imaš v dnevu za 240km dosega.

Pri Zoe se bo ta polnilni čas skrajšal še za 1/3, ker lahko polni iz vseh treh faz hkrati.

Doma ne morem polniti, prav tako ne gre v službi.

Če ti tega ne moreš, še ne pomeni, da drugi tudi tega ne moremo. Pač, ti za enkrat ni usojeno.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.060
4.065
113
Pa kdo pravi, da hočemo EV v vsak dom? Kolikokrat smo tukaj že napisali, da EV ni za vsakega?

Smešiš se.
 
Nazadnje urejeno: