Jaz sem imel podobno zgodbo sredi nemčije, le d aje bok odprlo na AC. Končlalo se je z montažo zasilne rezerve (limit 80 km/h) in trurnim iskanjem enake gume, kot je bila na ostalih kolesih pri okoliških vulkanizerjih. Našel pri enem eno, ki jo je imel na predstavitvenem panoju (je bila neka čisto nova guma), stala je 150€. Malo je bolelo, pa se je izkazalo, d aje v SLO še dražja ...
Za božič sem pa v Lj treščil v udarno jamo, guma (prednja) je spustila na AC pri Grosupljem. Še dobro, da sem tik pred izviozom dobil en tak čuden občutek na volanu (zgleda, da je začæel tlak padat), zmanjšam, na smaem izvozu pri ene 60 na uro jo je scufalo. Je avto ostal na pumpi v grosupljem (ja, tire-kit je imel Volvo), kolega nas je zategnil domov po drug avto, pa še enkrat proti NM ... Potem pa po praznikih v prtljažnik drugo gumo (letno, ker zmimske ni bilo na zalogi), pa v grosuplje, pa nataknit (hvala BMW Avtoval tam zraven), pa v Lj, pa naslednji dan letno zamenjat za zimsko. Cela zabava.
J... avto brez taprave razerve (in ker je kovačeva kobila vedno bosa, je jasno, da ima moj privat avto tire-kit).