Radar Peračica?

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
po radiu ujel, da naj bi bil v predoru Peračica (omejitev 100km/h) nameščen radar?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Problem je v nesmiselnosti omejitve 100 km/h na popolnoma ravni avtocesti z odstavnimi pasovi samo zato, ker je 300 m te ravnine pokrite z betonsko streho.

Nesreče se tam ne dogajajo nič pogosteje kot drugje na odprti trasi, čeprav se omejitve verjetno od vseh slovenskih predorov daleč najmanj spoštuje (tudi jaz je ne). Sem prepričan, da če tam namestijo radar, bo nesreč več.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Fora je, da je notri senca oz. čudna svetloba in na daleč se ne vidi kaj preveč dobro. Da bi tam folk letel 130-140, pa prehiteval se notri itd....ni prijetno....tistih 5-10 sekund ne bo nikogar pobral, lepo gas s pedala brez plina skoraj pa gasa dalje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jakkaa

scsiii

Pripravnik
1. sep 2007
166
2
18
Radar je je stal zdaj že parkrat v zadnjih mesecih in sicer na koncu viadukta Peračica pred predorom Ljubno v smeri LJ.... tudi danes je bil tam
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Fora je, da je notri senca oz. čudna svetloba in na daleč se ne vidi kaj preveč dobro.
Aha, pri 100 km/h se pa vidi dobro, ali kako? Mogoče pa bi znižali na 60 km/h, bi se videlo še bolje?
Kaj pa ponoči, ko se dobro vidi v tunelu, zunaj pa ne?

Italijani na splošno nimajo omejitve hitrosti v predorih (razen nekaj izjem), pa nikoli ne slišim, da bi imeli kaj več nesreč. Tudi Hrvati nimajo omejitve v tistih par tunelih, kjer imajo odstavni pas. In na Medvedjeku v pokritih vkopih tudi ni dodatne omejitve hitrosti, je pa na Karteljevem (ugani, kateri od teh dveh klancev je pogosto na sporedu prometnih sporočil ...)
Pravzaprav večkrat slišim o nesrečah iz "omejitveno" zelo urejenih predorov, kot so v Švici in Avstriji. Da pri nam sploh ne omenjam.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
no, končno natančen odgovor - torej danes se je nahajal v smeri LJ

namreč če tempomat "poje" na poti v službo 130km/h, ga samo toliko tapnem, da se hitrost zmanjšuje pred predorom: zna biti, da sem peljal preko 100, ampak v smeri proti Radovljici

ko so cca 1 mesec nazaj imeli dela na viaduktu, je radar (berlingo ali nekaj podobnega) stal DIREKTNO za kamionom z ogromno svetlobno tablo (omejitev je bila 80 ali 60 če se ne motim)
 

izbrisan

Pripravnik
14. jun 2013
138
0
16
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Problem je v nesmiselnosti omejitve 100 km/h na popolnoma ravni avtocesti z odstavnimi pasovi samo zato, ker je 300 m te ravnine pokrite z betonsko streho.

Nesreče se tam ne dogajajo nič pogosteje kot drugje na odprti trasi, čeprav se omejitve verjetno od vseh slovenskih predorov daleč najmanj spoštuje (tudi jaz je ne). Sem prepričan, da če tam namestijo radar, bo nesreč več.

Nesreče se tam ne dogajajo, ker drugi spoštujejo omejitve (vsaj približno), sedaj jih boš pa še ti. In cesta bo postala še varnejša na tem odseku.
cheer.gif
 

TheBizz

Pripravnik
7. mar 2011
578
0
16
To mi je res všeč v Nemčiji (Švici, Avstriji), kjer se pravila/omejitve res spoštuje! Pri nas pa vedno znova in znova padalci, kot da za njih zakoni in omejitve ne veljajo. smeh
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
Nesreče se tam ne dogajajo, ker drugi spoštujejo omejitve (vsaj približno), sedaj jih boš pa še ti. In cesta bo postala še varnejša na tem odseku.
cheer.gif
Glede na moja opažanja (sicer se ne peljem dnevno, vendar pa vseeno precej pogosto), se na Peračici daleč najmanj spoštujejo omejitve. Sem prepričan, da če bi povezali statistiko nesreč s statistiko hitrosti po slovenskih predorih, bi prišli do zanimivih ugotovitev.
Sem prepričan, da Dars ni čisto za brezveze nekaj let nazaj dvignil omejitev v predoru Debeli vrh iz 80 na 100 km/h.
 

DJ_Beat

Dacar
23. jul 2007
4.204
3
38
Kranj
rener.info
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Problem je v nesmiselnosti omejitve 100 km/h na popolnoma ravni avtocesti z odstavnimi pasovi samo zato, ker je 300 m te ravnine pokrite z betonsko streho.

Nesreče se tam ne dogajajo nič pogosteje kot drugje na odprti trasi, čeprav se omejitve verjetno od vseh slovenskih predorov daleč najmanj spoštuje (tudi jaz je ne). Sem prepričan, da če tam namestijo radar, bo nesreč več.

467716-post_slo.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Fora je, da je notri senca oz. čudna svetloba in na daleč se ne vidi kaj preveč dobro. Da bi tam folk letel 130-140, pa prehiteval se notri itd....ni prijetno....tistih 5-10 sekund ne bo nikogar pobral, lepo gas s pedala brez plina skoraj pa gasa dalje.

Brezvezno zviševanje porabe....pravtako za cestninskimi postajami!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
ne-ne-1.gif
BAD POST!
Si predstavljaš, da na italijanski avtocesti A4 od razcepa pri Palmanovi do cestninske megapostaje pri Milanu nimaš na vseh 350 km niti ene dodatne omejitve hitrosti, kljub temu, da imaš vmes dva predora ter cca 5 daljših pokritih vkopov, celo na kratkih delih niti odstavnega pasu nimaš?
In tako promet teče gladko in enakomerno, brez nepotrebnih in nevarnih bremzanj tako kot pri nam.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
V teoriji ja. V praksi maš pa vmes vsaj 50 km dela na cesti, kjer je omejitev 80. Govorim za zadnjih 15 let. Kako je bilo prej se ne spomnim, kako bo v prihodnje in kako naj bi bilo v teoriji je pa druga zgodba.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
ne-ne-1.gif
BAD POST!
Si predstavljaš, da na italijanski avtocesti A4 od razcepa pri Palmanovi do cestninske megapostaje pri Milanu nimaš na vseh 350 km niti ene dodatne omejitve hitrosti, kljub temu, da imaš vmes dva predora ter cca 5 daljših pokritih vkopov, celo na kratkih delih niti odstavnega pasu nimaš?
In tako promet teče gladko in enakomerno, brez nepotrebnih in nevarnih bremzanj tako kot pri nam.

tri tedne nazaj, do Torina vsaj 20x dela na cesti in omejitev 80, enkrat celo v razdalji 20km

res pa bremzajo samo posebneži
 

izbrisan

Pripravnik
14. jun 2013
138
0
16
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
ne-ne-1.gif
BAD POST!
Si predstavljaš, da na italijanski avtocesti A4 od razcepa pri Palmanovi do cestninske megapostaje pri Milanu nimaš na vseh 350 km niti ene dodatne omejitve hitrosti, kljub temu, da imaš vmes dva predora ter cca 5 daljših pokritih vkopov, celo na kratkih delih niti odstavnega pasu nimaš?
In tako promet teče gladko in enakomerno, brez nepotrebnih in nevarnih bremzanj tako kot pri nam.
No sedaj se pa odpelji po normalni 2-pasovni AC od Palmanove do Trbiža in preštej vmes vse omejitve!
priden.gif
 

izbrisan

Pripravnik
14. jun 2013
138
0
16
Potem pa pri Trbižu nadaljuj v Avstrijo do Knoten Villach in preštej vse omejitve, tudi tam sredi ravnine, kjer sploh ni nobenih tunelov (Lärmschutzzone!), od tam naprej nadaljuj proti Gradcu in preštej vse tunelske in netunelske omejitve. Ali pa jo pri Knoten Villach ucvri proti Spitalu in naprej do Solnograda in spet preštej vse omejitve!

1,2,3,4,5,6,7,8,9, .......
write.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Itak je še pred Palmanovo vsaj 30 odsekov z omejitvijo, med njimi tudi takšni s 50 km/h na ravni, 15 metrov široki cesti z enim pasom. Večinoma pa tudi na 100 km dolgi ravnini niti tempomata ne moreš uporabljat ker je malodane na vsakem konfinu sprememba omejitve. Ampak to nima veze. V tujini je vse boljše, doma vse zanič.