Aha, pri 100 km/h se pa vidi dobro, ali kako? Mogoče pa bi znižali na 60 km/h, bi se videlo še bolje?Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Fora je, da je notri senca oz. čudna svetloba in na daleč se ne vidi kaj preveč dobro.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Problem je v nesmiselnosti omejitve 100 km/h na popolnoma ravni avtocesti z odstavnimi pasovi samo zato, ker je 300 m te ravnine pokrite z betonsko streho.
Nesreče se tam ne dogajajo nič pogosteje kot drugje na odprti trasi, čeprav se omejitve verjetno od vseh slovenskih predorov daleč najmanj spoštuje (tudi jaz je ne). Sem prepričan, da če tam namestijo radar, bo nesreč več.
Glede na moja opažanja (sicer se ne peljem dnevno, vendar pa vseeno precej pogosto), se na Peračici daleč najmanj spoštujejo omejitve. Sem prepričan, da če bi povezali statistiko nesreč s statistiko hitrosti po slovenskih predorih, bi prišli do zanimivih ugotovitev.Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
Nesreče se tam ne dogajajo, ker drugi spoštujejo omejitve (vsaj približno), sedaj jih boš pa še ti. In cesta bo postala še varnejša na tem odseku.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Problem je v nesmiselnosti omejitve 100 km/h na popolnoma ravni avtocesti z odstavnimi pasovi samo zato, ker je 300 m te ravnine pokrite z betonsko streho.
Nesreče se tam ne dogajajo nič pogosteje kot drugje na odprti trasi, čeprav se omejitve verjetno od vseh slovenskih predorov daleč najmanj spoštuje (tudi jaz je ne). Sem prepričan, da če tam namestijo radar, bo nesreč več.
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Fora je, da je notri senca oz. čudna svetloba in na daleč se ne vidi kaj preveč dobro. Da bi tam folk letel 130-140, pa prehiteval se notri itd....ni prijetno....tistih 5-10 sekund ne bo nikogar pobral, lepo gas s pedala brez plina skoraj pa gasa dalje.
Si predstavljaš, da na italijanski avtocesti A4 od razcepa pri Palmanovi do cestninske megapostaje pri Milanu nimaš na vseh 350 km niti ene dodatne omejitve hitrosti, kljub temu, da imaš vmes dva predora ter cca 5 daljših pokritih vkopov, celo na kratkih delih niti odstavnega pasu nimaš?Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
BAD POST!
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Si predstavljaš, da na italijanski avtocesti A4 od razcepa pri Palmanovi do cestninske megapostaje pri Milanu nimaš na vseh 350 km niti ene dodatne omejitve hitrosti, kljub temu, da imaš vmes dva predora ter cca 5 daljših pokritih vkopov, celo na kratkih delih niti odstavnega pasu nimaš?Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
BAD POST!
In tako promet teče gladko in enakomerno, brez nepotrebnih in nevarnih bremzanj tako kot pri nam.
No sedaj se pa odpelji po normalni 2-pasovni AC od Palmanove do Trbiža in preštej vmes vse omejitve!Citat:
Uporabnik keber pravi:
Si predstavljaš, da na italijanski avtocesti A4 od razcepa pri Palmanovi do cestninske megapostaje pri Milanu nimaš na vseh 350 km niti ene dodatne omejitve hitrosti, kljub temu, da imaš vmes dva predora ter cca 5 daljših pokritih vkopov, celo na kratkih delih niti odstavnega pasu nimaš?Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
BAD POST!
In tako promet teče gladko in enakomerno, brez nepotrebnih in nevarnih bremzanj tako kot pri nam.