Quatto, xdrive... Gume

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
ksz

Težava 4 pogonjcev je v tem, da na spolzki podlagim lažje nabereš hitrost v primerjavi s prednje/zadnje gnanim avtom.... ustaviš se pa enako težko ali še težje (ker je ponavadi 4wd avto težji). Lažen občutek razmeroma dobrega oprijema pri speljevanju te lahko kar drago stane.

Če se misliš vozit po snegu oz. če ne moreš ostat doma ko zapade sneg, kupil bi pa samo letne ali zimske gume, kupi zimske. Če lahko ostaneš doma, kupi letne in v času obvezne zimske opreme s seboj vozi verige.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Pozabil si napisat z največjo možno brzino
hysterical-1.gif
 

alfie

Pripravnik
5. apr 2013
125
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Letos proti koncu zime sem šel na Koroško v hribe in sem z 4 kolesnim pogonom + letne gume (sicer dober profil) prišel po hribu (zasnežena in poledenela cesta) tako gor kot dol, medtem ko sta 2 kolega obstala sredi hriba - pogon spredaj + zimske gume, rešile so ju verige.

Aja, govora je o dobrem 4 kolesnem pogonu (Subaru Outback), ne nekih približkih ala. Quattro, x-Drive, 4 motion etc...

Hmmm... x drive približek?
smile-1.gif

To, če si prišel vn na hrib si imel pač srečo, 2 kolega pa polote z 1.0 mašino
 

map

Guru
6. jul 2008
7.857
1.962
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
jaz ti lahko povem izkušnjo ene 2-3 leta nazaj.
A8 (02 L), 4.2. Letne gume, na snegu so zadnje gume kopale (!), prednje se vrtele čisto nežno, ampak avto se ni premaknu.
pa to je blo na ravnem, ne na klancu.
Z vklopljenim ESPjem in gasom do daske se je pa počas začel premikat.
smile-1.gif

Ja že že,ampak ti nimaš Subaruja,a veš?
Ne moreš primerjat nek kvazi wannabe Audijev 4x4 pogon s Subarujevim ultra super 4x4 pogonom!
grims-1.gif

Če bi imel takrat Subaruja,bi istočasno potegnil za sabo še počitniško prikolico,in to v klanec!
cheer.gif

Da, res bi
evil.gif


https://www.youtube.com/watch?v=1iTAFcygLyU

Pa še nekaj za lažji spanec
grin1.gif


https://www.youtube.com/watch?v=pMkyMmTEVMQ

https://www.youtube.com/watch?v=2K4Wa2p1mFo
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
jaz ti lahko povem izkušnjo ene 2-3 leta nazaj.
A8 (02 L), 4.2. Letne gume, na snegu so zadnje gume kopale (!), prednje se vrtele čisto nežno, ampak avto se ni premaknu.
pa to je blo na ravnem, ne na klancu.
Z vklopljenim ESPjem in gasom do daske se je pa počas začel premikat.
smile-1.gif
Pa ti je jasno, da ti dve zadevi nea greta skupaj?
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Peljalo se pa je počasi, z reduktorjem, brez zaleta, avto nenaložen (2 osebi). Ponekod je katero kolo zdrsnilo, ampak so preostala naredila svoje.

sprasujem se.gif


Potem je tole pares pogon ki kljubuje fiziki! Po drseči podlagi se ponavadi vozi z najvišjo možno prestavo ker je takrat navor nižji oz. sprememba navora, ki privede do zdrsa najmanjša. Reduktor in 1. prestava deluje če voziš v štandgasu (pa še tam je občutno več možnosti zdrsa kot pa vožnja v višji prestavi), ko daš ti gas na 2k rpm imaš na kolesih tak navor da še na asfaltu malce trga gume.

Ni nujno res, odvisno je od voznika in od avta. Sem par let nazaj na enem testnem poligonu gor na severu dokazal (FWD avto je bil) da se s pospeševanjem z vlečenjem vsake prestave do konca da mirno biti hitrejši od nekoga, ki uporablja taktiko višjih prestav in nižjih vrtljajev (sploh pa od ESPja, tudi od takega, ki je optimiziran za snega). Pa sta bila avta turbodizla, drugi voznik pa tovarniški testni voznik znamke (ki se je, mimogrede, strinjal z mojo taktiko, ampak je za potrebe "dvoboja" pač peljal kot veleva glas ljudstva).

Vsakega avta se je treba naučit peljat, ne pa, da gledam pozimi folk ki ai vrti kolesa v prazno do nezavesti ali pa mu avto crkuje ... Pa še vse gume niso enake (tako kot letne na adfaltu ne), vsaka ima določen % zdrsa, pri katerem dela najbolje ... Zato pa je včasih ravno obratno, kak sunkoivit turbodzel je lažje peljat v nizkih prestavah, ker kiks na gasu pomeni manjši % zdrsa gum.
 

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36
No sam vozim z zimskimi gumami...
Na to sem ciljal.
Letnih niti pod razno nebi pustil
Avto je pa v profilu
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Poleti letne, pozimi zimske, ne glede na to koliko km delaš ... s svojim, sploh pa z življenji ostalih udeležencev v prometu se ni za igrati.
wink-1.gif


Če že moraš škrtariti, si kupi celoletne gume ...

Btw., čeprav vozim micko, se strinjam da je subarujev simetrični awd superioren ... šele nato sta quattro in x-drive ...
wink-1.gif
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.606
4.550
113
50
Na sončni strani ALP
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa amerikanci vsi vozijo all season gume pa se še niso pobili.

Amerikancev je tolko, da se tisti z slabimi gumami skrijejo v statistiki...
rolleyes-1.gif

Pade amerikanosom 1 inch snega, pa je prometni kolaps in izredne razmere v državi.
stupid-1.gif
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
60
1
8
No, da se ne boste bockali kot mali otroci, kateri ima boljšega, lahko pritrdim, da je s subarujem resnično šlo z letnimi gumami tako, kot je rekel. Snega pa je bilo cca.20 cm na deloma ledeni podlagi, ko pa se je peljalo dol pa še malo več, ker ga je žgalo ko svinja.... V splošnem gledano glede pogonov pač subaru prednjači, kakšni kvatroti so tudi seveda odlični, vendar tudi ne na vsaki kravi, o kakih x5 in podobnih pa res ne bi govorili, ker ponavadi imajo taki tak in tak takšne valarje gor, da nikamor ne gre.... Splošno gledano govorim, da se ne bo sedaj kdo piknil na to.... Še vedno pa je vsaj na mokri podlagi boljša dobra letna, kot slaba zimska, mar ne? Pa pustimo sedaj zelo nizke temperature..... Kretor teme, pa drugače sprašuje sploh nekaj drugega, ne?

Pa lep pozdrav vsem ter čimmanj neprijetnih situacij v prometu želim....

Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Glej, jaz ti pač povem mojo izkušnjo. Odkrito rečeno, sem bil tudi sam presenečen, ker nisem pričakoval takšne razlike. Sicer sem imel za vsak slučaj v prtljažniku tudi verige.
Bil pa je svež, moker sneg, spodaj je bilo po kosih poledenelo. Peljalo se pa je počasi, z reduktorjem, brez zaleta, avto nenaložen (2 osebi). Ponekod je katero kolo zdrsnilo, ampak so preostala naredila svoje. Ni bil nek hudi hrib, ni pa bil hribček.

Če se spomnim enega videa, kjer je bila primerjava teh pogonov, pa verjamem, da Quttro, xdrive in podobni počepnejo.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tako je.

Ta link sem objavil že vsaj 3x in ga bom prilepil še enkrat. Ne vem kaj se bockate, če se ve, kdo je 4x4 kralj. Tema se lahko zaklene...:p