Proizvajalci goljufajo pri uradni porabi

anker

Pripravnik
23. nov 2011
129
1
18
Ja, je že bil enkrat članek, zdi se mi da v Hrvaškem Auto klubu. Največje odstopanje naj bi imel BMW 1 za cca 50%
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Daleč je še do česa. Z Mercedes 190D (2,0 l) , l. 1986 sem imel normalno porabo 6,5 l, ob teranju pozimi malo čez 7.
Potem pa zveš, da imajo novodobni avti podobnega ranga še vedno tudi podobno porabo, in navdušenje nad dizlom mine. Saj res, da je konjev in navora več kot včasih, ampak poraba vsekakor ni manjša, sploh pa daleč od nekih 3,5 ali 4 litra porabe.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Odvisno kako ga voziš.
V optimalnih pogojih pa je tudi porama 3,5-4l/100km možna, ampak morajo biti optimalne razmere, kar pa niso nikoli.
smile-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.924
-385
113
pa kdo sploh verjame tem podatkom?

taki problemi zmeri okol te porabe.... pač 70 konjov žre tok, 110 tok, 150 tok, itn... glih tko kot v štali, so lačni tudi v avtu. in to je to... zakaj je sploh važno kaj tam v katalogu piše?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
V optimalnih pogojih pa je tudi porama 3,5-4l/100km možna, ampak morajo biti optimalne razmere, kar pa niso nikoli.
smile-1.gif
Seveda, tako kot je poraba pri žnj modelih različnih znamk glede na reklame že pod 3,0 l / 100 km - v laboratoriju najbrž. Dejanska pa cca 2x višja.

Kaj kdo vaga, ni nujno tako važno, saj mislim, da ima polno naložen današnji clio večjo porabo kot pa 30 let star mercedes, tudi polno naložen. Saj tisti moj mercedes je vagal (z dodatno obvezno opremo - 2 žakljema peska) le 200 kg manj kot današnji C model.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Če teža ne bi igrala vloge, potem bi 1 tono težak avto in 3 tone težak avto z enakim motorjem isto porabila?
Pri speljevanju igra teža veliko vlogo, pri sami vožni pa potem aerodinamika prevzame. Na grobo povedano.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Kaj bi radi, da so avtomobili še dražji in bo padlo še več DMVja državi ???
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Radi bi realno primerljive podatke, ne pa da recimo BMW izpade boljsi , ker vec laze?
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
DMV seveda ima vezo s porabo, kar ti soforumaša tudi poskušata dopovedat.

CO2 pride od?

Premisli, preden se zaletiš. Pa vklopi kakšnega hrčka.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Obstajajo različne lestvice za DMV, kjer se glede na vgrajen motor vrednost lahko poveča ali zmanjša. Ključna vrednost za izračun pa je izpust CO2, le ta pa je povezan s porabo goriva. Logično je, da bo z višjo porabo tudi CO2 višji, posledično bo višja stopnja DMV.
Bo šlo?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik janus pravi:
DMV seveda ima vezo s porabo, kar ti soforumaša tudi poskušata dopovedat.

CO2 pride od?

Premisli, preden se zaletiš. Pa vklopi kakšnega hrčka.

A ni zanimivo, da so recimo avtomobili 10 let porabili enako, imeli pa dosti višji izpust CO2? Od česa to pride? Od mrtvih hrčkov?

Če bi bil CO2 odvisen samo od porabe ne vem zakaj vlagajo firme nevemkoliko denarja v sisteme za čistejši izpuh, samo porabo bi zmanjšali in voila - manj CO2!
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Radi bi čisto okolje, ampak gospodarstvo stagnira tudi ali posledično zaradi manjše prodaje avtov. In ker davkov ne pobirajo pri prodaji novih avtov, jih pa pod pretvezov zelenja z raznmi DMVji, CO2 taksami, vinjetami za vstop v ožji center mesta itd...

Avto mora bit varen, posledično težek, udoben, zmogljiv, očesu sprejemljiv, bla bla bla... tudi če zaradi tega onesanžuje naokoli naslednjih 10 let 5x več kot manjša različica, ki te pripelje nekam enako hitro in udobno. Sam mene to ne zanima ker mi je v avtu udobno, zaslužim se ga, delam sem za njega (karkoli že to je bilo, sem maximalno bolj sposoben kot raja ki mi pelč kruh in streže v oštariji). V glavnem money talks, bullshit walks...
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
Najprej sem mislil, da si sarkastičen, a evidentno nisi iz tehnične stroke niti ti nekatere stvari niso čisto jasne.

Namesto, da bi se posul s pepelom, ko smo ti lepo pokazali, da je DMV posredno povezan s porabo ICE, in bi šla karavana dalje, si se odločil trollati naprej. Prav.

Boš pokazal primerljive podatke, ki potrjujejo tvojo trditev "avto pred x leti je porabil enako a izpustil več CO2"?
Pri ICE CO2 je odvisen od porabe energenta. Kaj ti tu ni jasno?
Dajva najprej to, preden nadaljujeva.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik janus pravi:
Boš pokazal primerljive podatke, ki potrjujejo tvojo trditev "avto pred x leti je porabil enako a izpustil več CO2"?
Pri ICE CO2 je odvisen od porabe energenta. Kaj ti tu ni jasno?
Dajva najprej to, preden nadaljujeva.

Podatki o ECE porabi 1. gen A4: http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/audi/a4.pdf
Podatki o CO2 1. gen A4: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_a4#B5_engines

Podatki o ECE porabi 3. gen A3 (nobenega A4 s primerjivim testom ni, A3 cabrio ima podobno težo kot A4): http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/audi/a3-cabriolet-18-tfsi-118-kw-ambition.pdf
Podatki o CO2 3. gen A4: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_a4#Performance

CO2 2. gen nisem našel, pa se mi niti ne da iskat za vsakega cepca. No, greva zdaj naprej.