Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Seveda. AMpak dokler država spodbuja nakup novega avta in si izmišlja veno nove eko norme (na podlagi katerih v večini držav plačuješ takso ob nakupu/registraciji), je to iluzorno pričakovat. Če ne kupiš novega avta te tepejo, če ga kupiš, je vedno dražji zaradi nvih standardov. Ne bi bilo bolje recimo rečt EURO4 in nato 15 let nobenih sprememb, pa se raje potrudit, da pridejo stare kante na ta nivo, novih pa ne menjat? Čas, denar in energijo pa ponucat drugje?
Ok, saj sem že zgoraj nekje napisal. Pač, vedno nekaj ni v redu in zato nas BK, je tako? No, pa mi recimo povej kje vi čas, energijo in denar bolje ponucate? V kurjenju gum in bencina? Mislil sem sicer v okviru ekologije. Pa prosim, ne mi spet s pol strani ČE-jev in ostalih podobnih razlogov, zakaj pa ne.
Citat:
nakladam počez (ker Auto kluba pač nimam doma). Glede na to, kar si napisal, ugibam,d a so Abarth500 imeli na testu (pa je še vedno vprašanje, kakšnem), unega drugega pa ne ...
Glede BMK pa: tudi AM je že objavljal iz tujine prevzete teste. Odziv bralcev (večine) je bil zelo negativen ... Go figure ...
Aha, ugibaš? Raje nakladaš. Pač v tipični slovenski maniri, jaz vse vem, čeprav tudi pojma nimam, lahko pa serem okrog. No, tudi pri R50 je bila kritika (iz glave poraba, kljub temu, da je dizel).
Glede drugega dela pa zgolj v razmislek, če bi objavljali kvaitetne članke, dvomim da bi bil odziv negativen. Aja, pa ne trdim, da so bii tisti članki slabi, ker jih nisem bral.
Citat:
Sorry, ampak AM izhaja v SLO (kot vsa SLO konkurenca), berejo ga slovenski bralci, v njem oglašujejo SLO uvozniki in prdajalci. Kje ti vidiš širši prostor?
PS: AM je tudi edina SLO avtomobilska revija, ki izhaja v tujini (BiH, tam se ga prda približno toliko kot Auto Kluba) ...
Nisi dojel kar sem hotel napisat. Kot rečeno, vsa čast za to kar ste nekako ustvarili v tem času tukaj (ceprav bi morda znalo biti, da so to ustvarile kaksne prejsnje generacije novinarjev in urednikov), škoda le, da je še vedno vse skupaj le na vasi.