Primerjava slovenskega Avto Magazina in hrvaškega

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.929
11.057
113
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi: Ne moreš za nov avto napisati, da je dobre kvalitete, če ne veš kaj bo čez 3, 5, 7, 10 let.
Zaaj ne, če takrat, ko je na tesu, je dobre kvalitete
confused-1.gif


Sicer pa: to zgodbo s testi straejših avtov smo probali, pa se praktično ni dalo dobit avtov. ALi so dilerji posodili avte, ki so jih pred tem praktično generalno na novo naredili, ali pa jih enostavno niso dali. Na pamet se pa pač ne da pisat.
Kljub temu pa naslednje leto na tem področju pripravljamo eno precej veliko novost. Ampak o te takrat, ko bo ...

Mogoče bi morali poskusiti pri privat lastnikih, če bi posodili avto za nekaj dni, vi bi pa poskrbeli do takrat en drug voz pa še mogoče za kakšno kavo zraven. Saj verjetno bi se nekaj ljudi našlo, ki bi bili pripravljeni avto odstopiti za nekaj dni.

LOL, ap da potem lasnitku po delu vrnejo avtomobil
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Seveda. AMpak dokler država spodbuja nakup novega avta in si izmišlja veno nove eko norme (na podlagi katerih v večini držav plačuješ takso ob nakupu/registraciji), je to iluzorno pričakovat. Če ne kupiš novega avta te tepejo, če ga kupiš, je vedno dražji zaradi nvih standardov. Ne bi bilo bolje recimo rečt EURO4 in nato 15 let nobenih sprememb, pa se raje potrudit, da pridejo stare kante na ta nivo, novih pa ne menjat? Čas, denar in energijo pa ponucat drugje?
Ok, saj sem že zgoraj nekje napisal. Pač, vedno nekaj ni v redu in zato nas BK, je tako? No, pa mi recimo povej kje vi čas, energijo in denar bolje ponucate? V kurjenju gum in bencina? Mislil sem sicer v okviru ekologije. Pa prosim, ne mi spet s pol strani ČE-jev in ostalih podobnih razlogov, zakaj pa ne.
Citat:
nakladam počez (ker Auto kluba pač nimam doma). Glede na to, kar si napisal, ugibam,d a so Abarth500 imeli na testu (pa je še vedno vprašanje, kakšnem), unega drugega pa ne ...
Glede BMK pa: tudi AM je že objavljal iz tujine prevzete teste. Odziv bralcev (večine) je bil zelo negativen ... Go figure ...
Aha, ugibaš? Raje nakladaš. Pač v tipični slovenski maniri, jaz vse vem, čeprav tudi pojma nimam, lahko pa serem okrog. No, tudi pri R50 je bila kritika (iz glave poraba, kljub temu, da je dizel).
Glede drugega dela pa zgolj v razmislek, če bi objavljali kvaitetne članke, dvomim da bi bil odziv negativen. Aja, pa ne trdim, da so bii tisti članki slabi, ker jih nisem bral.
Citat:
Sorry, ampak AM izhaja v SLO (kot vsa SLO konkurenca), berejo ga slovenski bralci, v njem oglašujejo SLO uvozniki in prdajalci. Kje ti vidiš širši prostor?

PS: AM je tudi edina SLO avtomobilska revija, ki izhaja v tujini (BiH, tam se ga prda približno toliko kot Auto Kluba) ...
Nisi dojel kar sem hotel napisat. Kot rečeno, vsa čast za to kar ste nekako ustvarili v tem času tukaj (ceprav bi morda znalo biti, da so to ustvarile kaksne prejsnje generacije novinarjev in urednikov), škoda le, da je še vedno vse skupaj le na vasi.
1. Nisem pisal o našem času in energiji, ampak o času in energiji (in denarju) raziskovalcev, inženirjev ...
2. Objavljali smo kvalitetne članke iz revij skupine AMS. In ravno v izogib temu, a bi izpadlo, da nakladam, sem napisal, da člankov nisem prebral (in je potemtakem vse skupaj le moje osebno mnenje, ki je lahko pravilno ali ne, je pa moje mnenje)
3. Slovenija je pač vas in bo vsa ostala (in ja, brez svoje zgodovine in ljudi iz nje tudi AM ne bi bil tisto, kar je). Kam bi pa ti AM širil?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.461
438
83
ksz

Naročnik AM sem bil 10 let, do Česnjevega odhoda. Zadnje čase ga sploh prebiram zelo poredko. Po drugi strani pa na hrvaškem rad kupim Avto Klub (plažno čtivo
smile-1.gif
). Kar mi je všeč, da imajo "življenjske" teme: kvaliteta goriva, test določenega modela kot rabljenega avtomobila, triki in nasveti npr. glede plana potovanj, kaznovanja za kršenje predpisov, vse o LPG-ju, top lista kršiteljev v HR... V glavnem praktični, zanimivi ,uporabni članki, ki se nanašajo na situacijo v HR. Testov je resda precej "tujih" ampak tu ne vidim nič slabega. Verjamem, da je AM tu precej celovitejši, vključno z njihovo merilno tehniko, ampak povprečnemu bralcu so tudi testi a-la Motorevija dovolj.

Kot rečeno, sodobnega AM-ja ne poznam in ne morem primerjat z AK.

btw. koliko pa danes stane AM?

B.