Zadnji teden sem imel čas se malce potopiti v te stvari in kaj sem ugotovil? Že vnaprej opozarjam na to, da je to statičen PRESEK situacije (torej trenutne številke Avto kluba in treh starejših Avto magazinov) in ne zaključek, do katerega sem prišel na podlagi daljšega branja obeh revij. Tako da, lahko da je ravno v teh številkah situacija takšna, v drugih pač bi bili drugačna.
1.) V Avto magazinu sem prebral zapis o Hondi Civic Type R na nemškem dirkališču in na dirki na Gorjancih (vsaj zdi se mi, da je bilo tam). Saj nimam kaj reči, je relativno prijetno kratkočasno branje, ampak če pogledamo malce od daleč, bi bil pravi prostor za oba članka v gostilni, ko bi svojim kolegom, znancem delil to izkušnjo. Sicer je pač to zapis, kako se en človek počuti na teh zadevah in kako hudo on zna odpeljati. Hudo...
Mnjah, v Avto klubu sta dva zanimiva članka v eni reviji (morda je to zgolj naključje), katera se dejansko tičeta bralcev revije. Prvi je ta, kako vlada požira besede in bo dvignila ceno plina, čeprav je bilo obljubljeno drugače. In da je sedaj vprašanje, ali se to sploh splača. No, to je bil v bistvu uvodnik urednika. Drugi pa, raziskava koliko se privarčuje, če se uporablja identične ''ne-brand'' rezervne dele. Torej, da namesto npr. Lancia piše gor Bosh, itd. Vključno z opozorilom pred poceni kitajskimi ali tajvanskimi rezervnimi deli.
Sam bi rekel, da je ta drugi princip precej uporabnejši za bralca. Saj se dejansko tiče njega in njegovih morebitnih akcij, ne pa zgolj opisa egotripa novinarja.
Roko na srce pa moram pohvaliti prilogo v AM-ju Na počitnice, čeprav je v bistvu zgolj ponavljanje že znanega. Za nekoga, ki tega ne spremlja, zna biti to zelo koristno, hkrati je pa dobro imeti te stvari tudi na enem mestu zbrane.
2.) V rubriki Tehnika je Avto klub na dveh straneh predstavil tehniko Golfa Twin Drive. Kar se mi zdi zelo dobro v smislu možnosti v prihodnosti za bolj ekološki prevoz. Kolikor sem zasledil je bil v Avto Magazinu dovolj kratek odstavek. Ampak saj vemo, da AM ni ravno zagovornik ekologije .
3.) Avto Klub že četrtič organizira tekmovanje najvarčnejše vožnje, s katerim poizkuša malce vplivati tudi na ta ''ekološki vidik''.. Aja, Avto Magazina to ne zanima .
4.) Glavni test avtomobila: večinoma nimam pripom, kar se mi je morda dopadlo pri Avto Klubu je bilo to, da če je bilo nekaj sranje, so temu rekli sranje, v Avto Magazinu je to pač nekoliko bolj zavito.
5.) Na splošno je v Avto Klubu mrgolelo manjših napak (tehničnih navedb, ...), kar pri Avto Magazinu nisem zasledil.
Nič, toliko z moje strani. Morda zgolj opomba, preden bo kdo poizkušal raztrgati moje besede. To je bilo mišljeno kot dobronamerna kritika, še enkrat pa poudarjam, da so moji zaključki stvar PRESEKa na ta čas in ne kontinuiranega spremljanja obeh časopisov skozi daljše obdobje.
1.) V Avto magazinu sem prebral zapis o Hondi Civic Type R na nemškem dirkališču in na dirki na Gorjancih (vsaj zdi se mi, da je bilo tam). Saj nimam kaj reči, je relativno prijetno kratkočasno branje, ampak če pogledamo malce od daleč, bi bil pravi prostor za oba članka v gostilni, ko bi svojim kolegom, znancem delil to izkušnjo. Sicer je pač to zapis, kako se en človek počuti na teh zadevah in kako hudo on zna odpeljati. Hudo...
Mnjah, v Avto klubu sta dva zanimiva članka v eni reviji (morda je to zgolj naključje), katera se dejansko tičeta bralcev revije. Prvi je ta, kako vlada požira besede in bo dvignila ceno plina, čeprav je bilo obljubljeno drugače. In da je sedaj vprašanje, ali se to sploh splača. No, to je bil v bistvu uvodnik urednika. Drugi pa, raziskava koliko se privarčuje, če se uporablja identične ''ne-brand'' rezervne dele. Torej, da namesto npr. Lancia piše gor Bosh, itd. Vključno z opozorilom pred poceni kitajskimi ali tajvanskimi rezervnimi deli.
Sam bi rekel, da je ta drugi princip precej uporabnejši za bralca. Saj se dejansko tiče njega in njegovih morebitnih akcij, ne pa zgolj opisa egotripa novinarja.
Roko na srce pa moram pohvaliti prilogo v AM-ju Na počitnice, čeprav je v bistvu zgolj ponavljanje že znanega. Za nekoga, ki tega ne spremlja, zna biti to zelo koristno, hkrati je pa dobro imeti te stvari tudi na enem mestu zbrane.
2.) V rubriki Tehnika je Avto klub na dveh straneh predstavil tehniko Golfa Twin Drive. Kar se mi zdi zelo dobro v smislu možnosti v prihodnosti za bolj ekološki prevoz. Kolikor sem zasledil je bil v Avto Magazinu dovolj kratek odstavek. Ampak saj vemo, da AM ni ravno zagovornik ekologije .
3.) Avto Klub že četrtič organizira tekmovanje najvarčnejše vožnje, s katerim poizkuša malce vplivati tudi na ta ''ekološki vidik''.. Aja, Avto Magazina to ne zanima .
4.) Glavni test avtomobila: večinoma nimam pripom, kar se mi je morda dopadlo pri Avto Klubu je bilo to, da če je bilo nekaj sranje, so temu rekli sranje, v Avto Magazinu je to pač nekoliko bolj zavito.
5.) Na splošno je v Avto Klubu mrgolelo manjših napak (tehničnih navedb, ...), kar pri Avto Magazinu nisem zasledil.
Nič, toliko z moje strani. Morda zgolj opomba, preden bo kdo poizkušal raztrgati moje besede. To je bilo mišljeno kot dobronamerna kritika, še enkrat pa poudarjam, da so moji zaključki stvar PRESEKa na ta čas in ne kontinuiranega spremljanja obeh časopisov skozi daljše obdobje.