Kaksnga na sstrom svoh lohk prehtis. Traktorskega po moznosti s 4 krako skero pa nikol
Lohk prids k men metre cept pa da te vidm
Lohk prids k men metre cept pa da te vidm
se vidi tvoje poznavanje elektrike.Citat:
1 in 2 - kjer sem pisal 3x 230V gre za medfazno napetost. Vse navedbe napatosti na trifaznem asinhronem motorju so medfazne D/Y=230/400V ali D/Y=400/690V - v vsakem priemru medfazno
So mu ga že cigani ukradli, saj tudi oni berejo....Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
btw, ampak slikce cepilca pa še vedno ni nalimal
Če že fehta naj še pokaže kaj je nabavil
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Takole recimo
Res je bolje da pustiva frekvenčnike - a si sploh že kakega videl od blizu?Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Pustva frekvenčnike v osnovi mora tudi frekvenčnik proizvsti trofazni sistem s kotom med fazami 120 stopinj, če ima motror 3 statorska navitja.
Citat:
Glede točke 7. Vse moje trditve držijo za enak trofazni sistem. Če v enakem trofaznem sistemu priključiš isti motor v vezavi zvezda, bo dal 3x manjšo moč od sebe, kot v vezavi trikot. Kaka druge predpostavke pa v tej debati nimajo pomena. Gre se za priklop asinhronskega motorja na trofazno omrežje z nazivno fazno napetostjo 230V. Ostalo so tvoje sanje.
Ja res je. Kar sem napisal popolnoma drži.Citat:
Edit.:
Iz naslednje navedbe:
se vidi tvoje poznavanje elektrike.Citat:
1 in 2 - kjer sem pisal 3x 230V gre za medfazno napetost. Vse navedbe napatosti na trifaznem asinhronem motorju so medfazne D/Y=230/400V ali D/Y=400/690V - v vsakem priemru medfazno
Citat:
D/Y=230/400V pomeni fazni napetost 230V in medfazno 400V med obema vrednostma je faktor koren iz 3, to je faktor med fazno in medfazno napetostjo v trofaznem sistemu. Pa še zaporedje vezav si po mojem mal narobe napisal. Pomen je pa naslednji:
- pri vezavi zvezda je na posameznem navitju 230V
- pri vezavi trikot je na posameznem navitju 400V.
V izogib vecnemu zbadanju in pa ker je dejansko fer saj ste ga pomagali spraviti v delovanje:Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
LOL, ta čas, ko se vi prepirate, je Apollo očitno že razcepil drva.
Ti, katere kable je pa treba zamenjat pri enofaznem motorju s kondezatorjem, da se vrti v nasprotno smer? Recimo pri mešalcu betona...
btw, ampak slikce cepilca pa še vedno ni nalimal
Če že fehta naj še pokaže kaj je nabavil
Citat:
Uporabnik Rambo013 pravi:
KSZ
Kam je tema prišla od neka vezave trofaznega motorja, pa še tega bolj švoh.
In na vseh 8 straneh mislim da nisem zasledil, da bi mu nekdo predlagal naj zveže po barvah žic, ali mogoče niso bile črna, rjava, siva ter rumenozelena, opcijsko tudi modra?
Pa nisem štromar, pa nekaj trofaznih zadev sem že sam na barve zvezal in so delale. Verjetno ker se od vsega začetka tako jaz kot en drug štromar ki mi je rihtal zadeve drživa "barvnega zaporedja"...
Citat:
Uporabnik doto pravi:
In koliko je po tvoje nazivna napetost v zvezdi in v trikotu?
Lopata je še kr nekak, grablje so pa nikakve.Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V izogib vecnemu zbadanju in pa ker je dejansko fer saj ste ga pomagali spraviti v delovanje:Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
LOL, ta čas, ko se vi prepirate, je Apollo očitno že razcepil drva.
Ti, katere kable je pa treba zamenjat pri enofaznem motorju s kondezatorjem, da se vrti v nasprotno smer? Recimo pri mešalcu betona...
btw, ampak slikce cepilca pa še vedno ni nalimal
Če že fehta naj še pokaže kaj je nabavil
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
LOL, ta čas, ko se vi prepirate, je Apollo očitno že razcepil drva.
Ti, katere kable je pa treba zamenjat pri enofaznem motorju s kondezatorjem, da se vrti v nasprotno smer? Recimo pri mešalcu betona...
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Takole recimo
kje je sedaj oni frajer kateri je trdil da je motor brez nulein zemlje ?
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Takole recimo
kje je sedaj oni frajer kateri je trdil da je motor brez nulein zemlje ?