Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
ksz

Meni tudi na servisu niso hoteli/znali aktivirati zadnjih pozicijskih. Je moral mtl uletet.

VAG-MQB
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
shocked-1.gif

Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
rolleyes-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Mtl, če po novem že obdeluješ Kije, bi se ti priporočil, da mi vklopiš zadnje luči
zmaga.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
shocked-1.gif

Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
rolleyes-1.gif

Seveda, to je napredna Evropa. 1000l p.n.š.
uf-1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
Smrtni kaos na primorki

Dramaturg Gledališča Koper Miha Trefalt se je znašel sredi pokajoče pločevine in imel to srečo, da se ne njemu ne njegovemu hyundaiu ni zgodilo nič. »Cesta je bila spolzka, to sem opazil že, ko sem se opravil iz Kopra. Vozil sem previdno, nekje med 80 in 100 kilometri na uro. Verjetno me je to rešilo. Nenadoma sem na vrhu Golega vrha zagledal pred seboj ustavljen tovornjak, hitro sem zavozil na prehitevalni pas, se izognil trčenju in zaviral, pri tem pa upal, da bo tudi voznikom za mano uspelo zavreti. Trije avti pred mano so ustavili, čeprav nas je vse nekoliko zaneslo, in dva avta za mano tudi. Ostal sem v vozilu, na srečo, ker je tedaj med menoj in avtobusom pridivjal mlad fant, ki je oplazil nekaj vozil in raztreščil očetov avto. K sreči je prišel ven cel. V kolono stoječih vozil se je na moji desni zaletel tudi avtobus z romunskimi tablicami. Kasneje sem izvedel, da je za mano en voznik prepozno opazil stoječi tovornjak, se zaril podenj in umrl. Bil je res grozljiv občutek in pogled na kup nagrmadenih avtov. Tokrat sem imel res presneto srečo. Tako ujet sem ostal na skrajno levem voznem pasu, gasilci in policisti so prihajali po odstavnem, rešilci pa so vozili po nasprotnem pasu proti Izoli. Mojemu vozilu so dali številko 57 (niso pa označili vseh). Šele ob 19. uri smo lahko obrnili avte, se odpeljali proti Razdrtemu in potem po regionalni cesti nadaljevali pot proti Ljubljani,« je dejal Miha Trefalt, ki bo šele v prihodnjih dneh dojel, kakšen angel varuh ga je spremljal na tokratni poti, saj so vozniki umirali pred in za njim.

Inštruktor varne vožnje Brane Küzmič je za Nedelo opozoril, da je zelo koristno, da imamo na radijskih postajah pogosta obvestila in opozorila o nevarnostih na naših cestah, a da to ni dovolj. »Na odseku, kjer se zadržuje megla, bi morali biti navzoči policisti z avtomobili, ki bi opozarjali na nevarnost in zmanjšanje hitrosti. Ko vidimo policijski avto, samodejno upočasnimo, če slišimo obvestilo na radiu, si mnogi mislijo, 'Ah, saj vidim.'« Država bi morala najti denar za nekaj dodatnih vozil v ta namen, pravi Küzmič, ki še opozarja, da na naših avtocestah sploh redko srečamo policijski avto. Stalno govorimo, da se mora to spremeniti, akcij pa je malo.

Sogovornik je opozoril še na pomen varnostne razdalje. Kadar je zmanjšana vidljivost, se mora ob zmanjšanju hitrosti povečati varnostna razdalja. »Če se peljemo dovolj daleč od vozila pred nami, je velika verjetnost, da bomo pravočasno ustavili, ko bomo pred seboj zagledali zavorne luči,« še pravi Brane Küzmič.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Kaj je tisti avto pod tovornjakom na zadnji sliki? Sicer verjamem da se tudi vsi ostali obicajni avti zakajlajo pod sleper, edino s kaksnim visjim SUV (Q7, X5, xc90...) imas kaksno sanso vec da ostanes ziv
confused-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
shocked-1.gif

Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
rolleyes-1.gif

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Glede na to kako je sleperje "zlomilo" tudi oni niso niti pod razno prilagodili hitrosti, ampak so z veliko hitrostjo prileteli v rit, najbrz se kaksnihb10m+ rinili avtomobile pred seboj (ce je gledal na cesto namesto filma), sicer se bistveno vec in ti ne pomaga dosti ce se sam ustavis pravocasno. Tak nalet od zadaj hitro povzroci hujse poskodbe kot pa celni.

Koliksna je moznost da je imel tisti mercedes sistem proti naletu (samodejno zaviranje). Ali ga ni imel, ali pa ne deluje ravno najbolj uspešno.
Tudi suv ki je priletel v mazdo ni imel ravno majhne hitrosti.
Na MErcedesu se vidi radar od radarskega tempomata, tako da je zgleda imel. Ni pa ta stavr vsemogočna in ne more popolnoma preprečit trčenja, če je razlika v hitrosti prevelika. Na začetku bremza z malo manj kot polovico moči, tik pred trčenjem na polno. In da takole spleza avto na ograjo ne rabiš veliko hitrosti - kolikor sem videl fotke, avto sicer ni prav zelo razbit, torej tako zelo hiter ni bil, oziroma se je verjetno uspel skoraj popolnoma ustaviti, pa se je nekdo nabil podenj in ga dvignil (glede na set slik PGD postojna)
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Nekje pri 1:30 se lepo vidi, kaj se mislil.
Tako je enostavno nadgraditi čisto vsak odbijač z dodatnimi 10kg železja.

 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.011
182
63
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
ksz

Meni tudi na servisu niso hoteli/znali aktivirati zadnjih pozicijskih. Je moral mtl uletet.

VAG-MQB

Dnevne luči bi morali uzakoniti tako, da jih ne moreš imet, če nimaš senzorja za svetlobo.

Moralo bi biti tako: Dnevne luči se ti prižgejo ob kontaktu. Ob zmanjšani svetlobi (tunel, oblačnost...), ki jo senzor zazna, se dnevne luči ugasnejo in prižgejo se kratke.

Ne pa tako, kot ima večina, ko mora ročno prižigati kratke, dostikrat se predvsem v tunelih to pozabi in potem mu tudi zadnje ne gorijo. Ali pa jim gorijo istočasno dnevne in kratke...
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Dnevne luči bi morali uzakoniti tako, da jih ne moreš imet, če nimaš senzorja za svetlobo.

V primeru megle je že vedno dovolj svetlo, da se ne bi vklopile
crazy1.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj je tisti avto pod tovornjakom na zadnji sliki? Sicer verjamem da se tudi vsi ostali obicajni avti zakajlajo pod sleper, edino s kaksnim visjim SUV (Q7, X5, xc90...) imas kaksno sanso vec da ostanes ziv
confused-1.gif

pomojem da audi karavan
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
shocked-1.gif

Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
rolleyes-1.gif

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HAWpE2ZggsY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tudi ADAC rešitev ni dovoj dobra(modri avto). Zaščita mora biti še nižja (še ene 10 cm, zaradi kompatibilnosti z osebnim avtom) in močnejša - s pomikom največ 5 cm bi morlaa zdržat 40% offset nalet 1,5 tone vozila pri 80 km/h.. Če se misli premaknit več, bi se moral mečkat kompletni zadnji del prikolice.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
ksz

Meni tudi na servisu niso hoteli/znali aktivirati zadnjih pozicijskih. Je moral mtl uletet.

VAG-MQB

Dnevne luči bi morali uzakoniti tako, da jih ne moreš imet, če nimaš senzorja za svetlobo.

Moralo bi biti tako: Dnevne luči se ti prižgejo ob kontaktu. Ob zmanjšani svetlobi (tunel, oblačnost...), ki jo senzor zazna, se dnevne luči ugasnejo in prižgejo se kratke.

Ne pa tako, kot ima večina, ko mora ročno prižigati kratke, dostikrat se predvsem v tunelih to pozabi in potem mu tudi zadnje ne gorijo. Ali pa jim gorijo istočasno dnevne in kratke...

V takile megli sredi belega dne ti ne pomaga noben drug senzor kot zdrava pamet. Je kljub megli presvetlo, da bi avtomatika prižgala luči.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Se strinjam.

Zagotovo nisem zagovornik bremzanja na polno na AC, ker je to lahko zelo nevarno, hotel sem aritmetično pokazati, da bi bila v tem primeru manjša razlika v hitrosti v primeru trka dveh vozil.

Če pomislim na hudo meglo na AC (ravno na tem odseku enkrat avgusta lani, sredi noči), sem šel skozi z ene 80 km/h. In res je, kakšne ovire sredi AC preprosto nisem pričakoval.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
shocked-1.gif

Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
rolleyes-1.gif

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HAWpE2ZggsY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tudi ADAC rešitev ni dovoj dobra(modri avto). Zaščita mora biti še nižja (še ene 10 cm, zaradi kompatibilnosti z osebnim avtom) in močnejša - s pomikom največ 5 cm bi morlaa zdržat 40% offset nalet 1,5 tone vozila pri 80 km/h.. Če se misli premaknit več, bi se moral mečkat kompletni zadnji del prikolice.

Kot sem slišal ni problem v proizvajalcih prikolic ampak v samih evropskih cestah, ki so strme npr Vršič in bi odbijači drajsali po asvaltu zaradi tega ker bi bili preveč nazaj
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.

potem mora biti pa z lastniki nekaj narobe, ker jaz naletim samo na vozila KIA, ki v popolni temi brez luci krizarijo po AC ...

na vzhodnem kuncu pa opazujem samo renaultaše (predvsem Clio)... megla, tema,.... oni se samo z dnevnimi fijakajo okoli.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Hotel sem samo povedati da lahko dejansko zapelješ v pas megle da ti ni nič jasno kako in kaj...
Pri takem vremen je seveda najpomembnejše pravočasno obveščanje, a smo ugotovili skupaj da hišni DARSov Trafficdesign ne dobavlja svetlobnih portalov, zato jih na naših AC praktično ni.
Kamikaze, ki pri 150 km/h bolje obvladajo avto ( s telefonim v roki) kot pri 90 so pa tudi poglavje zase. Hudič je, ker zmeraj taki pacienti ponavadi terjajo nedolžne kolateralne žrtve...

Ja in kje je problem avto oblvadat pri 150? Al pa 200? Ce ga ti ne, ne pomeni da ga drugi ne. Pri 100 grem mal na internet pogledat, ker je dolgcas.... nad 150 pa lepo uzivam,, pa nisem se nikoli nagazil v meglo.....ker znam prilagodit zadeve, a ti Roberto, ti gres pa 80 v meglo, ceprav je 40 prevec a?
hysterical-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.

Sej, UPORABNIK je zabit, ker sploh da na auto, ceprav vemo, da mormo met prizgane luci, ampak se jim zdi fino, da avto sam preklaplja, ker je kao pameten.
hysterical-1.gif
Folk je zabit, in nic cudnega, da jih je tolko na kupu, res ne. ze danes je za 70 cudakov bolj varno na cestah, hvala bogu.