Brez veze je zdaj kriviti DARS, bi se pa tudi oni lahko kaj naučili iz tega.
Ampak, če bo pod črto ostalo zapisano zgolj "neprilagojena hitrost", iz te moke ne bo kruha. Ker tudi "neprilagojena hitrost" ima lahko precej različne vzroke - lahko je zaradi objestnosti, neznanja, precenjevanja sposobnosti,... in verjetno še v največji meri omejene človeške sposobnosti adekvatno oceniti razmere na cesti. In tu bi lahko večjo vlogo odigral upravljalec ceste s promptnim informiranjem, ne zgolj puhlicami v stilu "prilagodite hitrost/reduce speed". Ni treba, da so table na vsakem kilometru, pač pa glede na potrebe - nekateri odseki so vremensko bolj izpostavljeni in ta je že en takih. Zakaj za vraga mora biti tam omejitev hitrosti zaradi burje cel čas, če pa večino časa burja ne piha. Mar ne bi bilo bolje imeti serije aktivnih prometnih znakov s katerimi bi, po potrebi, omejili hitrost - lahko celo še nižje?