Preverjanje kilometrov

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ravno to ti govorim da če ima avtomobil štetje kilometrov na recimo 5 mestih je takšno zbijanje dost dražje kot pa zbijanje samo števca. In marsikdo zbije samo števec ostalo pa pusti pri miru. Sicer nevem če se še prav spomnim ampak ko je prišla ven prejšnja NOVA E klasa je bilo komplet zbijanje na začetku nekih 700-800€ ker je imela na štirih in petih točkah štetje kilometrov in tega ni delal vsak... Ne me zdaj za besedo držat da je to bila E klasa...

Saj pravim, pojma nimaš. Če avto beleži kilometre na več krajih, je potrebno programirat vse enote z enakimi vrednostmi. Če programiraš samo števec ne narediš nič, ker mu druge komponente posredujejo originalno vrednost.h
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
razmišljam...v avtu je xy enot, ki beležijo kilometre. Vse so logično povezano z eno centralno enoto. Zakaj moraš potem vse scrackat?
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ker druge enote še vedno poročajo staro stanje, ki se ga da preverit? Torej nategneš kupca, pustiš pa dokazni materijal za kazensko ovadbo za goljufijo?
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Glej ga zdaj ne se jezit no
smile-1.gif
Priznam da na tem področju nisem strokovnjak, lahko potrdim samo to kar sem se s kom pogovarjal, nisem pa nikoli in niti ne bom zbijal ker se mi za tistih 500€ kar bom več dobil za star avtomobil ne splača, lahko pride zadaj več škode kot koristi... Kakorkoli že je pa ne moreš rečt da nimam pojma, pa tudi ne moreš trdit da imajo vsi avtomobili tako narejeno da če zbiješ 1 enoto da ni dovolj in da druge enote tej zbiti enoti javljajo pravo vrednost. To ne verjamem.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pa ne verjemi, kakor hočeš.

Vzemi Citroen C8, programiraj samo 1 števec (ima 2 števca + BSI) in ga vstavi nazaj v avto. Poročaj, kaj se zgodi.
Vzemi BMW E90, programiraj samo števec, programiranje CAS modula in error scan pa izpusti. Izpusti tudi vožnjo >30km, ki samodejno sprogramira ključ na novo vrednost.
Vzemi Mercedes Vaneo, programiraj samo števec, ZS pusti pri miru. Hmm, spet se nekaj čudnega zgodi.
Vzemi Golf 5, programiraj samo števec, izpusti CAN nastavitev ter error scan.
.
.
.

Primerov je ogromno, pri 99% vseh je tako. Sam vem samo za mogoče 3 primere, pri katerih to ne velja. En od njih je omejena serija Golfov 4 z Bosch EDC15 ECUjem, ki beležijo kilometrino z integriranjem hitrosti po času, vendar ne komunicirajo s samim števcem. Te kilometre se da preverit z VCDS (ex VAG-COM) vmesnikom, ne pa tudi spreminjat.

Skratka, ne vse na pamet. Sploh ne o kaki čudežni kombinaciji tipk na števcu, ki pokažejo realno stanje.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Če bi ti rekel da veliko, bi se zlagal. Vem, da je pri starejših Y in Lybrah treba šarit (aka lotat) po vezju števca, pri kaki novjši Thesis pa samo sprogramiraš EEPROM na števcu, tako da fizično ne spremeniš videza (EEPROM klešče). Za najnovejše pa nimam pojma kako grejo zadeve, niti če hranijo podatke na več mestih (starejše jih hranijo samo v števcu, nekatere JTD pa tudi v motornem računalniku).
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Še nekaj mi povej, koliko so načeloma odstopanja od podatka v računalniku in dejanskem stanju na digitalnem števcu?
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
ksz...
@all

Vsi ki tako hvaliste nemške avte, ker naj bi furali po dosti bolj urejenih cestah. Ali je nemčija 99% pokrita z cestami 1 klase. A nima kakšne lokalne ceste po kateri se je avto vozil, pa da je v istem oz. slabšem stanju kot naša.

Ne vem no ampak tudi če ima avto npr. 150k km, je skoraj gotovo kdaj moral zaviti tudi dol iz avtoceste in vožnjo nadaljevati po kakšni slabši cesti. Ni vse zlato kar je nemško.

Smo se prevozili par 100km na WRC Nemčije par let nazaj, pa so ble vse ceste - še poljske, boljše od najboljših naših... Okolica Trierja, pa vojaška baza tam....
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
ksz...
@all

Vsi ki tako hvaliste nemške avte, ker naj bi furali po dosti bolj urejenih cestah. Ali je nemčija 99% pokrita z cestami 1 klase. A nima kakšne lokalne ceste po kateri se je avto vozil, pa da je v istem oz. slabšem stanju kot naša.

Ne vem no ampak tudi če ima avto npr. 150k km, je skoraj gotovo kdaj moral zaviti tudi dol iz avtoceste in vožnjo nadaljevati po kakšni slabši cesti. Ni vse zlato kar je nemško.

Kar zavij dol. Večina Slovencev tera do minhna in misli da vse ve, jaz sem prevozil že precej manjših mest in ulic po Nemčiji in vidim da gredo celo ulico preplastiti tedaj, ko bi pri nas imela komaj dobila prvo od desetih generacij flik.

Pri nas bi pa lahko končali recesijo, če bi šli popravljati vse ceste.. vsi bi imeli delo in denar
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Hvala, potem imam realne kilometre, recimo. Pri cca 140k km, je razlika za nekaj čez 30 km.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No potem pa ne rabiš več ker mi avtomobil ni več aktualen! V roku enega tedna dobim vse podatke od enega drugega ki mi res odgovarja, manjka še samo cena! Je pa naš avtomobil kao vsi servisi delani na Porscheju! Bom te potem prosil za tistega! hvala

Lp








Ta tvo ta drugi avto je bil zadnjic na sevisu 15.1.2008 pri 56T kilometrih, prejsnji servis je bil pri 30T kilometrih 7.11.2005. Menjano se ni bilo nic kaj posebnega razen zavornih ploscic in kolesnega lezaja pod garancijo.
LP