Preverjanje kilometrov

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ne posploševat....
grin1.gif

Avtofun: zakaj delajo z avtom kot svinje, tega pa včasih ni bilo? Ti povem zakaj, včasih si za avto špral par let, da si si ga lastil. Seveda si ga potem vzdrževal lepo, saj je tvoja lastnina!
Kaj pa danes? Pufi, pufi in še enkrat pufi, lizing, pušing itn. Boli jih, saj ko poteče kreditiranje, bodo tako ali tako vzeli drugega. In tako je pri nas in tako je že vrstooolet v tujini! MalcomX zna veliko povedat o tem.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
To je res ja! Seveda ne gre posloševat, glej ti samo Avto MIK (mislim da je tako). Vsi avti iz Italije, vsi kao do 100.000km ter vsi kot novi, vsaj iz slike in iz opisov če lahko verjamemo...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kaj pa veš, mogoče je veliko podjetij v IT., kjer smatrajo, da je amortizacijska doba avtomobila 100k km.
grims-1.gif

sprasujem se.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Možno ampak dvomim da so MIK-ovi avti od pojetij.. nevem kdo bo tam šparal avtomobile..
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:Avtofun: zakaj delajo z avtom kot svinje, tega pa včasih ni bilo? Ti povem zakaj, včasih si za avto špral par let, da si si ga lastil. Seveda si ga potem vzdrževal lepo, saj je tvoja lastnina!
Kaj pa danes? Pufi, pufi in še enkrat pufi, lizing, pušing itn. Boli jih, saj ko poteče kreditiranje, bodo tako ali tako vzeli drugega. In tako je pri nas in tako je že vrstooolet v tujini! MalcomX zna veliko povedat o tem.
Loool, en sam load of bullshit. Moji prejšnji avti so bili tudi kot novi, vendar sem imel doma na dvorišču lastno parkirišče, kamor debilni Slovenci, kateri ne znajo odpirat vrat, niso imeli dostopa. Ravno tako je avto delal tistih 20k letno več ali manj potrebnih privat voženj. In je bil pri 150k kot nov.
E, pri tem se je situacija malce spremenila. Ogromno km letno večinoma za službene potrebe, parkiranje po vseh mogočih parkirščih s kurčevimi Slovenci, katerim je očitno glavni šport, da butajo z vrati, potem stari čičo, kateri ti prileti v rdečo in je treba prednji konec delno zamenjat. Ja, vse to pusti nekaj znakov na avtu. Še vedno se pa trudim VSAJ na 14 dni avto spucat znotraj in zunaj in to ročno, da ne preživim konkreten del dneva v svinjaku. Ampak vse to žal ne pomaga. Me pa vsaka nova udrtina malce v srcu še vedno zaboli, ampak jebat ga itak je samo pleh. Pa še pleh, kateri se bo počasi že skoraj izplačal.
cheer.gif

Ko bo pa situacija dopuščala bo pa padla ena koretca za dušo, katera bo imela dediciran parking in se bo svetila kot nova.
cheer.gif


Aja, ne boš verjel verjel, avto ni na fafing temveč bil skeširan z gotovino.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No ne se razburjat, Simon ni rekel da je vedno in povsod tako, je pa v večini primerov res tako. Ljudje majo polno rit vsega, leasing dobijo takoj, ne rabijo šparat in se odpovedovat in zato tudi največkrat nimajo odnosa do stvari. Nihče ne govori o tebi. In res je, nisi vedno sam kriv. Jaz imam tudi odbijač na 2 mestič počohan in v rit se mi je ena zaletela in nisem sam bil kriv. Kje sem dobil 2 praski na odbijaču ne vem, ko pa se mi je gdč. v rit zaletela na rahlo pa ni bilo nič videt saj je avto veni bil kr usran in nisem delal pompa. Ko se je avtomobil sčistil je bila črna plastika seveda malo zaznamovana...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik digg pravi:
Malo offtopic; znanka pred časom kupila BMW coupe tam letnik 97, 98, zelo lepo ohranjen res, na števcu nekaj čez 200k. Pa smo bli na enem pikniku in en malo gleda avto, se vsede noter, drži tipko za števec resetirat in obrne ključ na prvo pozicijo in glej ga, izpisali so se neki podatki, med drugim tudi cifra za skupno prevožene kilometre: dobrih 460k km!!!

Na tole lahko rečem samo:
hysterical-1.gif


Če kilometre spremeni strokovnjak in ne šalabajzer s softwarskim posegom, se tega NE da odkrit (razen seveda preko uradnih zabeležk servisov). Pri hardwarskih posegih je seveda drugače.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No treba je razlikovat da imaš navadno zbijanje ki traja nekaj minutk, stane 20-40€ in ga lahko ugotovijo na vsakem boljšem servisu. Obstaja pa zbijanje kilometrov ki stane 300-400-500€ morda tudi več in ni mogoče da bi kdo prišel do pravične številke. Seveda razen preko uradnih zabeležn ki so na centralnem računalniku proizvajalca! Seveda se nihče ne bo šel profesionalnega zbijanja pri starih garah, če pa je kak 2 leti star avtomobil srednjega višjega ali celo višjega razreda pa se bodo najbrž odločili za ta poseg in to tudi plačali... Ampak glede na poznavanje naših vrlih kupcev je dovolj že navadno zbijanje ter izgovor da so servisno knjigo založili na servisu ali pa da si jo izgubil... Toliko živ, da bi pa stopil do pooblaščenca in zahteval izpisek pa tako ali tako nihče ni...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Heh, traparije. Vse je odvisno od tipa avta oz. bolje rečeno komponent v števcih, BSIjih, ECUjih in podobnih sistemih. Lahko spremeniš kilometre v 2 min in tega ne bo noben opazil, lahko pa se matraš 2 uri in bo vsak strokovnjak videl, da je bilo nekaj spreminjano. Starih kilometrov ne boš dobil nazaj. V 99% primerih je tako.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ni ravno tako, kilometri ostanejo še vedno "nekje" zapisani in v 2 minutah ne boš ti nič pametnega naredil. Govorim o avtih nad letnik 2000. Ne o starih kantah. Seveda je odvisno od komponent v avtomobilu, določeni novejši avtomobili beležijo kilometre na dve, treh, štirih morda celo več različnih mestih in takšno temeljito zbijanje stane 500 ali več €. V 2 minutah pa ti nihče ne bo kvalitetno zbil avta. Seveda je takšno zbijanje dovolj za lokalnega mehanika ki ima samo "VAGCOM" v primeru VAG avtomobilov, če pa dobi avtomobil v roke strokovnjak pa bo našel sledi zbijanja oz. velikokrat bo prišel tudi do prave številke. Ne posplošuj stvar, ni vse tako enostavno kot si ti zamišljaš...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Na zalost je tako da bolj je avto nov manj je dela z zbijanjem kilometrov.
Na vecini avtov do letnika 2000 je potrebno se kaj fizicno snet da se zbijejo kilometri pri novejsih pa amo kabel prilopit, tako da je na koncu pri novejsem dobesedno krajsi postopek, ceprav je tezji dostop do podatkov
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
ksz...
@all

Vsi ki tako hvaliste nemške avte, ker naj bi furali po dosti bolj urejenih cestah. Ali je nemčija 99% pokrita z cestami 1 klase. A nima kakšne lokalne ceste po kateri se je avto vozil, pa da je v istem oz. slabšem stanju kot naša.

Ne vem no ampak tudi če ima avto npr. 150k km, je skoraj gotovo kdaj moral zaviti tudi dol iz avtoceste in vožnjo nadaljevati po kakšni slabši cesti. Ni vse zlato kar je nemško.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No potem pa ne rabiš več ker mi avtomobil ni več aktualen! V roku enega tedna dobim vse podatke od enega drugega ki mi res odgovarja, manjka še samo cena! Je pa naš avtomobil kao vsi servisi delani na Porscheju! Bom te potem prosil za tistega! hvala

Lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ni ravno tako, kilometri ostanejo še vedno "nekje" zapisani in v 2 minutah ne boš ti nič pametnega naredil. Govorim o avtih nad letnik 2000. Ne o starih kantah. Seveda je odvisno od komponent v avtomobilu, določeni novejši avtomobili beležijo kilometre na dve, treh, štirih morda celo več različnih mestih in takšno temeljito zbijanje stane 500 ali več €. V 2 minutah pa ti nihče ne bo kvalitetno zbil avta. Seveda je takšno zbijanje dovolj za lokalnega mehanika ki ima samo "VAGCOM" v primeru VAG avtomobilov, če pa dobi avtomobil v roke strokovnjak pa bo našel sledi zbijanja oz. velikokrat bo prišel tudi do prave številke. Ne posplošuj stvar, ni vse tako enostavno kot si ti zamišljaš...

Sploh ni tako. In jaz si nič ne domišljam, ker zadeve poznam iz prve roke. Z VAG-COM vmesnikom se kilometrov ne da zbijat. Razlike so samo med tipi števcev. Nekatere se da programirati preko OBD vtičnice, tule ni nobene znanosti če plačaš 50€ ali 500€, učinek je enak. Pri drugih je potrebno spreminjanje EEPROM pomnilnikov, procesorjev in podobno; potrebna je torej demontaža števca. Novejši avti imajo števce zapisane na večih mestih - števec, BSI, ECU, ključ in podobno. V teh primerih je potrebno programirati vse na isto vrednost. Skratka, ne govori na pamet ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No saj z notranjo ohranjenostjo vozila to tako nima veze ampak ti naši avti so v večini bolj "razmajani". ......................... Se pa vidi že po notranjosti ali je avtomobil vozil pra*sec ali ga je vozil človek. Čeprav opažam da je vedno več teh pra*scev ali pa enostavno ljudje dandanes več nimajo odnosa do svoje lastnine... Nevem!

Vsi večji dilerji uvoženih avtov menjujejo notranjost avtov........gume na stopalkah
wink-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kameleon to že da se menjajo stopalke, sedeži, volan in prestavna ročica ampak v avtomobilu so še drugi štekarji, stikala, gume, plastike kjer se vidi ali je bil lastnik svinjar ali človek!
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ravno to ti govorim da če ima avtomobil štetje kilometrov na recimo 5 mestih je takšno zbijanje dost dražje kot pa zbijanje samo števca. In marsikdo zbije samo števec ostalo pa pusti pri miru. Sicer nevem če se še prav spomnim ampak ko je prišla ven prejšnja NOVA E klasa je bilo komplet zbijanje na začetku nekih 700-800€ ker je imela na štirih in petih točkah štetje kilometrov in tega ni delal vsak... Ne me zdaj za besedo držat da je to bila E klasa...