Preskakovanje brzin

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Seveda, še posebej ker se šalabajzerji spravijo avtomatike delat. Prejšnji teden sem peljal Toyoto Corollo 2005 iz LJ v NG, avtomatik seveda. Vse kar lahko rečem je
hysterical-1.gif
. Kakšnen menjalnik. Malenkost boljši od tistega v Fiat Tempri 1995. Vsak teleban, ki nima ravno tretji dan izpita v rokah, menja lepše in bolj mirno z ročnim menjalnikom ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jaz sem happy s tistim, kar je dobro. Toyotini avtomatski menjalniki to niso (razen CVTja sem sprobal vse na bolj ali manj kratkih vožnjah). Smešno mi je predvsem to, da se hvali zadeve, ki niso dobre oz. niso nič posebnega, obenem pa se pozablja na dobre oz. učinkovite unikatne rešitve. Nikjer nisem npr. zasledil kaj o Toyoti iQ, ki je nekaj novega, posebnega in dobrega z japonske strani. Nekaj, po čemer se lahko drugi izdelovali zgledujejo. Seveda govorim o prostorski učionkovitosti, da ne bo kdo prišel s kakšnim motorjem, menjalnikom ali kaj podobnega, ki ni nič posebnega.

Sedaj sem pa že preveč off.
wink-1.gif
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Jaz ne vidim potrebe po avtomatiku, če maš seveda tak avto, da ma veliko navora, primerno razporejenega, da ni treba veliko šaltat. Recimo zadnjič sem vozil neko japonsko zadevo, pa mi ni bilo jasno, kaj naj počnem z avtomobilom, ki ima 8000 vrtljajev, s tem da je vse pod 5000 neuporabno.
uf-1.gif
Se pa ne bi branil avtomatika, če je kvaliteten. Bi se pa po drugi strani raje vozil z avtomatiki kot sopotnik, glede na to, kako nekateri šaltajo... Recimo moj foter je nekam za na rally. Pa zadnjič, ko sem se peljal s kolegom, sem pakrat prav stoknil v mislih, ko je prešaltal. Ne preveč počasno šaltanje iz visokih obratov v višjo prestavo brez vmesnega dodajanja plina... hudo hudo neudobno.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Preskakovanje prestav je možno in uporabno v vsakdanjem prometu samo pri menjalnikih s kratkimi prestavnimi razmerji, pa še to od načeloma 3. prestave naprej. Prva je ponavadi za speljavat in je samo pri določenih avtomobilh zelo dolga( kdor pozna P306GTI-6 ve, o čem govorim)! Druga prestava je pri večini že krajša itn. Vsaka nadaljna je krajša. Zatorej ni smiselno prestavljati iz prve v tretjo prestavo!