Preskakovanje brzin

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
ja pri novejših to gre.
Pri fičku ni šlo ker prva ni bila sinhronizirana

Pravzaprav to bi še šlo z medžugasom, samo fičko ni imel pete prestave in je tako to nemogoče
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
180 si ti napisal.
MOj avto (no pravzaprav sem že nekaj mesec brez) te hitrosti ne doseže.
Če sem pošten še noben moj avto ni dosegel take hitrosti (vsaj po tovarniških podatkih)
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Dejte se mal zresnit. Lahko še kdo zunanji bere. Bo še res probaval s kako Hondo civic, kako motor bremza iz 180 >0.
OK Honda to zmore
grin1.gif
.
Če ti šaltaš pri visokih obratih, recmo v prvi, in šaltaš v tretjo, nima kaj bit. Problem je dolgoročno, če so obrati dolgo nizki, ker tudi menjalnik rab mazanje. In. če kaj vem se maže s "pluskanjem"(al kako naj rečem)
Iz prve roke lahko povem. Ko sem delal izpit za avto (kamion), sva se z inštruktorjem po parih urah udarila, ker sem hotel normalno vozit, a on je skoz težil, da šaltam v višje. Obrati mal manj kot nič. Ko mu reæem, da bo ob mnejalnik se mi je smejal.
Moja izpitna je bila skoraj na TAMčku, ker je na Mercedesu šel menjalnik (mazanje). Sej je bil kul inštruktor in me je pohvalil
redface-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Šaltam samo navzdol iz 4. v 2. Pa zmerej zaviram z motorjem kolikor se le da.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Uporabljam samo občasno iz 3. v 5., ko naglo pospešim, nato pa umirim s peto prestavo.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Poskusi s tretje prestave pri 120 ali več prestavit v drugo. Če ne gre rado pritisni na silo. Trga....
evil.gif

Poznam osebek kateri je to naredil pri Y45 in ratalo je..... Preskočila ketna za en zob, kilometraža 60.000
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Eno vprašanje..Ali je bolje (za življenjsko dobo sklopke) pri prestavljanju navzgor lepo spuščat sklopko al jo lahko na hitr spustiš? Pa koliko se kej nuca sklopka, če ti avto cuka (ko šaltaš v nižje prestave)?
tongue-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Tam ne trpi toliko sklopka kot menjalnik in motor. Če ti pri hitrem spuščanju sklopke avto ne cuka, potem je to OK. Sklopka se najbolj izrablja pri speljevanju s polno naloženim avtom ali pri speljevanju v klanec. Če ostalo delaš normalno, to nima bistvenega vpliva na sklopkino življenjsko dobo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Enako. Če avto cuka, pomeni, da delo posrednika, ki bi ga morala opravljati sklopka, prenašaš na druge sklope, v tem primeru na motor in menjalnik. Tu torej sklopka res ne trpi in se ne uničuje, se pa zato veliko ostalega. Zato raje malo bolj nežno s pedalom za sklopko, lahko tudi malenkost počasneje pedal spuščaš, predvsem pa se navadi, da ga spuščaš pravilno tam, kjer sklopka prijema. Pri prestavljanju navzdol sklopka ni ne vem kako obremenjena, zato se zaradi tega ne sekiraj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
dsf... yugo bp naredi 3>2 pri 120... samo pripelji mi 60.....
druga se mu je po števcu zvrtela do 110, zato sem prepričan da bi požrl 120....
 

qqqqqqq

Fizikalc
23. apr 2008
1.405
0
36
Nisem bral vsega, poznam pa enga, ki je imel nov avto z 200 konjev znamke X, je dal iz 5 v 3, mu je zabilo obrate in nardilo rasčefuk iz motorja, ojnico in bate je pobiral še 300m za sabo, hehe in nauk je? Kupi avtomatika, [censored] en! XÐ
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Imet avtomatika je v Sloveniji tako ne kul. Mora orenk cukat, ko menjavaš prestave, drugače ni pravo.
smile-1.gif


Ogo