Ma sej ne me narobe razumet, nisem stardec in tudi sam vozim po ac med 160 in 180, ampak rečt, da je problem, ker gre avto samo 160, je pa malo čudno.
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
1. generacija, možno da je 1.1 bil
1.2 kvečemu.
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
221 kW je dost? ni pa za vsak dan
Nego?!
221kw za vsak dan je ravno tista meja med športnikom in udobno limuzino, se da čist dobro vozit.
Citat:
Uporabnik Pungi pravi:
Imel sem enako probleme kot ti, le da sem jaz vozil VW Polo 1.0. Ta kanta od polota ni šla nikamor. Najbolj na k. mi je šlo, ker sem moral biti zelo previden pri speljevanju. V primeru, da sem dal premalo gasa ali pa prehitro spustil sklopko je avto takoj crknil. Prehiteval nisem kaj dosti, ker bi ogrožal samega sebe.
Avto mora imet določeno število konjev, glede na svojo težo. Če jih ni dovolj zna bit vožnja rahlo neprijetna.
Ni res. Glih pred kakim emscem pa pol se mi je v skoraj 600-konjskem avtu zgodilo, da sem si obupano želel še kakih 150-200 več. Benti, zmeraj, ampak zmeraj zmanjka!!!Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Vprašanje, če smo kdaj imeli podobne občutke? Non stop. Pa lahko imaš 400KM, ko boš enkrat prišel do spoznanja, da ne bi bilo nič narobe, če bi jih imel 500. Neverending story.
To je daleč od resnice. Ok res je da se navadiš. Ampak ko enkrat vozis recimo m3, pol turbo poršeja, nato enzota,
več nerabis. 500 konjev je enostavno dovolj in jih še 100 nerabis.
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
1. generacija, možno da je 1.1 bil
1.2 kvečemu.
nope... 1.1 35 kW / 48 KM
nepremičnina
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
221 kW je dost? ni pa za vsak dan
Nego?!
221kw za vsak dan je ravno tista meja med športnikom in udobno limuzino, se da čist dobro vozit.
Mislim, da je med športnikom in udobno limuzino še kakšna druga meja poleg 221kW...
Citat:
Uporabnik obvescevalec pravi:
P.S.: Golf II 1.6 D poseka oba zgoraj navedena - po udobju, zmogljvosti (ni-važno-ali-je-ravno-ali-klanec-vedno-gre-130.press), seveda pa tudi po hrupu v kabiniSamo na žalost sem se z njim vozil samo po SLO.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Predlog za zavarovalnice: naj se spremenijo zavarovalni razredi, saj vsi vemo, da se je povprečna moč avtomobila dvignila v zadnjih 10/15 letih za polovico.
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Predlog za zavarovalnice: naj se spremenijo zavarovalni razredi, saj vsi vemo, da se je povprečna moč avtomobila dvignila v zadnjih 10/15 letih za polovico.
Da bi te sam bog uslišal, sam že od nakupa avta čakam da se bo kaj spremenilo, ampak sem obupal. Pač preveč požrešne zavarovalnice imamo da bi se kaj spremenilo. Bi bilo pa lepo.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jebat ga, Opel pač.
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Prešibak avto: Za mene vse kar nima 100 KW ni avto.
Citat:
Uporabnik badguy777 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jebat ga, Opel pač.
Ti si pravi butec.
Avto ma pač premalo konjev. Opel dela vedno bolše avte in ga mam raje kot kakega forda al pa peugeota.