Prepoved dizlov v večjih mestih

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Debilno je razmišljanje voznikov, ki mislijo, da se bo ustavilo le pri tem. Dizli so mogoče le prvi v vrsti, a počasi se bo prepovedalo vse avte, nato še motorje, kje se to ustavi pa ne ve nihče. Prepovemo še smrdeče kadilce, ogrevanje, prižiganje sveč, nato nadaljujmo s svetlobnim onesnaževanjem, itd. Skratka prepovedi si lahko izmislim kolikor hočeš ali pa davkov na njih, pa bo vsakič skupina, ki se je to ne tiče veselo ploskala...dokler ne prepovemo/obdavčimo nekaj kar se pa tiče še te skupine.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.400
2.761
113
Neonesnazen zrak je v dobro vseh, ne določene skupine. Zvezde so lepe. Ne videt jih pa ni škodljivo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, da v mestih prepoveš svinjske dizle, pač ni debilnost.

Torej so sodobni dizli mogoce bolj svinjski od starih bencinarjev? Pa kot berem, tudi novi downsize-ani turbobencinarji niso ravno prav cisti ... Vse metati v en kos je pomoje brezvezno... ce ze, se prepove vsem ali pa glede na izpust... ne pa generalno vsem dizlom ... ker je to trenutno ravno zelo moderno in vsi govorijo samo o tem, kako svinjski so dizli ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
To je samo rezultat tega ker je regulacija izpustov padla po celi črti, sedaj je situacija taka, da SPLOH NE VEMO kaj svinja koliko. Pa to še ni najhuje, bojim se da niti leta 2018 (trdi delci bencinarjev) ne bomo vedeli kateri avto koliko v resnici svinja.

Produkt tega je pač neka posplošena prepoved za vse dizle, namesto da EU doktorira iz teh izpustov bi nam lahko prihranili denar in čas s tem da bi enostavno kopirali EPA testni postopek in tudi sankcije v primeru goljufanja. Tako pa morajo izumljat nek WLTP, ki traja že vsaj 10 let pa še vedno ni nič iz tega in bo zastarel že takoj ob uveljavitvi.

Še najbolj žalostno je pa to da je to sprejeto kot nekaj navdnega, koliko ima pa avto deklarirano porabo? Ah to je tista laboratorijska številka, ki za nikogar ne velja. Koliko ima pa avto NOx izpustov? Ah to je tisti laboratorijski test, ki ga vsak goljufa, ker drugače itak ne gre.

Točno ta mentaliteta je prišla do tistih ki hočejo imeti čista mesta, EU laboratorijski testi so šala, prepovejmo kar vse dizle.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je samo rezultat tega ker je regulacija izpustov padla po celi črti, sedaj je situacija taka, da SPLOH NE VEMO kaj svinja koliko. Pa to še ni najhuje, bojim se da niti leta 2018 (trdi delci bencinarjev) ne bomo vedeli kateri avto koliko v resnici svinja.

Produkt tega je pač neka posplošena prepoved za vse dizle, namesto da EU doktorira iz teh izpustov bi nam lahko prihranili denar in čas s tem da bi enostavno kopirali EPA testni postopek in tudi sankcije v primeru goljufanja. Tako pa morajo izumljat nek WLTP, ki traja že vsaj 10 let pa še vedno ni nič iz tega in bo zastarel že takoj ob uveljavitvi.

Še najbolj žalostno je pa to da je to sprejeto kot nekaj navdnega, koliko ima pa avto deklarirano porabo? Ah to je tista laboratorijska številka, ki za nikogar ne velja. Koliko ima pa avto NOx izpustov? Ah to je tisti laboratorijski test, ki ga vsak goljufa, ker drugače itak ne gre.

Točno ta mentaliteta je prišla do tistih ki hočejo imeti čista mesta, EU laboratorijski testi so šala, prepovejmo kar vse dizle.
zmaga.gif
Sam ne bi mogel bolje zapisati.
In pri takih debilnih omejitvah potem pride do paradoksa, ko ti z ultra čistim najsodobnejšim dizlom ostaneš pred mestom, mimo tebe pa lepo zašiba direkt v center Yugo z modrim dimčkom zadaj.
hysterical-1.gif

Če že omejitve, jih je potrebno sprejeti ustrezne in temeljito premišljene.
Itak pa je prvo, kar je za naredit ustrezno urediti mestni prevoz in alternative (npr. bicikli, elektro rentacar na minute, itd.), kar pripelje do spremembe v glavah in posledično navadah ljudi.
Recimo sam, če imam opravke v centru Ljubljane v rush hour že precej časa parkiram avto zunaj in se odpravim z BiciklLJ-em do centra. In ni malokrat, da sem prej, kot pa tisti z avti, sploh na Celovški, ko vse stoji. Da ne govorim o tem, da se malo zbrihtam pri tem, ne pa da mi gužva pije živce. Ne rabim iskati parkirišča (in ga plačati), itd.
Ampak nekateri kolegi me še vedno gledajo čudno, me zanima koliko časa še
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, da v mestih prepoveš svinjske dizle, pač ni debilnost.

Torej so sodobni dizli mogoce bolj svinjski od starih bencinarjev? Pa kot berem, tudi novi downsize-ani turbobencinarji niso ravno prav cisti ... Vse metati v en kos je pomoje brezvezno... ce ze, se prepove vsem ali pa glede na izpust... ne pa generalno vsem dizlom ... ker je to trenutno ravno zelo moderno in vsi govorijo samo o tem, kako svinjski so dizli ...

Napisal sem svinjski dizli. Sodobni Euro6 seveda ne sodijo zraven. Pri EURO5 bi bilo pa že za razmislit. Starejše je svinjarija.
Pa seveda: ne gre sodit smo po CO2. Ker gre za mesto in bolj neposreden vpliv, so na prvem mestu trdni delci. In potem ostalo po škodljovsti. Co2 je topogledno pravzaprav nepomemben.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Itak pa je prvo, kar je za naredit ustrezno urediti mestni prevoz in alternative (npr. bicikli, elektro rentacar na minute, itd.), kar pripelje do spremembe v glavah in posledično navadah ljudi.

Ko govorimo o dneh, ko je na primer presežena koncentracija trdnih delcev (kot so bili dnevi letos pozimi), je vseeno, kako je kaj urejeno. Tiste dni se ustrezne dizle prepove (recimo vse, kar je starejše od Euro 5, če je premalo, pa vse, kar je tsarejše od Euro 6). Najprej se reši kriza ...
In seveda: žalostno je, da LPP še vedno svinja s starimi dizli in še naprej kupuje dizle. To bi jim morali najprej (in s prehodnim obdobjem 6 mesecev) prepovedat in počistit floto.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.643
1.037
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Itak pa je prvo, kar je za naredit ustrezno urediti mestni prevoz in alternative (npr. bicikli, elektro rentacar na minute, itd.), kar pripelje do spremembe v glavah in posledično navadah ljudi.

Ko govorimo o dneh, ko je na primer presežena koncentracija trdnih delcev (kot so bili dnevi letos pozimi), je vseeno, kako je kaj urejeno. Tiste dni se ustrezne dizle prepove (recimo vse, kar je starejše od Euro 5, če je premalo, pa vse, kar je tsarejše od Euro 6). Najprej se reši kriza ...
In seveda: žalostno je, da LPP še vedno svinja s starimi dizli in še naprej kupuje dizle. To bi jim morali najprej (in s prehodnim obdobjem 6 mesecev) prepovedat in počistit floto.

Teb se meša....

Ljudje bodo pa kruh kako zaslužil?

Pa saj imate "Dan brez avtomobila". Takrat po dolgem in počez zasvinjate celotno mesto.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
In zakaj naj se prepove samo te svinjske dizle, svinjskih sodobnih turbobencinarjev z direktnim vbrizgom brez filtra trdih delcev pa ne?
Glede LPPja se strinjam.
Da ne govorim o tem, da bi v krizi bilo treba prepovedat individualno kurjenje z drvi.
Vse.za.gašenje.požara.press

Edit, dodatek: edini pravi način reševanja takšnih zadev je dolgoročno s pravilnim načrtovanjem ukrepov, ki segajo od zgoraj zapisanih pozitivnih ukrepov (izboljševanje javnega prevoza, itd.) in potem tudi kaznovalnih oz. preprečevalnih (npr. congestion charge, višje parkirnine, itd.). Ampak to že presega pamet oblastnikov pri nas.
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.078
3.563
113
41
Lj
Prepovedat dimnike in izpušne cevi. Vse naj ostane v avtu/hiši, potem bo vsak hotel čim manjše izpuste.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Itak pa je prvo, kar je za naredit ustrezno urediti mestni prevoz in alternative (npr. bicikli, elektro rentacar na minute, itd.), kar pripelje do spremembe v glavah in posledično navadah ljudi.

Ko govorimo o dneh, ko je na primer presežena koncentracija trdnih delcev (kot so bili dnevi letos pozimi), je vseeno, kako je kaj urejeno. Tiste dni se ustrezne dizle prepove (recimo vse, kar je starejše od Euro 5, če je premalo, pa vse, kar je tsarejše od Euro 6). Najprej se reši kriza ...
In seveda: žalostno je, da LPP še vedno svinja s starimi dizli in še naprej kupuje dizle. To bi jim morali najprej (in s prehodnim obdobjem 6 mesecev) prepovedat in počistit floto.

Teb se meša....

Ljudje bodo pa kruh kako zaslužil?

Pa saj imate "Dan brez avtomobila". Takrat po dolgem in počez zasvinjate celotno mesto.

Z busom bojo šli, z busom. Bo pač malo večja gužva. Izredne razmere so le izredne razmere. Ali se ti mogoče zdi to, da nekdo pride kamot do službe bolj pomembno od ogrožanja zdravja (in to čisto resnega in neposrednega)? Malo so se ti prioritete pomešale.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
In zakaj naj se prepove samo te svinjske dizle, svinjskih sodobnih turbobencinarjev z direktnim vbrizgom brez filtra trdih delcev pa ne?
Glede LPPja se strinjam.
Da ne govorim o tem, da bi v krizi bilo treba prepovedat individualno kurjenje z drvi.
Vse.za.gašenje.požara.press

Edit, dodatek: edini pravi način reševanja takšnih zadev je dolgoročno s pravilnim načrtovanjem ukrepov, ki segajo od zgoraj zapisanih pozitivnih ukrepov (izboljševanje javnega prevoza, itd.) in potem tudi kaznovalnih oz. preprečevalnih (npr. congestion charge, višje parkirnine, itd.). Ampak to že presega pamet oblastnikov pri nas.

DOlgoročno ti nič ne pomaga, ko je luft toliko umazan, da imajo ljudje zdravstvane probleme (in ja, letos smo imeli take dni). Takrat se pač rešuje takoj. S prepovedmi, če je treba. Pa saj to ni neka rocket science, zunaj to poznajo že dolgo.
Dolgoročne rešitve delujejo le dolgoročno. Sicer je na koncu bolje, ampak kaj ti to pomaga, če si vmes umrl.

Kar pa se tiče DI bencinarjev: se strinjam. Ampak DI bencinarji imamo standard za PM tam, kjer tudi sodobni dizli (in veliko več kot EURO4 in starejši). Tako da ja, če bi začasno prepovedali recimo EURO5 sizle, bi bilo za razmislit tudi o DI bencinarjih, seveda.
Saj ukrepe se da stopnjevat: najprej dizkle starejše od EURO4, potem od EURO5, potem pa za ostanek, če je treba, še par/nepar uvedeš, recimo. Izjema HEV, PHEV, EV ... DOkler se pač ozračje ne izboljša.

Privat kurišča bi pa sploh morala dobit predpise in prehodni rok, da se tudi stara uskledi (in seveda subvencije za to). Merilne naprave in filtri.
 

marc

Fizikalc
26. apr 2008
1.205
26
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Pa ste se zagovornki pripravljeni sprijazniti z lakoto, ki jo take prepovedi pribesejo?
Lahkota zato, ker moraš mogoče par dni na leto z busom namesto z avtom v službo? Ne se hecat ...

Kaj pa tisti, ki se morajo v službo peljati IZ velikega mesta, in ni nobene možnosti javnega prevoza?