Preklic plačila s kreditno kartico

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
TRR in kartice ni isto, zato je potrebno vse v zvezi s karticami klicati na oddelek za kartično poslovanje. (Tam nisem bil uspešen - kar sem že napisal.)
Kartice ne bom blokiral in potem prosil za novo, ker je to preveč dela.
Na opcijo, da se dvakrat čekirava sem tudi že pomislil, ker mi konec koncev ne bi mogli nič - itak da sem kupil 4 sedeže za dve osebi! :) Pa še prtljage bi lahko vzela 60 kg zraven... :-D OK, samo tega ne bomo delali. Hočem imeti denar nazaj!

Torej, logičen postopek je sledeč (istega mnenja so bili tudi na EPC): stornirat nakup pri prodajalcu (nič preko telefona, vse samo s papirji zaradi dokazovanja). Tako, da sem spisal dopis, naredil kopije vseh kart in jim priporočeno letalsko poslal zahtevek, da se ena rezervacija stornira zaradi napake na njihovem strežniku in zahteval vračilo denarja. (Seveda sem isto poslal tudi na njihov fax.)

V kolikor v določenem času ne bo odgovora, prosim za pomoč slovenski EPC. Predvidevam da se bodo naši povezali z irskim EPC, ker bi naj na ta način ti centri delovali. Bomo videli kaj bo potem naprej. Kakor koli - recimo, da sem pozabil na denar in da bom vesel, ko (ČE!) mi bo Ryanair nakazal denar. ;-)

Kart pa se ne splača prodajat - oz. potrebno je preračunat če si ti splača:
- za vsako spremembo potnika/imena je treba plačat 100 € (torej 2×100€),
- za spremembo leta (čas/destinacija), če potnika ostaneta ista, pa je treba plačat 70 € (torej 2×70€).

Običajno je ceneje novo karto kupit.

Kar se banke (izpisek plačil s kartico) tiče, pa bom isto naredil - zavrnil račun zaradi plačila iste storitve.

P.S. isti problem je nekdo že opisal >
 
Nazadnje urejeno:

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
LOL
hysterical-1.gif


Pred 12 minutami v mojem inboxu:


Our Ref: ######

Dear Customer,

I refer to your duplicate reservation #######.

We confirm that your refund request has been processed to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will then take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card is EUR###.##


Yours sincerely
Ryanair Customer Services
Unfortunately, email replies to this address cannot currently be accepted, responses can be sent by fax to Ryanair Customer Services on +353 1 5081702


Sem bil prepričan, da bo trajalo dlje...
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Naslov:
Customer Service Department
PO Box 11451
Swords
Co Dublin
Ireland

FAX: +353 1 812 1676