TRR in kartice ni isto, zato je potrebno vse v zvezi s karticami klicati na oddelek za kartično poslovanje. (Tam nisem bil uspešen - kar sem že napisal.)
Kartice ne bom blokiral in potem prosil za novo, ker je to preveč dela.
Na opcijo, da se dvakrat čekirava sem tudi že pomislil, ker mi konec koncev ne bi mogli nič - itak da sem kupil 4 sedeže za dve osebi! Pa še prtljage bi lahko vzela 60 kg zraven... :-D OK, samo tega ne bomo delali. Hočem imeti denar nazaj!
Torej, logičen postopek je sledeč (istega mnenja so bili tudi na EPC): stornirat nakup pri prodajalcu (nič preko telefona, vse samo s papirji zaradi dokazovanja). Tako, da sem spisal dopis, naredil kopije vseh kart in jim priporočeno letalsko poslal zahtevek, da se ena rezervacija stornira zaradi napake na njihovem strežniku in zahteval vračilo denarja. (Seveda sem isto poslal tudi na njihov fax.)
V kolikor v določenem času ne bo odgovora, prosim za pomoč slovenski EPC. Predvidevam da se bodo naši povezali z irskim EPC, ker bi naj na ta način ti centri delovali. Bomo videli kaj bo potem naprej. Kakor koli - recimo, da sem pozabil na denar in da bom vesel, ko (ČE!) mi bo Ryanair nakazal denar. ;-)
Kart pa se ne splača prodajat - oz. potrebno je preračunat če si ti splača:
- za vsako spremembo potnika/imena je treba plačat 100 € (torej 2×100€),
- za spremembo leta (čas/destinacija), če potnika ostaneta ista, pa je treba plačat 70 € (torej 2×70€).
Običajno je ceneje novo karto kupit.
Kar se banke (izpisek plačil s kartico) tiče, pa bom isto naredil - zavrnil račun zaradi plačila iste storitve.
P.S. isti problem je nekdo že opisal >
Kartice ne bom blokiral in potem prosil za novo, ker je to preveč dela.
Na opcijo, da se dvakrat čekirava sem tudi že pomislil, ker mi konec koncev ne bi mogli nič - itak da sem kupil 4 sedeže za dve osebi! Pa še prtljage bi lahko vzela 60 kg zraven... :-D OK, samo tega ne bomo delali. Hočem imeti denar nazaj!
Torej, logičen postopek je sledeč (istega mnenja so bili tudi na EPC): stornirat nakup pri prodajalcu (nič preko telefona, vse samo s papirji zaradi dokazovanja). Tako, da sem spisal dopis, naredil kopije vseh kart in jim priporočeno letalsko poslal zahtevek, da se ena rezervacija stornira zaradi napake na njihovem strežniku in zahteval vračilo denarja. (Seveda sem isto poslal tudi na njihov fax.)
V kolikor v določenem času ne bo odgovora, prosim za pomoč slovenski EPC. Predvidevam da se bodo naši povezali z irskim EPC, ker bi naj na ta način ti centri delovali. Bomo videli kaj bo potem naprej. Kakor koli - recimo, da sem pozabil na denar in da bom vesel, ko (ČE!) mi bo Ryanair nakazal denar. ;-)
Kart pa se ne splača prodajat - oz. potrebno je preračunat če si ti splača:
- za vsako spremembo potnika/imena je treba plačat 100 € (torej 2×100€),
- za spremembo leta (čas/destinacija), če potnika ostaneta ista, pa je treba plačat 70 € (torej 2×70€).
Običajno je ceneje novo karto kupit.
Kar se banke (izpisek plačil s kartico) tiče, pa bom isto naredil - zavrnil račun zaradi plačila iste storitve.
P.S. isti problem je nekdo že opisal >
Nazadnje urejeno: