Pozdravljeni !
Problem je sledeč: lastim si skuter Sym, star manj kakor eno leto, s prevoženimi okrog 2500 km
Lani je deloval brez problemov, pred zimo pa sem menda naredil napako ,ker nisem odklopil akumulatorja.
To sem ugotovil nekje v januarju, ko sem ga poskusil vžgati in je bil popolnoma 'mrtev'. Tudi po polnjenju se je ta akumulator počasi praznil ,zato sem sklepal da je pač fuč.
Kupil sem drugega ,enakih karakteristik nekaj voženj (morda 4x po 20km) je bilo vse v redu,nato je skuter stal kakšnih 10 dni, nato pa je včeraj tudi nov akumulator prav tako odpovedal.
V trgovini kjer sem tega kupil ,pa mi je prodajalec razložil ,da bi moral vseeno imeti aku priklopljen na polnilec in da je to normalna praksa vseh, ki imajo novejše motorje.
Ker mi je ta trditev nova, sprašujem tukajšnje motoriste oziroma skuteriste kakšna je njihova praksa.
Hvala za odgovore !
Problem je sledeč: lastim si skuter Sym, star manj kakor eno leto, s prevoženimi okrog 2500 km
Lani je deloval brez problemov, pred zimo pa sem menda naredil napako ,ker nisem odklopil akumulatorja.
To sem ugotovil nekje v januarju, ko sem ga poskusil vžgati in je bil popolnoma 'mrtev'. Tudi po polnjenju se je ta akumulator počasi praznil ,zato sem sklepal da je pač fuč.
Kupil sem drugega ,enakih karakteristik nekaj voženj (morda 4x po 20km) je bilo vse v redu,nato je skuter stal kakšnih 10 dni, nato pa je včeraj tudi nov akumulator prav tako odpovedal.
V trgovini kjer sem tega kupil ,pa mi je prodajalec razložil ,da bi moral vseeno imeti aku priklopljen na polnilec in da je to normalna praksa vseh, ki imajo novejše motorje.
Ker mi je ta trditev nova, sprašujem tukajšnje motoriste oziroma skuteriste kakšna je njihova praksa.
Hvala za odgovore !