Tole govoriš iz izkušenj ali si nekje samo slišal.
Hidravlika ni nikoli puščala ne na začetnih ne na novih. Problem je bil nekaj z elektroniko, HDI 110 motorji z jermenico in pa "napaka" na zadnji premi, kjer se je ob tem, ko si zapeljal v veliko luknjo slišalo nekakšen "skloc". To večina baje ni niti opazila, ampak se je pa slišalo, če si zelo dobro poslušal (če prihajaš iz sveta VW in podobono, ne boš tega slišal).
Kiri:
Če boš kupoval C5 vzemi bi ti priporočal serijo II, ali pa vsaj serijo 1 po leto 2003, če ne že 2004, kjer pa so "vse" napake odpravili. Pri seriji 2 se "skloc" več ne sliši (tudi jaz ga nisem, pa sem zelo tečen za te stvari). Pazi edino na turbino, kar je itak klasika in to sigurno že vse poznaš. Sem še kaj specifičnega pozabil za C5 .... ? Aja, azotne krogle se menja (ja, v C5 se jih ne da do-polnit) na 250.000, ostalo so klasični servisi na 20.000 km.
Drugače je zelo dober avto, zelo lepo se pelje, ampak zame osebno premalo mehak v primerjavi z ostalimi starimi hidravličarji, v primerjavi z federaši seveda še vseeno kapo dol.