Požar v trojanskem tunelu

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
V dvopasovnem tunelu se lahko vštric postavijo trije kamioni ne samo trije avti (vem ker delam v tunelih) Pas je širok 3,5m, kar pomeni 7m pa še po cca meter na vsaki strani pločnika.
Itak pa vse vaše ideje kaj in kako ne pomenijo kaj dosti na forumu, ker nihče ne ve kako bi reagirali v dani situaciji...

No vids, to pa nisem vedu da je placa za 2 kamione. Spomnim se samo tistega testa iz štajerskega konca, ko so dali na AC dva kamiona, vmes pa gasilc ni mogel in sem sklepal da tuneli kaj bistveno širši niso.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
na darsovi spletni strani je stavek ki gre tako vinjeta omogoča neomejeno uporabo avtoceste! Če me postavijo na staro cesto je to omejevanje bomo uporabniki dobili nazaj kaj denarja?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.082
6.932
113
pri taščici
V katerem tunelu je točno gorelo (prav pod trojanami, ali kak JAsovnik itd?)
Koliko od vhoda je gorelo?
Ali je med vhodom v predor in do mesta požara obstajajo kakšna požarna vrata, skozi katera se lahko v nasprotni tunel lahko rešijo tudi šleparji (ni potrebno rikvercati, tunel se sprazni!)?
Zakaj ob vhodu v tunel niso odstranili ograje med vozišči in bi se tisti pred tunelom lahko po nasprotnem pasu vrnili na staro cesto. Tako so stali ko "lipovi" bogovi tam pred tunelom več ur, dokler jih niso nekako obrnili in poslali na staro cesto. Baje naj bi se to dalo!

Če že iščejo dlake v jajcih tistih ki so rikvercali in reševali rit in delali prostor reševalcem, ter s tem zmanjševali eventuelno gorljivo maso, naj še mal svoje "obveznosti" in možnosti preverijo.

Utiševalec: kolikor je povedal nek gasilec iz Lj, gre namensko vozilo za reševanje v tunelih lahko tudi v tunel. Ima zrak s seboj, tako za motor, kot za osebje (ki ga itak imajo v svojih jeklenkah) Tovornjak z 6 jeklenkami zraka je bil tudi pokazan po tv..
Dvomim da bodo gasilci nekaj km daleč nosili cevi in ostalo opremo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Kamion je sirok 2,6m, tako da treh kamionov niti slucajno ne postavis v dvocevni tunel
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
No v trojanskem sem stal na sredini in je šel kamion po vsaki strani lahko mimo, res pa čisto na knap.
V šentviškem pa pomojem ne bi šlo (dvopasovni del v starih ceveh na severu)

@ Hanzi

V trojanah maš 5 prečnikov, srednji je dovolj visok in širok tudi za šleperje.
So pa res "nepraktični" naši darsovci, lahko bi speljali promet za teh nekaj dni po drugi cevi izmenično (recimo do 10 zjutraj proti lj in od 14 ure iz lj)Samo to zahteva delo in ne lenarjenje.

Danes smo šli popravljat opremo itd... šlo nas je 8, darsovcev pa se je paslo po tunelu enkrat več.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Prejšnji teden v Italiji, mal naprej je enmu Čehu tamau kamion zagoru, sam k sreči ne tk fejst kot v trojanskem. Na levi in desni kamiona, gasilci so pa zadi čakal ker vmes ni blo dost placa. Je trajal ene 5 minut, predn so se mim zbasal.

 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.680
6.442
113
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Če bodo predor sanirali dalj časa, upam, da se bo komu utrnila ideja, da bi lahko zadevo rešili kot Hrvati v časih "enocevnega turizma".
5-9 zjutraj odprto v smeri Ljubljane, v ostalih urah pa normalno. Promet v nasprotni smeri pa na staro cesto.
To so včeraj mojstra z DARS-a vprašali in je pojasnil, da to ni možno, ker je varnostna signalizacija obrnjena samo v eno smer, tudi nadzorni sistemi ne podpirajo spremembe smeri prometa.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

I see... saj je logično. Pa za par dni tudi nima smisla. Sicer bi pa po mojem tudi šlo s provizoričnimi oznakami in omejitvijo 50. Pa policaje v tunel 24/7.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.680
6.442
113
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
Se pa vedno znova sprašujem zakaj ljudje vozijo v tunel kljub rdeči luči.
Eden od problemov je, da je semafor šele na vhodu v predor, tako da je hitro ustavljanje lahko problematično. Kolikor sem videl na posnetkih je bil sicer par metrov pred predorom na tabli napis "STOP".

Mnoge tovrstne nesreče bi preprečila varnostna razdalja, ki pa jo zelo redki upoštevajo. Ko se je odpiral predor Šentvid je bilo nekaj govora, da morajo imeti tovornjaki med vožnjo skozi predor varnostno razdaljo 100 metrov?

Še posnetek iz predora Golovec par mesecev nazaj. Notri je bil dim, da nisi videl pred seboj, na semaforju zelena luč. Kaj bi vi storili?

 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.121
10.977
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Kaj bi vi storili?

Vklopil bi meglenke.
evil.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
V dvopasovnem tunelu se lahko vštric postavijo trije kamioni ne samo trije avti (vem ker delam v tunelih) Pas je širok 3,5m, kar pomeni 7m pa še po cca meter na vsaki strani pločnika.
Itak pa vse vaše ideje kaj in kako ne pomenijo kaj dosti na forumu, ker nihče ne ve kako bi reagirali v dani situaciji...
Teoretično maybee, pa še to ne verjamem. Pomoje pa če en šlepar ostane točno na sredi, (pa da ni nič počez postavljen) ne more mimo ne po levi in ne po desni še en kamjon. Če pa tist na sredi gori si pa ne predstavljam vožnje na knap mimo. itak pa ob nesreči koga še mal počez postavi.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Itak da ne, Ce sta "klasicna" kamiona z 4imi metri visine mata samo dva plac, se osebni avto bi verjetno tezko med njima zlezel.
Drugo je ce je kak kiper ali pa cisterna ki sta precej nizja
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
tako za info, včeraj ob 16ih, če si se peljal iz LJ proti MB, so bile omejitve v tunelih kar tako znižane na 80, tista v tunelu trojane (torej v drugi cevi, kot je gorela), pa kar na 60

zakaj za boga je bilo tega treba?
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Do cca 4m višine maš pobarvan tunel, no ta višina je širša kot pa je robnik na tleh (šele na nekih 5 metrih je ožja kot pa razdalja med robniki)
Ena slika za potrditev:

sz5_dars_tunel_trojane_igor_modic1f.jpg
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Evo na tej sliki se vidi ko stoji kamion čisto ob robu, da je še veliko prostora do sredinske črte.
Res ne vem če bi šli trije šleperji vštric, ko pa sem stal s platformo na sredini je šel 4 osni kiper lahko mimo po vsaki strani, samo ogledalo sem zložil...

 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
ker če ne druzga, več avtov ko bo gorelo, težje bodo pogasili, težje bodo gasilci prišli zraven. Če bi se vsi nabili napolno notr se ne umikal vn, gasilci se pol ure nebi zraven prisli,sploh glede na količino tovornih vozil, namreč ko das dva uštric v tunelu, ne pride mim gasilc..

Kakšni izgovori za kršenje predpisov... Če se bojo eni umikal ven rikverc, drugi pa še vozili v predor čez rdečo bi se še bolj nabili in gasilci bodo še težje prišli mimo. Če se pa takrat še mimo pripelje avtoprevoznik Brus, si pa lahko samo predstavljaš kaj bi bilo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.082
6.932
113
pri taščici
hehe Brus ima pa prednost, saj je v času recesije komaj dobil slabo plačan posel, sedaj pa da bo še zamudil z izvedbo tega posla.
TEga si ne sme privoščit, ne glede na število trupel.

Tudi sam sem skeptičen o treh kamionih vštric v tunelu?
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
No tu se vidi da 3je ne gredo vstric. Prednji kamion s cerado je visok 4 metre zato se ni mogel toliko umaknit desno kot kiper za njim.
Tudi tu ne bi sel kamion skozi ce bi se en tak kiper stal skrajno levo.Realno je potrebno vsaj 8,5 metra za 3 kamione
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.082
6.932
113
pri taščici
Teoretično je res kamion 2,6, samo praktično mora biti pa skoraj tri metre (na vsaki strani 20 cm da ga vtakneš vmes. POleg tega tisti ki bodo na "pločniku" (če ga sploh bodo spravili gor in ga ne bodo pustili na vozišču ob robu) bodo viseli na sredino in adijo še nekaj cm.

Mislim da ni veliko gasilcev, ki bi na vsak način tišali kamion v šivankino uho in tvegali da ga zakajlajo.
POtem bi bilo šele veselo, ko še peš ne bi prišli mimo.(pa vrat ne odprli...)

Sicer nisem nikdar vozil kamioov in šleparjev samo mislim da 20 cm na vsaki strani ni veliko, sploh pa ne v takih stresnih situacijah kot je požar v tunelu