Dolgo časa sem spremljal to debato in Sintetikove zanimive teze ter se trudil, da se ne bi vmešal...ampak ne morem več... Bom še jaz poskusil pojasnit, zakaj so policisti tam, kjer so...čeprav že vnaprej vem, da bo to misija nemogoče.
Glavni namen policistovega stanja na odstavnem pasu in kaznovanja je v nasprotju s Sintetikovem razmišljanjem trud za to, da tisti, ki so se takrat peljali po odstavnem pasu, tega ne bodo več storili. Vem, sedaj pričakujem 100 utemeljitev, da so tam zaradi inkasantskih razlogov...
Ja, res je...takrat "ovirajo" promet na odstavnem pasu (ovirajo je z razlogom v navednicah), ampak razmisli realno (vem, da bo to zate težko...), kakšna ovira oz. nevarnost so v tem primeru policisti? Mej v glavi, da promet po voznem in prehitevalnem pasu ponavadi v teh primerih poteka z <30km/h. In če je tisti dan bilo na odstavnem pasu 100 voznikov, kateri so bili kaznovani, dam roko v ogenj, da joh bo naslednjič izmed teh stotih tako pogumnih le kakšnih 10%, saj bodo ostali imeli v glavi, da se jim lahko ponovi zgodba. In s tem je glavni namen policistov bil dosežen. Ne, Sintetik...ne ta namen (kasiranje), ampak spravljanje ljudi iz odstavnih pasov na ostala dva.