Popravilo puše mehanizma za brisalce

Oakey

Majstr
3. feb 2016
885
505
93
Tole je Mercedes A (W169) ali B (W245). Sem delal lani ... varovalka ven, nekaj poljubne kemije proti rji, najbolj pa ti bo pomagal industrijski fen (indukcija definitivno ne, ker je aluminij). Tolči z občutkom, ker lahko hitro deformiraš ali počiš kaj (s toploto si varen, pusti teoretiziranje Utiševalca).

Blizu si bil, W246.
Zadeva je že zunaj avta, odstranil varovalki, prešprical s Tekasol sprejem za odvijačenje z obeh strani, zdaj bom pustil kako uro, potem gre pa čez noč v namakanje v nafto.
Trenutno pa se ne premakne niti za milimeter tako, da bo verjetno še veselica. Industrijskega ali kateregakoli drugega grelca nimam. Pride v poštev samo tolčenje. S tem da še vedno ne vem po kateri strani naj "nežno" tolčem, zgornji da gre potem os brisalca navzdol...ali obratno? Varovalki sta bili dve, na vsaki strani ena.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Precej odvisno od materialov (sploh ohišje), po moje boš s tolčenjem dosegel, da se pojavi razpoka in bo vse za v koš.
Pred leti sem imel identičen primer na Sharanu, pomagalo je razgibavanje mehanizma ob hkratnem vlečenju osi iz ohišja (to je izdelano iz neke litine, podobne aluminiju). Od začetka je delovalo vse na polno zablokirano, a je z mazanjem, vpetjem ohišja v primež in uporabo vzvoda na ročici osi počasi spustilo.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Blizu si bil, W246.
Zadeva je že zunaj avta, odstranil varovalki, prešprical s Tekasol sprejem za odvijačenje z obeh strani, zdaj bom pustil kako uro, potem gre pa čez noč v namakanje v nafto.
Trenutno pa se ne premakne niti za milimeter tako, da bo verjetno še veselica. Industrijskega ali kateregakoli drugega grelca nimam. Pride v poštev samo tolčenje. S tem da še vedno ne vem po kateri strani naj "nežno" tolčem, zgornji da gre potem os brisalca navzdol...ali obratno? Varovalki sta bili dve, na vsaki strani ena.


Aha, zna bit da si vsi ti modeli delijo ta del oziroma je pri W246 skoraj identičen. Važno je, da vemo o čem govorimo, kajti nič me ne pogreje bolj kot "imam problem pri golfu dizel", ta pa obstaja v osmih generacijah z ničkoliko variantami motorjev.

Če pogledaš slike, ki si jih pripel v originalnem postu, moraš tolči z zadnje strani, torej s strani k je (na sliki) nedostopna. Še prej moraš odpeti posamezne vzvode mehanizma (črne plastične puše). Poslikaj ali nariši si kako je sestavljeno, drugače znajo biti težave kasneje. Potem pa kemija, toplota ter telovadba s kleščami. Občasno kladivo (z občutkom).

Noter boš našel medeninaste puše - sam sem jih zamenjal, ker sem imel na srečo prave na zalogi (obnavljam alternatorje/zaganjalnike). Ravno tako imaš na vrhu o-ringe, ki preprečujejo vdor vode. Zamenjaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Oakey

Oakey

Majstr
3. feb 2016
885
505
93
Moreš gledat iz druge strani. Zadeva se ne premakne nikamor torej je že za v koš :) Lahko samo še zrihtaš. Uničit nemoreš več.
Če tak gledaš maš več poguma ponavadi.

ni ravno tako, ker je mehanizem se vedno funkcionalen, samo luknjo na roki brisalca si je z delovanjem izoblikoval in se prosto vrti okoli te osi. Problem pa je da zaradi tega brisalec neenakomerno deluje in obcasno tolce, ker gre prenizko.

crashednburnt , bom jutri poslikal pri dnevni svetlobi. S tolčenjem bom pa počakal
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ni ravno tako, ker je mehanizem se vedno funkcionalen, samo luknjo na roki brisalca si je z delovanjem izoblikoval in se prosto vrti okoli te osi. Problem pa je da zaradi tega brisalec neenakomerno deluje in obcasno tolce, ker gre prenizko.

Torej sploh nimaš problema z mehanizmom, ampak z roko brisalca?

EDIT: Aha, oboje je problem.
 
Nazadnje urejeno:

Oakey

Majstr
3. feb 2016
885
505
93
Tako kot je crashednburnt razumel, na eni strani je problem v zaribani puši.
Ker pa je zaribala in se ni vrtela, si je med delovanjem brisalcev zbrusila lepo luknjo in tako ni več pravega utora v roki brisalca - prej je bil utor prave oblike, zdaj pa je povsem okrogel.
Še enkrat: brisalec deluje in briše, ampak ker je os zablokirana se dogaja, da brisalec neenakomerno deluje, skače in gre občasno tudi prenizko in butne v spodnji del vetrobranskega stekla. Upam, da sem bil zdaj dovolj natančen.

Na tej točki zdaj rešujem problem z osjo, ki se ne vrti. Problem z roko bom potem reševal, v skrajnem primeru jo bom pač zamenjal, to bo verjetno manjši strošek.
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
885
505
93
Po skoraj dveh dneh namakanja v nafti se ta os ne premakne nikamor. Poskušal sem z vpetjem v primež in počasnim premikanjem osi, tudi potolkel sem (z občutkom) in se nikamor ne premakne. Ne vem več kaj lahko naredim.

Pa še slika same osi iz obeh strani in zbrušene luknje roke brisalca.
 

Priponke

  • IMG_0431.JPEG
    IMG_0431.JPEG
    1,5 MB · Ogledi: 183
  • IMG_0430.JPEG
    IMG_0430.JPEG
    1,6 MB · Ogledi: 180
  • IMG_0432.JPEG
    IMG_0432.JPEG
    1,8 MB · Ogledi: 362

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Kot sem že v enem postu prej napisal. Stvar je gotova. Bolj je nemoreš uničit. Vzami večji hamer in bolj vžgi, tu ni občutka.
Na neko cev položi, ki je rahlo večja od osi, da boš podložo na najmočnejši del. Al pa probaj sprešat če maš možnost.
Tu ti nobena nafta in podobno ne bo pomagala. Stvar je prijela. Tu te reši samo sila ali vročina.

Zaj maš dve opciji. Al maš na koncu počen del mehanizma ki ni delal, ali maš pa izbito os. Lahko samo zmagaš. Zgubit nemoreš več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Oakey

Oakey

Majstr
3. feb 2016
885
505
93
Epilog te teme je tak, da je mehanizem popravljen :cheer: Hvala vsem za nasvete in ideje (še posebej pa crashednburnt in luka51 ) :zmaga:.

Os je šla ven šele z uporabo preše oz. s stiskanjem v primežu. Pa še na tak način je trajalo pol ure, da smo ga počasi spravili ven. Potem pa vse lepo spucat, zbrusit, zaščitit in namazat. Zadeva je že sestavljena, zdaj jo bom še zmontiral nazaj na avto in to je to. Prišparal sem si kakih 150 eur :aplauz:

Skratka hvala! :nazdravje:
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Absolutno! Hotel sem povedat, da si lahko prišparal dosti več, ali pa manj. Če je to del tvojega hobija pa si itak zmagal na celi črti.